Editor Alistmagazine.ro ∙ October 16, 2024 ∙ 33 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și campaniile acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!

ZALANDO lansează „CULTURAL TIES” – o explorare fără precedent a stilului STREETWEAR și a comunităților sale din Europa

Zalando lansează astăzi Cultural Ties – o explorare fără precedent a comunităților, stilurilor și culturilor care influențează și impulsionează streetwear-ul în unele dintre cele mai influente orașe europene: Amsterdam, Antwerp, Berlin, Paris, Stockholm și Varșovia.

Povestea unică a fiecărui oraș este redată prin vocile comunităților care se află în centrul acesteia și prin obiectivul renumiților fotografi Timothy Schaumburg și Shahram Saadat. 

Printre cei intervievați sunt: Charissa, fondatoarea isla, un concept store și salon de manichiură vibrant din Berlin; Mariana, co-fondatoarea Pulse, un colectiv LGBTQ+ din Paris unit prin muzică și dans; Tamalie și Gloria, fondatoarele platformei și podcastului inspirațional Let’s Create din Stockholm; Eben și Rizky, co-fondatorii brandului revoluționar de îmbrăcăminte The New Originals din Amsterdam; Mih, fondatorul newonce, o platformă și bar multifuncțional din Varșovia; și Otto de la Donnie, o revistă independentă de artă și cultură care face valuri în Antwerp.

Fiecare dintre aceștia schimbă perspectiva asupra a ceea ce reprezintă streetwear-ul în orașul lor, împărtășindu-și experiențele personale și gândurile despre originile acestui stil, cele mai mari influențe și speranțele lor pentru viitorul culturii stradale în comunitatea locală.

AMWAY prezinta sistemul de retexturizare revolutionar THE ARTISTRY LABS

Celulele epidermei se regenereaza si se reinnoiesc in mod constant. Pe masura ce inaintam in varsta si pe masura ce pielea noastra este afectata de factori externi, acest proces de reinnoire incetineste. Pielea neteda este cheia unui aspect radios, deoarece reflecta lumina intr-un mod uniform, in acelasi unghi, pentru o vibratie mai stralucitoare, pe cand o suprafata aspra imprastie lumina in mai multe directii, rezultand un aspect perceput mai tern.

Din acest motiv, ARTISTRY, brandul premium de ingrijire a pielii si machiaj distribuit exclusiv de Amway, introduce Artistry Labs Retexturizing System, cuprinzand cele mai recente produse inovatoare de ingrijire a pielii inspirate din tratamente profesionale. Special conceput pentru pielea maturizata, acest sistem inovator abordeaza semnele avansate de imbatranire, oferind rezultate remarcabile in doar 4 saptamani si facand pielea sa arate cu pana la 8 ani mai tanara – totul din confortul casei tale.

Sistemul de retexturizare Artistry Labs cuprinde trei produse sinergice care lucreaza impreuna pentru a oferi o experienta exceptionala de ingrijire a pielii si efecte imbunatatite in fiecare pas. Acestea sunt rezultatul colaborarii profunde dintre experti stiintifici, cercetatori si clinicieni, in parteneriat cu Grupul Consiliului stiintific consultativ al Amway. Produsele sunt dezvoltate cu atentie, testate meticulos si verificate pentru a oferi performante maxime pentru tenul matur.

In centrul acestui sistem se afla Gelul de Peeling Artistry Labs, un gel usor care exfoliaza pielea cu un complex unic de exfoliere tripla, care permite enzimelor sa lucreze mai mult si mai eficient la slabirea si indepartarea celulelor terne, moarte de la suprafata pielii, obtinand o eficacitate optima cu iritatie faciala minima.

Acest complex combina enzimele puternice din rodie, cu certificare NutriCert si ciupercile cu acid mandelic, lucrand impreuna pentru a indeparta delicat, dar eficient celulele terne de la suprafata, dezvaluind o piele mai neteda si mai radioasa. In plus, acest peeling de retexturizare contine extract de rodie, provenit de la Nutrilite, si extract de fructe Opuntia Ficus, care ofera pielii beneficii calmante.

Serul de retexturizare Artistry Labs, concentrat dar lejer, functioneaza in tandem cu Gelul de peeling. Acest ser retexturizant are beneficii pentru toate caracteristicile epidermei – intarind si protejand bariera de hidratare a pielii, incurajand reinnoirea naturala a celulelor prin exfoliere, reducand aspectul porilor si calmand tenul.

