A List Magazine ∙ February 19, 2025 ∙ 16 min read

Fiecare săptămână vine cu noutăți din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția!

Brandul românesc Viggo îl îmbracă pe câștigătorul premiului Bafta, Paul Tazewell

„Motivul pentru care fac ceea ce fac este să ating inimi”. Acesta este modul în care Paul Tazewell își descrie viziunea grandioasă ca artist conceptual de costume. 

Viggo Tailoring a avut onoarea de a se intersecta cu parcursul său de storytelling prin design. La decernarea premiilor Critics Choice Awards 2025, câștigătorul categoriei Best Costume Design și-a făcut apariția întrun smoking Viggo. Totodată, Paul Tazewell s-a impus pe locul I la categoria design de costume a galei BAFTA 2025, purtând în acest moment special o ținută semnată Viggo Tailoring. Arta vizuală bogată a filmului Wicked a captat atenția nu doar în cadrul acestor ceremonii, succesul a fost recunoscut și la Costume Designers Guild Awards 2025. 

Totodată, realizarea a fost marcată și de Premiul Satellite pentru cel mai bun design vestimentar acordat de Academia Internațională de Presă. Nominalizat pentru munca să remarcabilă în categoria costumelor, Paul Tazewell este considerat și favorit pentru viitorul Oscar. Orizonturile sale creative includ proiecte anterioare de un talent și o dedicare de neegalat. 

Toate detaliile, de la siluete, la alegerea țesăturilor, la croială, joacă un rol major în procesul de storytelling. Designul său a dat viață decorurilor de teatru, dans și scenelor de pe Broadway. 

Paul a câștigat premiul Tony pentru cel mai bun design de costume al unui musical în 2016 pentru cea mai faimoasă lucrare a sa din sfera teatrului – Hamilton. Realizările sale din domeniul film și televiziune includ The Wiz! Live (2015) care i-a adus un Primetime Emmy Award în 2016, The Immortal Life of Henrietta Lacks (2017) și Elaine Stritch at Liberty (2002). Inspirația acestui magician al costumelor se extinde în producții de musical-uri remarcabile precum MJ, Death Becomes Her, Donna Summer. Stilul Viggo este astfel recunoscut într-un mod atât de semnificativ prin selecția acestor piese de ceremonie de către un maestru al industriei de design a costumelor – Paul Tazewell. O adevărată onoare prin care Viggo s-a apropiat de magia premiilor filmului „Wicked”.

Nou! Ultimate Smooth hrănește părul în doar 30 de secunde, oferindu-i netezire ce durează până la 3 zile

TEHNOLOGIE PATENTATĂ

Deschizând noi orizonturi cu formula sa revoluționară, gama Ultimate Smooth include Squalane, un ingredient derivat din trestia de zahăr, inspirat de cele mai recente tendințe în îngrijirea pielii, utilizat frecvent în uleiurile faciale și apreciat pentru efectul său de netezire și strălucire.

Acum, Wella Professionals a dus acest concept mai departe, integrând Squalane în gama Ultimate Smooth și combinându-l cu Omega-9 pentru

o hrănire intensă. Ambele ingrediente active contribuie la hidratarea cuticulelor părului și la netezirea suprafeței firului de păr, creând o barieră ușoară.

Prin utilizarea întregului ritual, părul devine de 2 ori mai puțin predispus la încrețire, transformând această gamă într-o soluție esențială pentru mulți.

Acum există o rutină de îngrijire a părului care oferă o soluție multifuncțională, ce hrănește și netezește părul atât din interior, cât și din exterior, cu efecte imediate și de lungă durată. Fă cunoștință cu Wella Professionals Ultimate Smooth.

Această rutină de îngrijire divin este revoluţionară pentru părul uscat, tern și dificil de gestionat. Nu doar că hrănește părul în profunzime, dar îl și netezește. Ultimate Smooth include un Șampon, Balsam, Mască și Ser Miracle Oil, un tratament leave- on puternic. Datorită tehnologiei sale avansate și brevetate, oferă un control incredibil al firelor rebele timp de până la 96 de ore, cu până la 85% mai multă netezire și un luciu mătăsos.

K18 a lansat un nou produs

Vedetele și influenceri de top au participat la un eveniment exclusivist K18, unde au descoperit serviciul profesional de reparare și îngrijire a părului vopsit, implementat în saloane de cei mai buni haistyliști din România.

Andreea Marin, Cătălin Botezatu, Gabriela Oțil, Daiana Anghel, Andreea Bălan, Teodora Tompea, Albertina Ionescu, Larisa Udilă, Irina Manea, Ramona Olaru, Simona Țăranu, Ioana Blaj, Alexandra Ungureanu, Andreea Perju, Livia Graur s-au numărat printre invitații evenimentului organizat de Top Line la Tribute Salon by George Soare.

