Toamna se anunță a fi una bogată în lansări și campanii noi. Iată câteva noutăți pe care vrem să le împărtășim cu voi! Enjoy!
Despre dragoste, cu Pandora. Totul începe cu o inimă…
În anul 2000, Pandora a lansat primul talisman în formă de inimă, care la rândul său a devenit bijuteria care a lansat alte o mie de talismane. De atunci, Pandora a creat zeci de inimi, toate reprezentând exprimarea iubirii în toate formele sale.
Pentru a relansa designul original al inimii și a-l face mai atrăgător ca niciodată, Pandora a inovat poziționarea metalului, distribuind greutatea astfel încât inima să nu se răstoarne – făcând-o ideală pentru a fi purtată pe toate tipurile de suporturi pentru talismane, în special coliere și cercei rotunzi. Această bijuterie este disponibilă în două dimensiuni: standard și maxi, jucându-se cu scala pentru a conferi unicitatea designului. Gravura de pe una dintre părți îți reamintește ”BE LOVE”, iar cele două fețe ale inimii pot fi folosite ca pânză pentru a grava și a-ți exprima propriul mesaj de dragoste.
Forma a fost, de asemenea, modernizată cu elemente liniare, evocând individualitate și putere. Această estetică a fost inspirația și pentru cercei cu șurub tridimensionali, cercei în formă de inimă, dar și pentru inele suprapuse, cu motivul inimii multiplicat.
„Un talisman este un canal de comunicare. Este un gând, o expresie, o declarație. Un talisman reprezintă identitate. Dincolo de tangibil, este un indicator al spiritului timpului, depășind necesitatea de a deveni o emblemă a culturii, a societății și a sinelui – un hyperobiect care stârnește dorință”, declară A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, Directori Creativi SVP, Pandora.
Fiecare dintre noi este un colaj de povești, de oameni și lucruri pe care le iubim cel mai mult. Noul talisman inimă este o pânză pentru a exprima această iubire – o pagină albă gata pentru a ne scrie povestea.
Modă, stil personal și senzorialitate: Noile colecții de toamnă-iarnă din Băneasa Shopping City completate de experiența unică, The Fragrance Lab 26-29 septembrie
Noua colecție de toamnă-iarnă din Băneasa Shopping City aduce un mix perfect de eleganță și confort, cu piese care reflectă tendințele actuale în modă. Magazinele din centrul comercial propun colecții de la branduri internaționale de renume, unele dintre ele aflându-se în exclusivitate doar aici.
Inspirate de minimalismul modern, dar cu accente glam și sofisticate, colecțiile includ o varietate de piese esențiale pentru garderoba specifică sezonului care tocmai a început. Paltoanele și jachetele oversized din lână sau tweed sunt completate de pulovere voluminoase din tricot moale și eșarfe maxi, perfecte pentru zilele friguroase. În materie de culori, tonurile pământii precum caramel, kaki, burgundi și nuanțe calde de portocaliu sunt accentuate de detalii metalice și texturi bogate, precum catifeaua sau pielea. Pentru cei care caută o abordare mai îndrăzneață, nu lipsesc imprimeurile de tip tartan, carouri sau animal print, dar și piese statement, cum ar fi cizmele înalte și gențile mini sau la, polul opus, cele oversized. Fie că îți dorești o ținută casual pentru o ieșire relaxată în oraș sau un outfit cu adevărat deosebit pentru evenimente speciale, colecția de toamnă-iarnă din Băneasa Shopping City oferă opțiuni diverse și sofisticate pentru toate gusturile și nevoile.
„Dress as the main character of your own life” este mai mult decât un simplu headline de campanie, este o invitație de a te exprima prin stilul personal și de a-ți construi identitatea vizuală, așa cum simți și îți dorești. Fie că alegi piese statement care reflectă putere și încredere, sau un look minimalist, dar sofisticat sau chiar îndrăzneț, fiecare detaliu vestimentar vorbește despre cine ești și cum te simți în propria piele. Ca „personaj principal” în viața ta, ai libertatea de a crea o garderobă care nu urmează doar tendințele, ci le transformă, adaptându-le personalității tale. Astfel, fiecare alegere, de la culori până la texturi, devine o declarație de independență și autenticitate.