Formula serului de retexturizare include:

Complexul de redefinire al porilor: Semintele de linte, algele rosii si fructele Tara ofera o ingrijire completa a porilor, contribuind la inchiderea porilor pentru a preveni patrunderea murdariei si a resturilor;

Complex de calmare: Extractul de rodie Nutrilite, extractul din radacina de lemn dulce, frunza de perilla si 4-T-butilciclohexanol lucreaza pentru a calma si revitaliza aspectul pielii;

Complexul de intarire a barierei de protectie: lipozomul de rozmarin, lipozomul Omega si lecitina hidrogenata ajuta la mentinerea unei prime linii sanatoase de aparare impotriva factorilor de mediu;

Complexul de reinnoire a celulelor: extractul de flori de Opuntia Ficus ajuta la exfoliere, iar extractul de planta gorse incurajeaza reinnoirea celulara.

Dispozitivul inovator Artistry Labs Aquabrasion, fabricat in Coreea, completeaza sistemul, folosind tehnologia avansata de hidra-dermabraziune pentru a curata pielea in profunzime.

Acest dispozitiv multifunctional maximizeaza experienta de ingrijire a pielii la domiciliu cu doua moduri separate:

 Modul de aspirare

Exfoliaza mecanic celulele eliberate sau moarte si extrage porii pentru o curatare profunda. Sistemul bland, dar eficient, cu jet de apa este asociat cu aspiratia cu vid pentru a exfolia si indeparta impuritatile din pori;

Modul ser

Modul Serum cu lumina rosie mareste activitatea ingredientelor cheie din ser de 10 ori pentru imbunatatirea functiei antioxidante si a barierei pielii. Tehnologia cu lumina rosie imbunatateste absorbtia antioxidantilor in piele, sporind eficacitatea intregului tratament.

Sistemul de retexturizare Artistry Labs este conceput pentru a se integra perfect intr-o rutina zilnica de ingrijire a pielii, oferind imbunatatiri vizibile fara iritatii post-tratament. Tratamentul consta in doua regimuri diferite – ziua cu peeling si ziua fara peeling – si urmeaza sa fie utilizat timp de patru saptamani in fiecare trimestru, asigurandu-se ca pielea isi mentine stralucirea rejuvenata in timp. Fiecare pas al procesului – de la peeling la dispozitiv si ser – a fost conceput pentru a maximiza rezultatele, reducand in acelasi timp efortul, permitand femeilor sa se bucure acasa de tratamente asemanatoare celor profesionale.

Colecția Oltre Toamnă/Iarnă 2024 – eleganță fără efort în fiecare nuanță

Intră în sezonul eleganței cu noua colecție Oltre Toamnă-Iarnă 2024. Descoperă o combinație perfectă între contemporaneitate, calitate premium italiană și stil atemporal. Fiecare piesă este creată special pentru femeia modernă, menită să îți îmbogățească garderoba cu rafinament și versatilitate.

Paleta cromatică din acest sezon se inspiră din bogăția culorilor de toamnă: nuanțe de gri, negru, bej și o gamă impresionantă de roșu – de la vișiniu intens până la bordo profund – care surprind căldura și spiritul lunilor reci. Aceste culori nu doar că emană sofisticare, ci sunt perfecte pentru a îmbrățișa schimbarea sezonului, oferind combinații infinite pentru orice ocazie.

Colecția Oltre nu este doar despre haine – este o adevărată celebrare a croielilor rafinate și a măiestriei. De la sacouri și pantaloni cu un design sartorial, la paltoane premium care te învăluie în confort și stil, fiecare piesă este gândită cu atenție pentru a crea look-uri perfecte de dimineața până seara. Indiferent dacă te îmbraci pentru o întâlnire de afaceri, o cină elegantă sau pur și simplu pentru a te relaxa acasă, Oltre îți oferă o gamă variată de piese chic și confortabile pentru fiecare moment al zilei tale.

Lista noastră de dorințe pentru zilele în care mergem la birou cuprinde o serie de Business Looks cu blazere decupate, fuste în stilul anilor ‘60 și pantaloni sartoriali ampli, alături de sacouri de inspirație masculină.

Dacă deja plănuiești ținute pentru momentele speciale din această iarnă, poți alege din selecția de rochii și salopete unde negrul – culoarea eleganței – este vedeta sezonului.

Elmiplant lansează gama de produse Glow Expert 4D: 4 beneficii, o singură alegere

Elmiplant a lansat gama inovatoare Glow Expert 4D, care aduce un plus de strălucire pielii. Această gamă revoluționară este dedicată femeilor care își doresc un ten luminos, revitalizat și perfect echilibrat, indiferent de tipul de piele.

Un ten strălucitor și luminos cu Glow Expert 4D de la elmiplant

Glow Expert 4D este o gamă complexă de îngrijire a tenului, care combină beneficiile ingredientelor naturale cu tehnologia de ultimă generație pentru a oferi o soluție completă de îmbunătățire a luminozității pielii. Principiul de bază al acestei game este efectul 4D, care are rolul de a uniformiza, ilumina și regenera pielea, oferind rezultate vizibile în doar câteva zile de la prima aplicare.

