Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile care ne-au atras atras atenția.
PANDORA introduce perlele
În acest sezon, Pandora reimaginează materialul clasic al perlelor într-un mod nou, cu modele unice și contemporane. Purtând sufletul oceanului, perlele exprimă eleganță atemporală. Cu strălucirea lor delicată și naturală, perlele au fost folosite în bijuterii încă din timpurile antice grecești și nu necesită lustruire sau tăiere. Sunt frumoase exact așa cum le-a făcut natura în forma lor unică.
Realizate din perle de cultură de apă dulce tratată, noile bijuterii subliniază unicitatea fiecărei purtătoare. Jucându-se cu proporțiile și dimensiunile, aceste modele unice prezintă perle de cultură de apă dulce tratată de dimensiuni diferite, dispuse una lângă alta, pentru a le accentua contrastul. Combinația dintre o perlă mai mare și una mai mică reprezintă dragostea pentru persoana care te completează în viață – fie că este vorba de partenerul tău, de mama sau de cineva special.
„La Pandora, aducem perlele de cultură de apă dulce tratată în colecția Pandora Timeless, pentru a reinventa un clasic printr-o abordare modernă. Detaliile din aceste piese fac ca noile modele să fie cu adevărat un element de colecţie. Perlele adaugă acel element chic fiecărei ţinute, oferind numeroase oportunităţi de a crea combinaţii de perle în moduri noi şi cool”, afirmă A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, SVP Creative Directors, Pandora.
Noile modele de coliere și brățări cu perle din colecția Pandora Timeless prezintă un zirconiu cubic încrustat, lângă mecanismul de închidere, pentru un plus de strălucire.
Sculpturală și contemporană în același timp, dispunerea repetată a perlelor de cultură de apă dulce tratată pe noile inele și cercei aduce o interpretare neașteptată a unui material mai clasic. Potrivite pentru a fi purtate împreună datorită spațiului liber între benzile lor, inelele se pretează la suprapunere pe degete, fiind ideale pentru a fi aranjate în diverse moduri. Cerceii asortați reprezintă o completare atrăgătoare la o selecție atent aleasă de accesorii.
Știați că perlele pot oferi îmbrățișări? Exact acest sentiment se află în spatele noilor noastre modele speciale, în care o perlă de cultură de apă dulce tratată mai mare și una mai mică stau una lângă cealaltă, ca și cum s-ar îmbrățișa și ar dărui dragoste una alteia. Colecţia este completată de o piatră strălucitoare alături de ele, pentru a aduce un plus de dimensiune și strălucire.
Holy Molly, artistă româncă, strălucește la Milan Fashion Week reprezentând Diesel România
În cadrul Săptămânii Modei de la Milano, care a avut loc între 20 și 24 februarie, Diesel a avut ca invitaţi la show-ul de runway toamnă-iarnă 2024 nume sonore din industria entertainmentului, preum Bella Thorne, Ed Westwick, Ri Mon, Jessie Reyez, Hoshi, Jaden Smith, Victoria De Angelis și alţii.
Diesel România a fost reprezentat cu mândrie de Holy Molly. Artista a purat un look complet Diesel din colecţia primăvară-vară 2024: o jachetă neagră statement, din piele, peste o rochie fluidă, aducând în centrul atenției elementele definitorii ale brandului Diesel şi îmbinându-le cu propriul ei stil creativ și inovator.
“Primul eveniment din lumea fashion la care am participat va fi, cu siguranță, cel mai memorabil pentru mine. Diesel este un brand centrat pe creativitate și libertate, pe a fi curajos și dornic să explorezi, iar acesta este și mesajul din spatele imaginii mele. Niciodată nu am fost omul regulilor sau al normelor, iar acest eveniment mi-a reamintit cine sunt. Out of the ordinary, no boundaries, endless exploring, acestea ar fi câteva din conceptele regăsite la runway-ul lor, concepte care mi-au dat un mare imbold de inspirație pentru muzică mea.”
Carlsberg prelungește parteneriatul istoric cu FC Liverpool cu încă 10 ani
După 32 de ani împreună, Carlsberg și FC Liverpool extind colaborarea pentru o perioadă de 10 ani și reconfirmă cel mai longeviv parteneriat din istoria clubului și a Premier League.
Ca tribut adus acestei asocieri unice, Carlsberg România a lansat o ediție limitată de doze de colecție cu numele jucătorilor legendari Ian Rush și John Barnes. Designul produselor este inspirat de tricourile celor doi mari fotbaliști ai FC Liverpool, păstrând vii spiritul și tradiția echipei. Dozele speciale sunt disponibile deja în magazinele partenere, invitând suporterii să celebreze și să fie parte din povestea care ține deja de peste 3 decenii.
Extinderea acestui parteneriat va fi celebrată și prin activări, campanii speciale și o surpriză extraordinară pentru suporterii fotbalului și pentru iubitorii de bere Carlsberg, și anume prezența în România a unui mare jucător din istoria FC Liverpool, în cadrul unui eveniment special.
În plus, Carlsberg a lansat și o campanie promoțională cu premii și experiențe memorabile care vor continua să marcheze legătura strânsă între fotbalul din cel mai puternic campionat al lumii și probabil cea mai bună bere din lume. Printre premiile din campania Carlsberg din acest an se numără pachete de doze în ediție limitată, tricouri originale Liverpool FC și marele premiu, bilete la un meci pe Anfield, acolo unde suporterii pot trăi o experiență unică în Carlsberg Lounge.