Surpriza cu care se lansează noile colecții de toamnă-iarnă este și anul acesta The Fragrance Lab. Devenit deja o tradiție, acest concept, permite clienților să creeze un parfum unic, adaptat gusturilor și personalității lor, oferindu-le o experiență olfactivă unică și exclusivă, completandu-și astfel ținuta în cel mai autentic mod posibil.
Începând de joi, 26 septembrie, până duminică, 29 septembrie, Băneasa Shopping City oferă o experiență memorabilă prin semnătura „Extensio Your Personality”. La cumpărături de minimum 800 lei, din maximum trei bonuri achiziționate din orice magazin din centrul comercial, clienții beneficiază de posibilitatea de a-și crea propriul parfum alături de un maestru parfumier.
Noua colecție toamnă-iarnă din Băneasa Shopping City este despre a găsi echilibrul perfect între tendințe și personalitate. Indiferent de stil – clasic, modern, extravagant sau minimalist – oferta magazinelor din Băneasa Shopping City acoperă toate preferințele și nevoile stilistice, fiecare outfit și fiecare parfum creat fiind o expresie a propriei identități.
Calvin Klein lansează campania Toamna 2024 cu NewJeans
Calvin Klein prezinta capitolul final al campaniei sale Toamna 2024, avand in prim-plan pe cele cinci membre ale fenomenului muzical global NewJeans. Campania, fotografiata de Gordon von Steiner, le prezinta pe MINJI, HANNI, DANIELLE, HAERIN si HYEIN in noile piese din denim si item-uri essentials de toamna ale brandului.
Campania transmite culori vibrante si un stil cool, relaxat, punand in lumina atat grupul K-pop in ansamblu, cat si fiecare membra in parte. In videoclipul campaniei, in timp ce interactioneaza dinamic, increderea lor naturala straluceste pe ritmurile piesei „It Girl” de Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. In toate materialele vizuale, carisma lor naturala si personalitatile distincte prind viata prin simplitatea indrazneata a celor mai noi piese Calvin Klein: blugi, tricouri si jachete.
„Suntem foarte incantate sa fim protagonistele unei campanii Calvin Klein”, a declarat NewJeans. „A fost o potrivire fireasca sa colaboram cu un brand care se bazeaza pe incredere, si cu echipa lor, intr-o campanie care a adus in prim-plan personalitatile noastre, in timp ce ne-am distrat purtand cele mai noi stiluri de sezon.”
Stilul campaniei se bazeaza pe denimul Calvin Klein din toamna 2024, care include croieli barrel, wide si straight leg, inspirate de energia lejera a anilor ’90. Blugii din acest sezon sunt combinati cu tricourile iconice cu monograma Calvin Klein, acum disponibile in variante scurte si boxy, si completate de piese outwear noi, ce creeaza un stil modern. De la geci puffer, bombere, jachete clasice de denim si sacouri, look-ul este contemporan, distractiv si plin de atitudine. Imagine: Gordon von Steiner.
OGX® Brazilian Keratin- gama cu
După o vară plină de soare, plajă și distracție, este firesc ca părul tău să strige după ajutor. Știm că părul tău merită tot ce e mai bun, iar gama Brazilian Keratin promite să-l readuce la viață după aceste luni pline de aventură.
Proteină de keratină, ulei de nucă de cocos, ulei de avocado și unt de cacao
Secretul stă în puterea keratinei braziliene de a fortifica și netezi părul. Gama este îmbogățită cu ulei de cocos pentru catifelare, ulei de avocado pentru hidratare și unt de cacao ce oferă o revitalizare completă a părului.