4 beneficii, o singura alegere – principalele beneficii ale gamei Glow Expert 4D

Luminozitate imediată: Produsele din această gamă sunt concepute pentru a reda strălucirea naturală a pielii. Ele conțin ingrediente care ajută la corectarea nuanței tenului, eliminând aspectul tern și obosit.

Ton uniform al pielii: Fiind unul din ingredientele cheie ce stau la baza formulei produselor din noua gama, Niacinamidă, bogată în antioxidanțicare controlează hiperpigmentarea, ajută la întărirea barierei naturale a pielii, oferind luminozitate, stimulând totodată producția de colagen și elastină.

Reducerea imperfecțiunilor: produsele din gama Glow Expert 4D ajută la estomparea petelor pigmentare, a cicatricilor și a altor imperfecțiuni ale pielii, contribuind la un aspect uniform și neted, datorită formulei ce conține acid tranexamic, un acid pentru strălucire,extrem de eficient, care reduce producția de melanină si ajută la estomparea vizibilă a mai multor forme de decolorări, inclusiv a semnelor post-acneice și melasmei și, în cazul cremei de noapte, Phyto AHA, acizi ce promovează exfolierea pielii prin accelerarea reînnoirii sale,pentru a dezvălui o piele mai stralucitoare și mai uniformă. 

Estomparea ridurilor: Un alt ingredient ce stă la baza formulei produselor este Bakuchiolul, o alternativă naturală la retinol, care poate fi folosit întreaga zi și pe tot parcursul anuluifără efectele secundare specifice retinolului obișnuit. Totodată acest ingredient stimulează regenerarea celulară, ceea ce accelerează procesul de refacere a pielii – tenul devine mai ferm, mai neted, ridurile se estompează, obținându-se în acest fel un efect de întinerire. 

Produsele din gama Glow Expert 4D

Glow Expert 4D Ser pentru față: Acest ser concentrat este perfect pentru persoanele care doresc să adauge un plus de strălucire și prospețime tenului lor. Cu o textură ușoară și rapid absorbabilă, serul pătrunde adânc în piele, oferindu-i un efect instantaneu de iluminare.

Glow Expert 4D Ser cu perle, pentru ochi. Produsul vedetă al gamei este serul cu perle pentru ochi, ce are în compoziție ingrediente cheie precum Niacinamida, Tripeptide și acid Hyaluronic, care asigură 4 acțiuni pentru iluminarea conturului ochilor și un aspect întinerit, prin reducerea cearcănelor, a ridurilor și a pungilor de sub ochi, datorită puternicului activ LUMINEYE. 

Glow Expert 4D Cremă de zi sau de noapte: Având în componență un procent de peste 70% ingrediente naturale, special create pentru utilizarea zilnică, aceste creme oferă strălucire și ajută la uniformizarea texturii pielii, lăsând-o mai luminoasă și revitalizată, cu aspect întinerit. 

Glow Expert 4D Plasturi pentru ochi: Luminează zona de sub ochi și ajută la reducerea aspectului cearcănelor și a pungilor de sub ochi, datorită tehnologiei Hidrogel.

Ritualul corect de îngrijire cu elmiplant Glow Expert 4D

Pentru a obține cele mai bune rezultate, elmiplant recomandă următorii pași:

Curățarea tenului: Începe cu o curățare blândă a pielii, pentru a elimina impuritățile și a pregăti tenul pentru ritualul de îngrijire și strălucire, cu produse din gama Glow Expert 4D.

Aplicarea plasturilor pentru ochi: După curățare, aplică plasturii hidrogel  pentru ochi, care dezumflă și relaxează pielea din jurul ochilor. 

Aplicarea serului cu perle, pentru ochi și a serului pentru față: după îndepartarea plasturilor pentru ochi, aplică serul cu perle pentru ochi, apoi pe cel pentru față. Cu o textură ușoară și rapid absorbită, serurile pătrund adânc în piele, oferind un efect instantaneu de iluminare și strălucire pentru ten. 

Aplicarea cremelor de zi sau de noapte: Continuă rutina de îngrijire cu crema de zi care va potența efectul de luminozitate și încheie ziua cu aplicarea cremei de noapte, care, pe lângă celelalte beneficii menționate, menține pielea hidratată în timpul somnului.

Trendyol, unul din cele mai importante marketplace-uri globale de e-commerce, a donat haine și încălțăminte unui număr de 300 de elevi și studenți din mediul rural

Trendyol, unul din cele mai importante marketplace-uri globale de e-commerce, a donat haine și încălțăminte unui număr de 300 de elevi și studenți din mediul rural din România, în cadrul campaniei „Rechizite pentru viitor 2024”, inițiată de Asociația Îngeri pentru Suflete. Până în prezent, peste 1000 de articole Trendyol au fost distribuite beneficiarilor începând cu data de 8 septembrie.