Sheraton Bucharest Hotel celebrează femeia printr-o serie de evenimente speciale dedicate lunii martie
Ca de fiecare dată, începutul primăverii vine la pachet cu o multitudine de surprize pentru doamne și domnișoare. Sheraton Bucharest Hotel celebrează anul acesta atitudinea feminină printr-o serie de experiențe inedite, ce îndeamnă la eleganță, încredere în sine și amintiri de neuitat.
De 8 Martie, „Red Lipstick & Attitude” este conceptul care dă tonul distracției. Petrecerea propusă de hotelul aflat în centrul capitalei reprezintă ocazia ideală de a-ți pune în evidență stilul personal într-un mod autentic și încrezător, și nimic nu completează mai bine acest look decât rujul roșu preferat.
Imaginează-ți o petrecere la care cocktailul vedetă se numește „Goddess”. Cum ai putea spune nu unei astfel de propuneri de 8 Martie? Atmosfera festivă va fi completată de muzica live interpretată de Emanuel Cîrstea, oferindu-vă astfel un cadru perfect pentru a vă distra și a crea amintiri de neuitat. Un show live de excepție și o selecție specială de preparate culinare – toate acestea pentru o petrecere pe cinste, pe care nu o poți rata!
Poți achiziționa biletele pentru petrecere de pe www.entertix.ro. De atitudine și ruj roșu te ocupi tu!
Cum facem să păstrăm atmosfera festivă pe tot parcursul lunii martie? Let’s brunch!
Surprizele nu se opresc aici! Cum o singură zi nu este suficientă pentru a sărbători frumusețea, iar întreaga lună martie este dedicată femeii, Sheraton Bucharest a pregătit o serie de 3 brunch-uri speciale.
Notează în agendă zilele de 10, 24 și 31 martie pentru a te asigura că transformi aceste duminici de primăvară în momente pline de delicii alături de cei dragi! Planifică-ți finalul de weekend la Sheraton pentru a savura brunch-ul într-un loc elegant și relaxant. Fie că alegi Women’s Day Brunch pe 10 martie sau Deluxe Brunch din 24 și 31 martie, ambele variante îți vor oferi o selecție excepțională de preparate, cu arome desăvârșite.
Vei avea ocazia să te delectezi cu cele mai rafinate feluri de mâncare pregătite cu măiestrie de Chef Ashlie Dias, alături de o experiență culinară inedită oferită de Benihana Sushi Bar & Live Teppanyaki. Atmosfera va fi întregită de un open bar cu băuturi alcoolice și non-alcoolice, iar cei mici se vor putea distra în spațiul amenajat pentru ei.
Ambele brunch-uri sunt disponibile la un preț de 350 de lei de persoană pentru adulți și 175 de lei pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani.
Mai multe informații despre opțiunile oferite și rezervări pot fi obținute la numărul de telefon 0743 145 337.
Cartea ERA INIMII: Cum să găsim curajul de a fi fericiți, de Luca Mazzucchelli, recent apărută în limba română la Editura ap!, este cu siguranță lectura vedetă din luna iubirii!Aceasta este cartea care va răspunde pentru mulți dintre noi la o întrebare pe care fără îndoială că ne-am pus-o la un moment dat și pe care continuăm să ne-o punem de-a lungul vieții: Cum să facem să se întâmple ceea ce ne dorim, atât pe plan sentimental, cât și în celelalte arii ale vieții noastre?Luca Mazzucchelli ne învață că emoțiile ne modelează valorile și ideile și ne fac să luăm decizii, aprinzând un fitil în sufletul nostru.
Autorul ne propune o schemă simplă de urmat în acest sens și ne convinge că succesul este inerent legat de schimbare. Cu alte cuvinte, Luca Mazzucchelli ne convinge de faptul că succesul nu înseamnă să obții ceva, ci să devii ceva: să fii, nu să ai. „Dacă vrei mai mult, devino mai mult”, acesta este mesajul de bază al acestei cărți și acesta este gândul care ar trebui să îi anime pe toți cei care își doresc succesul.
Euforia Retreat & Spa își diversifică portofoliul de servicii și terapii spa
Euforia Retreat & Spa, un hotel boutique deschis tot timpul anului pe litoralul romanesc, in urma unei investitii de 2,2 milioane de euro, a avut anul trecut un grad de ocupare cu peste 15% fata de estimarile initiale, cu turisti din principalele orase din tara.
Estimarile pentru 2024 vizeaza o crestere de 50% a incasarilor pe segmental de cazare si o dublare a veniturilor generate de restaurant si de servicii spa. O parte din aceasta crestere va fi generata de segmentul organizarii de evenimente proprii si private. De asemenea, dezvoltarea Euforia va fi sustinuta si de acreditarea de functionare ca baza de tratament, care este in curs de obtinere si care va diversifica portofoliul de servicii si de terapii spa medicale.
Este singurul hotel wabi-sabi din Romania, concept care defineste arta de a gasi frumusetea in imperfectiune, autenticitate si in contemplarea naturii, si ca a aparut din dorinta de a aduce o schimbare in peisajul turismului de pe litoralul românesc si de a atrage turisti si in extrasezo.
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…