Adio păr uscat și lipsit de vitalizaste
Cu siguranță clorul de la piscină, sarea de mare și soarele îți pot lăsa părul fără strălucire, dar acesta devine doar o amintire. Cu keratina braziliană, a spune adio părului uscat și deshidratat este la fel de ușor ca aplicarea șamponului și balsamului nostru. În plus, parfumul său incredibil va face ca la fiecare spălare să te simți ca în paradis.
Colectia aniversară de 200 de ani a brandului Vista Alegre a fost lansată în magazinele Simona’s
Magazinul Simona’s, recunoscut ca o referință în piața retailului de decorațiuni interioare pentru casă și birou, lansează în exclusivitate colecția aniversară Vista Alegre „200 Anos”. Cu o selecție atent curatoriată, Simona’s oferă o experiență de shopping unică, aducând în fața clienților produse din cele mai noi colecții ale brandurilor high-end, dar și piese cu design atemporal, potrivite celor mai rafinate gusturi, care surprind, emoționează și creează amintiri durabile.
Vista Alegre, cu o istorie îndelungată și profund legată de cultura și viața socială din Portugalia, continuă să fie un etalon al calității și creativității. Colecția aniversară „200 Anos” marchează două secole de excelență având ca elemente centrale un serviciu de masă emblematic realizat din porțelan și pahare din cristal cu forme remarcabile, care reinterpretează motivele clasice ale brandului, aducându-le într-o nouă lumină prin elemente de design contemporan.
Diesel și-a prezentat colecția primavara-vara 2025 la Milano
Sâmbătă a avut loc show-ul Diesel din cadrul Saptamanii Modei de la Milano, iar decorul spectaculos a fost format din 14.800 de kilograme de resturi din denim, subliniind astfel din nou ideea de circularitate a modei si angajamentul brandului spre a gasi modalitati pentru reutilizarea materialelor. Dupa show, întregul decor va fi reutilizat si reciclat.
Good Routine® by Secom lansează o nouă platformă de comunicare: Rutina e bună
Cu multa energie buna si entuziasm, te anuntam ca Good Routine® – brandul propriu creat de Secom – lanseaza o noua platforma de comunicare : Rutina e buna. Rutina e ancora ta!
Prin noua platforma, Good Routine® isi propune sa aduca in prim plan beneficiile rutinei in viata noastra, reamintind rolul ei pozitiv de baza, acela de sprijin in atingerea obiectivelor. Prin aceasta campanie, Good Routine® isi pastreaza astfel promisiunea de a ramane un partener de incredere pentru consumatorii sai, oferindu-le empatie, intelegere si produsele potrivite pentru un stil de viata solicitant.
„Rutinele bune sunt parte integranta a brandului Good Routine®, un ADN construit din dorinta de a sta aproape de consumator si de a-l ajuta sa navigheze prin tumultul provocarilor moderne. Rutinele sanatoase, asa cum sunt si suplimentele alimentare, nu doar sprijina starea de bine, ci ne ajuta sa ne pastram echilibrul, energia si sa ajungem acolo unde ne dorim. Rutina e buna, rutina e ancora noastra!”, spune Madalina Ghita, Business Unit Director Good Routine®.
BRINGO depășește pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024
BRINGO, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, a trecut pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024, consolidându-și poziția de lider pe segmentul de livrare ultra-rapidă de produse alimentare și de necesitate imediată.
Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanță similară în 2024, mizând pe loializarea clienților existenți și pe extinderea continuă a rețelei de parteneri și a ofertei.
Analiza Bringo LifeINDEX relevă câteva informații despre comportamentul de consum al românilor, luând în calcul cele peste 4000 de comenzi livrate zilnic de personal shopperii Bringo.
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…
Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”
Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…
Charlene de Monaco, frumoasa Balului de Crăciun de la Monte Carlo
Prințesa Charlene de Monaco s-a aflat din nou în centrul atenției la Balul de Crăciun de la Hôtel…
Martin Garrix despre magia și energia UNTOLD: ‘Un festival care mă face să mă simt acasă”
De nouă ani UNTOLD, devenit fenomen global a reușit să redefinească experiența muzicală. Fiecare ediție de festival aduce…