Pachetele, constând în haine, încălțăminte, alături de rechizite, au ajuns la elevi și studenți, cu vârste cuprinse între 6 și 20 de ani, din județele Arad și Botoșani, în localitățile unde a fost nevoie.

Wella Professionals Color Touch: un nou nivel de perfecțiune!

Wella Professionals, brandul professional de culoare numărul 1 în lume în saloanele de coafură, este renumită pentru inovație, produse state of the art și tehnici care te inspiră. Au trecut mai bine de 70 de ani de când Wella a inventat prima culoare demi-permanentă, care a dus la crearea Color Touch: culoarea emblematică demi-permanentă, fără amoniac și multidimensională. Iubită timp de zeci de ani la nivel global de milioane de stiliști din întreaga lume, a devenit soluția perfectă pentru clienții care doresc să-și schimbe frecvent nuanța părului, fără a-i distruge sănătatea. Acum este momentul pentru un upgrade.

Wella Professionals revoluționează din nou industria părului, modernizând Color Touch: formula sa iconică fără amoniac este acum și vegană, cu purificator de metal încorporat pentru a oferi o strălucire fără compromisuri, cu nuanțe vibrante, indiferent de starea părului. Formula demi-permanentă oferă o culoare intensă și o strălucire uimitoare, obținută din până la 85% ingrediente naturale. Color Touch se estompează frumos după 28 de spălări, așa că este perfectă pentru oricine dorește să-și adapteze culoarea în funcție de sezon, tendințe sau cele mai populare look-uri ale rețelelor sociale.

Ce face formula îmbunătățită atât de atrăgătoare? În primul rând, crearea unei culori vibrante poate fi o provocare pentru părul deteriorat din cauza prezenței metalelor. Formula Wella Professionals Color Touch a fost îmbunătățită cu purificator de metal încorporat pentru a oferi o vibrație fidelă la ton, indiferent de starea părului. Rezultatele sunt excelente pe un păr sănătos însă, datorită noului purificator de metale, rezultatele Color Touch vor fi și mai fidele inclusiv pe părul deteriorat.

ZEUS SE ÎNTOARCE – METAXA CAPTEAZĂ FULGERUL ÎNTR-O STICLĂ CREATĂ ÎN EDIȚIE LIMITATĂ 

Casa METAXA lansează prima ediție limitată a popularului METAXA 12 Stele: METAXA 12 Stele, Ediția Zeus. 

Noul design impresionant este inspirat de divinitățile din mitologia greacă și nu de orice zeitate, ci de Zeus, zeul furtunilor și al tunetelor, regele celor 12 zei olimpieni

De la căldura Greciei moderne, pline de dinamism, până la lumea mitologică a zeilor și a eroilor, METAXA zguduie lumea din temelii cu această ediție limitată, creată pentru generațiile de consumatori care apreciază tot ce este enigmatic, dramatic și cu puternic caracter divin. 

Prin Ediția Zeus 12 Stele, METAXA face o declarație răsunătoare, oferind băuturii sale îndrăznețe și complexe, în nuanțe de ambră, o sticlă ce se ridică la înălțimea gustului său consacrat. Această ediție limitată este inspirată de cel mai puternic zeu al mitologiei grecești și prezintă expresia semnăturii colecției METAXA Stars într-un aspect captivant, care ar impresiona chiar și zeii Olimpului. Spre deosebire de designul minimalist al sticlei METAXA 12 Stele, Ediția Zeus combină albastrul închis cu accente neon și ilustrează spectacolul impresionant care are loc pe cer, în timpul unei furtuni. Imaginea colorată a lui Zeus, ce împodobește sticla, îl redă pe regele zeilor într-o manieră modernă, care sfidează orice clișeu prăfuit despre zeii greci.

Ediția Zeus 12 Stele atrage privirile pe timpul zilei, dar, asemenea unui fulger, devine și mai impresionantă, pe timp nopții. Accentele neon strălucesc în întuneric atunci când sunt iluminate cu lumină UV – o caracteristică uimitoare, care transformă METAXA 12 Stele: Ediția Zeus într-un punct de atracție în orice bar și un cadou excepțional, de savurat acasă.

Pentru această ediție limitată care lovește precum unul dintre fulgerele lui Zeus, Sticla METAXA 12 Stele a primit un design cu adevărat surprinzător, în timp ce conținutul ei și-a păstrat caracterul original. O băutură alcoolică cu un gust matur, bogat și rafinat, produsă din vinuri aromate obținute din struguri Muscat de pe insula Samos, distilate din vinuri maturate și plante mediteraneene. Prin modernizarea designului sticlei, dar păstrarea gustului autentic al METAXA 12 Stele: Ediția Zeus aduce un omagiu originilor sale grecești și face produsul mai atractiv pentru noile generații – și readucându-l astfel la viață pe regele zeilor. 

IKEA lanseaza BRÄNNBOLL –  o colectie inovatoare de mobilier pentru pasionatii de jocuri video

Pornind de la nevoile diverse si mereu in schimbare ale gamerilor din intreaga lume, precum si ale celor care locuiesc cu ei, IKEA lanseaza BRÄNNBOLL, o colectie de mobilier inovatoare, conceputa special pentru pasionatii de jocuri video. Pe langa experienta confortabila si placuta pe care o ofera, colectia se integreaza perfect in ambientul casei.

Colectia BRÄNNBOLL aduce in atentie piese de mobilier in culori vibrante si elemente inspirate de estetica sportiva urbana. Acest mix creeaza un aspect unic si jucaus, care combina confortul, atat de esential in gaming, cu energia si dinamismul sportului. Colectia a fost conceputa sa se potriveasca in mod natural in spatiul de locuit, fiind o alegere perfecta pentru jucatorii ocazionali, care cauta un echilibru intre sesiunile de gaming si alte activitati pe care le desfasoara acasa. 

Cu o comunitate aflata in crestere rapida la nivel global, ajunsa in prezent la 3,3 miliarde de jucatori, gamingul este cel mai raspandit hobby din lume si reprezinta o parte importanta din viata de zi cu zi a multor oameni. 

„Prin noua colectie BRÄNNBOLL ne dorim sa transmitem ca gamingul este accesibil tuturor si poate fi integrat in orice colt al casei. Astfel, oamenii isi pot crea cu usurinta spatii versatile dedicate sesiunilor de gaming preferate si care se integreaza perfect in viata de zi cu zi de acasa. Speram ca aceasta colectie va incuraja prietenii si familiile sa petreaca mai mult timp impreuna, oferindu-le posibilitatea de a se conecta prin intermediul experientelor de gaming.”, afirma Philip Dilé, Product Design Developer la IKEA in Suedia.
Colectia pune la dispozitia gamerilor solutii inteligente, moderne si ergonomice, astfel incat acestia sa poata juca impreuna si alterna cu usurinta rolurile si platformele de jocuri. Articolele incluse in colectie sunt concepute pentru a facilita diverse scenarii de joc, asigurand jucatorilor o pozitie confortabila, printre produse numarandu-se chiar si un scaun gonflabil.

De asemenea, colectia cuprinde o statie de gaming prevazuta cu masa pliabila, sistem de stocare PC tower si sistem de organizare a cablurilor, care se transforma cu usurinta dintr-un spatiu de joc intr-o zona de depozitare discreta. Colectiei i se adauga o serie de solutii de depozitare suplimentare, cum ar fi un dulap suspendat, o comoda pe rotile, masute de sprijin si un cos multifunctional care se transforma intr-o masa mobila de sine statatoare. Acestea sunt completate de accesorii si elemente decorative, cum ar fi: suportul pentru mouse, covorul si patura, create special pentru a adauga o nota personala spatiului de gaming.

Tjeerd van Waijenburg, Range Identity Leader la IKEA Suedia, vorbeste despre versatilitatea colectiei: „Efectul on/off a fost foarte important pentru noi. Obiectivul a fost ca oamenii sa poata aranja foarte usor piesele de mobilier, sa aseze totul rapid pentru a incepe jocul. Odata incheiata sesiunea de gaming, ei trebuie sa aiba posibilitatea sa puna imediat totul la loc, astfel incat sa desfasoare si alte activitati in camera respectiva.”

Prin design-ul sau, colectia BRÄNNBOLL isi propune sa creeze un mediu incluziv, sanatos si placut pentru toata lumea. „Pentru noi, este important sa aratam ca gamingul este pentru toata lumea. Cand am ales culoarea, am vrut ca aceasta sa fie 100% in stilul IKEA si sa fie pe placul tuturor, indiferent de varsta, gen si stil.”,adauga Tjeerd van Waijenburg.

HIT de toamnă la Pepco: prețuri mai mici față de anul trecut, în toate magazinele din țară ale retailerului

Toamna aceasta, magazinele Pepco din toată țara oferă o gamă variată de produse la prețuri mai mici cu până la 30% față de prețul obișnuit al acestora sau al altor produse similare, vândute în anul precedent. Campania include haine pentru copii și adulți, lenjerie de corp, prosoape, lumânări și alte articole de uz casnic sau pentru servirea mesei. 

Fiecare magazin Pepco dispune de 530 de categorii de produse, ceea ce se traduce prin aproximativ 13.000 de articole. În contextul în care efectele inflației continuă să se resimtă, retailerul a micșorat prețurile mai multor produse, cu scopul de a răspunde nevoilor clienților. De exemplu, hanoracele pentru băieți incluse în această campanie pot fi achiziționate la prețul de 27 de lei în loc de 38 de lei, iar unele modele de pantaloni de trening pentru fete sunt disponibile la prețul de 21 de lei, în loc de 27 de lei. 

Campania vizează prețuri mai mici pentru zeci de articole din oferta de textile, inclusiv tricouri, lenjerie intimă sau cămăși de noapte, alături de peste 20 de produse din categoria articolelor pentru casă. Printre acestea, se numără pătura de 130×170 cm, care este acum cu 5 lei mai ieftină, dar și prosoapele, care au o reducere de 2 lei față de sezonul trecut.

Articolele cu preț scăzut pot fi găsite pe rafturile din magazine, marcate cu o etichetă specială, inscripționată cu “Un preț fără precedent!”. Pepco a lansat această campanie pentru a maximiza gradul de satisfacție în rândul clienților săi, astfel încât aceștia să poată economisi, fără a compromite calitatea produselor.

Visa şi Raiffeisen Bank lansează în premieră în Europa Centrală şi de Est cardul Visa Signature

Visa şi Raiffeisen Bank lansează în premieră în Europa Centrală şi de Est cardul Visa Signature debit şi credit, extinzând beneficiile exclusiviste pentru deţinătorii de carduri super premium pe piața din România. Inițiativa continuă angajamentul celor două companii de a furniza produse şi servicii financiare inovatoare, oferind clienților avantaje semnificative și o experiență îmbunătățită atunci când folosesc cardurile din portofoliul Visa Premium. 

Noul card, realizat 99% din plastic reciclat, a fost inclus în portofoliul de produse al băncii şi este accesibil unui segment  semnificativ de clienţi premium.Visa Signature se remarcă printr-o structură flexibilă și multiple beneficii concepute pentru a oferi un nivel superior de confort și acces extins la o serie de servicii exclusiviste. Printre acestea se numără servicii personalizate de concierge, acces la colecția Visa Luxury Hotel, oferte speciale prin Visa Merchant Offers Centre, precum și servicii de asistență la nivel internațional disponibile permanent (24/7 Global Customer Assistance Services – GCAS). 

„Visa Signature reprezintă un pas important în dezvoltarea relaţiei noastre cu clienții din segmentul premium, oferindu-le acces la o gamă largă de beneficii exclusiviste. Noul card Visa Signature vine cu o serie de avantaje concepute special pentru a răspunde nevoilor lor de mobilitate și flexibilitate, oferind plăți sigure și acceptate la nivel global, completate de beneficii premium și o integrare digitală mai simplă. Suntem încântați să colaborăm cu Raiffeisen Bank pentru a aduce această premieră regională în România. Astfel, continuăm parteneriatul strategic extins anul acesta prin emiterea sub sigla Visa a tuturor cardurilor din vastul portofoliu al băncii, confirmând încă o dată că împreună putem inova constant și putem duce segmentul plăților digitale din România la următorul nivel”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

„Visa este un partener de încredere pentru Raiffeisen Bank încă de la începuturile noastre pe piața din România, iar odată cu parteneriatul exclusiv pe care l-am anunțat anul acesta am pășit într-o nouă etapă a colaborării. Lansarea Visa Signature ne reconfirmă dorința de a veni cu soluții care aduc un plus de valoare atât portofoliului nostru de produse premium, cât și experienței clienților”, a declarat Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România


The Marmorosch Bucharest lansează meniul pentru sezonul de toamnă

The Marmorosch Bucharest, parte din rețeaua Autograph Collection Hotels, anunță propunerea culinară a hotelului pentru această toamnă și detalii despre mult așteptatele festivități de iarnă. În acest sezon, oaspeții vor putea experimenta o combinație de arome locale, fine dining și ospitalitate premium, în timp ce se bucură de eleganța și farmecul specific hotelului.

Toamna aceasta, The Marmorosch Bucharest invită oaspeții să se bucure de un nou meniu creat de Cristian Șerb, Executive Chef al hotelului. Cu un accent puternic pe sustenabilitate și utilizarea ingredientelor proaspete și locale, meniul de toamnă celebrează cele mai bune produse românești și arome tradiționale, completate de influențe contemporane europene. Preparatele pun în valoare legumele de sezon, carnea locală și arome specifice toamnei, precum dovleacul și caramelul, multe dintre ingrediente fiind atent selecționate de la ferme din apropierea Bucureștiului.

„Toamna este o perioadă importantă pentru noi, ca hotelieri, un moment în care oaspeții așteaptă noi propuneri interesante. Odată cu introducerea acestui meniu și pregătirile pentru sezonul festiv de iarnă, ne propunem să ne surprindem din nou vizitatorii. Suntem încântați să prezentăm talentul culinar al Chef-ului Cristian Șerb, un talent autohton, care aduce o perspectivă proaspătă în bucătăria noastră”,a declarat Ausra Lucinskaite, director general, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection.

„Direcția noastră este clară și sustenabilitatea este esențială în ecosistemul nostru, pentru că suntem mari susținători ai colaborării cu furnizorii locali și încercăm să ne aprovizionăm cât mai mult cu ingrediente locale, de la legume rădăcinoase la carne. Fiecare preparat este o ocazie de a susține producătorii români și de a oferi oaspeților noștri o experiență memorabilă”, a declarat Cristian Șerb, Executive Chef Marmorosch Bucharest, Autograph Collection Hotel.

DR. CONSTANTIN STAN ADUCE ÎN ROMÂNIA, PENTRU GRUPUL DE CLINICI CRONOS MED, PARTENERIATUL EXCLUSIV CU MIA FEMTECH™️ 

Mia Femtech™️ – prima experiență/tehnică minim invazivă de armonizare a sânilor Mia® este o experiență de armonizare a sânilor care utilizează o tehnologie revoluționară, minim invazivă.  Această tehnică brevetată este concepută pentru a fi accesibilă și ușor de realizat. Prin lansarea tehnicii în România, se marchează un moment semnificativ și mult așteptat în domeniul esteticii sânilor. 

Considerată la nivel internațional ca fiind viitorul esteticii sânilor, Mia® oferă o experiență unică, prin echilibru și armonie, și elimină multe dintre inconvenientele augmentării mamare tradiționale.

 „Mia® este o schimbare completă de paradigmă în chirurgia sânului și reprezintă, din toate punctele de vedere, viitorul chirurgiei mamare. Miam propus să aduc în România această tehnică inovatoare, care elimină anestezia generală din protocolul intervenției. În plus, nu mai vorbim de volumizare, ci vorbim de armonizare și aspect super natural. Dinamica în chirurgia sânului este uluitoare, iar Mia® reprezintă, în acest moment, o abordare inovatoare din toate punctele de vedere.” – Dr. Constantin Stan. 

Cu un timp minim de recuperare, procedura este concepută fără anestezie generală și le permite pacienților să revină la majoritatea activităților după un singur weekend de recuperare sau, în unele cazuri, chiar în aceeași zi. Tehnica utilizată în timpul experienței Mia® include o îmbunătățire naturală și discretă a sânilor, în doar 15 minute. Pacienții pot părăsi clinica la aproximativ 90 de minute după sosire. Procedura oferă pacienților unul dintre cele mai prețioase avantaje – timpul. Implanturile utilizate în cadrul experienței Mia® au o suprafață SmoothSilk® de 4 microni, concepută și demonstrată științific cu răspuns inflamator redus, fricțiune minimă și dezvoltare scăzută a bacteriilor. În urma procedurii se obțin sâni moi, rate scăzute de contractură capsulară și nicio boală proliferativă raportată, legată de dispozitivul primar. Tehnica este proiectată astfel încât să obțină o îmbunătățire semnificativă și o senzație mai naturală, cu o creștere proporțională de una sau două cupe. Printr-o tehnică minim invazivă patentată, procedura permite păstrarea structurilor anatomice importante ale sânului și integritatea completă a țesutului nativ. Mia® presupune o schimbare majoră în modul în care intervențiile chirurgicale nu sunt doar realizate, ci și experimentate, și reprezintă viitorul chirurgiei mamare. Prin integrarea unei tehnologii de ultimă generație și a unor tehnici inovatoare, Mia® redefinește complet experiența chirurgicală. 

Această intervenție minim invazivă se realizează în 15 minute, fără a necesita anestezie generală; pacientele resimt o minimă durere postoperatorie și o cicatrice minusculă, ascunsă, de aproximativ 2 cm în zona axilei. 

Tehnica le oferă libertatea de a-și relua rapid activitățile zilnice, în unele cazuri chiar în aceeași zi. Pe parcursul acestei proceduri minim invazive, realizată doar de chirurgi certificați Mia®, țesuturile mamare sunt ușor împinse pentru a crea spațiu pentru implant. Ulterior, implantul este introdus în sân folosind un injector brevetat, printr-o tehnică fără atingere. 

Pep & Pepper dezvăluie o nouă identitate de brand în contextul extinderii la nivel național. Brandul își propune să încheie anul cu 16 restaurante

Pep & Pepper, lanțul de restaurante fast-casual care pune accent pe oferirea unor mese gustoase la prețuri accesibile, anunță un rebranding major, menit să alinieze brandul la cerințele consumatorilor moderni. Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: “Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piața fast-casual din România, având, în prezent, 14 localuri în orașe cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Printr-un mix atent ales între restaurantele proprii și cele francizate, Pep & Pepper oferă mese adaptate diferitelor ocazii și pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputația Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru cei care caută atât calitate, cât și diversitate.

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Casa METAXA lansează prima ediție limitată a popularului METAXA 12 Stele: METAXA 12 Stele, Ediția Zeus.

Noul design impresionant este inspirat de divinitățile din mitologia greacă și nu de orice zeitate, ci de Zeus, zeul furtunilor și al tunetelor, regele celor 12 zei olimpieni.

De la căldura Greciei moderne, pline de dinamism, până la lumea mitologică a zeilor și a eroilor, METAXA zguduie lumea din temelii cu această ediție limitată, creată pentru generațiile de consumatori care apreciază tot ce este enigmatic, dramatic și cu puternic caracter divin.

Prin Ediția Zeus 12 Stele, METAXA face o declarație răsunătoare, oferind băuturii sale îndrăznețe și complexe, în nuanțe de ambră, o sticlă ce se ridică la înălțimea gustului său consacrat. Această ediție limitată este inspirată de cel mai puternic zeu al mitologiei grecești și prezintă expresia semnăturii colecției METAXA Stars într-un aspect captivant, care ar impresiona chiar și zeii Olimpului. Spre deosebire de designul minimalist al sticlei METAXA 12 Stele, Ediția Zeus combină albastrul închis cu accente neon și ilustrează spectacolul impresionant care are loc pe cer, în timpul unei furtuni. Imaginea colorată a lui Zeus, ce împodobește sticla, îl redă pe regele zeilor într-o manieră modernă, care sfidează orice clișeu prăfuit despre zeii greci.

Ediția Zeus 12 Stele atrage privirile pe timpul zilei, dar, asemenea unui fulger, devine și mai impresionantă, pe timp nopții. Accentele neon strălucesc în întuneric atunci când sunt iluminate cu lumină UV – o caracteristică uimitoare, care transformă METAXA 12 Stele: Ediția Zeus într-un punct de atracție în orice bar și un cadou excepțional, de savurat acasă.

20 de alergători au întrerupt cursa de 10 km de la Maratonul București la doar 4 kilometri pentru a susține o mai bună informare în privința contracepției moderne

Acțiune inedită în cadrul ediției din acest an a Maratonului București care a avut loc ieri: un grup de alergători au întrerupt cursa după numai 4 kilometri, manifestându-și astfel sprijinul pentru o mai bună informare a femeilor în ceea ce privește starea lor de sănătate. Limitarea voluntară a cursei de 10 km la doar 4 km a fost organizată cu sprijinul Organon, companie globală orientată către sănătatea femeii, cu scopul de a atrage atenția asupra unor statistici îngrijorătoare din România care vizează mersul la medic și gradul de informare privind metodele contraceptive.

Toți cei care ne-am înscris și am alergat în cadrul maratonului înțelegem importanța mișcării pentru starea de sănătate. Însă așa cum prioritizăm antrenamentele în cadrul unui stil de viață sănătos, tot așa, ca femei, ar trebui să prioritizăm vizita la ginecolog și informarea corectă în privința sănătății. Iar pentru a le aminti femeilor că nu ar trebui să-și limiteze în niciun fel alegerile în privința sănătății, am ales să ne oprim din cursă” a declarat una dintre femeile care a alergat doar 4 kilometri în cadrul maratonului. 

Prin acțiunea pe care am organizat-o, ne-am propus să sprijinim în continuare sănătatea femeilor din România, contracepția modernă făcând parte din alegerile importante în ceea ce privește starea de bine. Astfel, încurajăm femeile să meargă la ginecolog și să se sfătuiască cu acesta în privința celei mai potrivite metode contraceptive”, a declarat Georgeta Corciu, Associate Director – Pricing, Market Access, Policy & Communication, Organon România.

Conform sondajului Lifestyle Survey Romania realizat de IPSOS, pe un eșantion de 600 de femei, cu vârstele între 15 și 45 de ani, femeile din România pot identifica în general doar 4 metode contraceptive dintr-o listă de peste 10 disponibile la ora actuală. Metodele cel mai des recunoscute sunt pilulele anticoncepționale, prezervativul, metodele de calendar și contracepția de urgență. Aceasta situație reflectă de fapt șanse mai mici de a alege cea mai potrivită metodă contraceptivă, dar și riscul de a opta pentru o metodă suboptimă. Sursele principale de informare pentru femei rămân internetul și medicii ginecologi, însă familia și prietenii joacă și ei un rol important.

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…