Aceștia au aflat de la Diana Baicu (Co-fondator Top Line), Sam Carpenter – Director International de Educație K18 și Heather King – Brand Ambassador Internațional K18, cum se integrează tratamentul K18 în serviciile de colorare și decolorare din saloane pentru a repara și proteja părul, cu ajutorul tehnologiei patentate K18Peptide™. În plus, au descoperit noul produs K18 Airwash, un șampon uscat ce ajută la menținerea aspectului proaspăt și curat al părului între spălările obișnuite.

”K18 a dezvoltat un tratament profesional în salon, conceput pentru a permite schimbarea culorii și decolorarea părului în condiții de siguranță, minimizând deteriorarea acestuia. Acest serviciu utilizează tehnologia patentată K18Peptide™, care inversează daunele cauzate de procesele chimice, restabilind rezistența și elasticitatea părului în doar 4 minute”, declară Diana Baicu.  

Tratamentul în salon se desfășoară în doi pași esențiali:

  1. Se aplică K18 Professional Molecular Repair Hair Mist, un spray aplicat înainte de procedurile chimice, care pregătește și protejează părul, facilitând penetrarea peptidei K18 în cortexul firului de păr.  
  2. Se aplică K18 Leave-In Molecular Repair Mask. După clătirea și uscarea părului, această mască fără clătire se aplică pentru a reconecta lanțurile de keratină rupte, reparând structura internă a părului și redându-i aspectul sănătos.  

”Prin integrarea tratamentului K18 în serviciile de colorare și decolorare, hairstiliștii pot oferi clienților posibilitatea de a-și transforma look-ul fără a compromite sănătatea părului. Această abordare inovatoare nu doar previne deteriorarea, ci și repară daunele existente, asigurând un păr mai puternic, mai elastic și vizibil mai sănătos. Pentru a menține rezultatele obținute în salon, se recomandă utilizarea produselor K18 și acasă, conform indicațiilor specialistului, pentru a asigura continuitatea procesului de reparare și protecție a părului”, adaugă Diana Baicu.

K18 revoluţionează conceptul de șampon uscat și lansează AirWash. Noul produs are la bază noua biotehnologie patentată K18 – odorBIND™, nu conține aerosoli și oferă un rezultat spectaculos: păr curat, fără urme albe, reziduuri amidonice sau parfumuri grele. 

În plus, tehnologia odorBIND™ are capacitatea de a recunoaște, suspenda și elimina clinic mirosurile, printr-o eliberare inteligentă, timp de până la 3 zile după o singură aplicare. În același timp, microgranulele translucide absorb sebumul fără a oferi o senzație abrazivă sau a lăsa reziduuri excesive sau urme albe. Scalpul este protejat, rămâne sănătos, iar părul devine mult mai maleabil, grație conținutului de microalge mediteraneene derivate din biotehnologie.

Șamponul uscat AirWash ajută la menținerea aspectului proaspăt și curat al părului între spălările obișnuite. Produsul absoarbe sebumul excesiv al scalpului, care pot face părul să pară gras, oferindu-i un aspect curat și proaspăt, împrospătează părul fără a fi nevoie să îl spălăm, menține volumul și textura coafurii și elimină mirosurile neplăcute, oferind un parfum proaspăt părului.

În februarie toți juniorii iubesc peștișorii MÖLLI DE LA MÖLLER’S

Möller’s sărbătorește luna iubirii cu peștișori din plin! Astfel, până pe 28 februarie 2025, părinții pot profita de o ofertă avantajoasă la jeleurile în formă de peștișori de la Möller’s, care este disponibilă exclusiv în Farmaciile TEI și Bebe TEI, atât în locații, cât și online. 

La achiziția a oricăror 2 cutii de peștișori din locațiile TEI sau online, consumatorii primesc încă o cutie bonus, cu aromă de portocale la Farmacia TEI sau cu aromă de căpșuni, în magazinele Bebe TEI.

Gama Möller’s Omega-3 Peștișori gumați include 3 arome delicioase de căpșuni, portocale și cola, nu conține zahăr sau coloranți artificiali și asigură în Omega-3 și vitamina D naturale. Peștișorii sunt recomandați copiilor de peste 3 ani, fiind un snack sănătos și delicios, pe care părinții îl pot oferi cu încredere celor mici.

Peștișorii gumați contribuie la dezvoltarea optimă fizică și psihică a copiilor și ajută la menținerea sănătății acestora, fiindu-le recomandați pentru creier, inimă, oase, vedere și imunitate.

Pe lângă gama de jeleuri pentru juniori, brandul Möller’s are un portofoliu variat de produse pentru toate vârstele, sub formă de ulei de ficat de cod, capsule moi sau multivitamine. 

Möller’s este expert în Omega-3 natural din 1854, de când farmacistul norvegian Peter Möller a descoperit și patentat o metodă revoluționară de purificare și de producție (prin extragere la abur) a uleiului de ficat de cod. Inovația Möller’s, brevetată acum 170 ani, se folosește și în prezent în procesul de fabricare, uleiul astfel obținut fiind de o înaltă calitate și puritate, care păstrează toate calitățile nutritive ale acizilor grași Omega-3 și ale vitaminei D.

Life Care a deschis primul Experience Shop din Romania

Dupa 20 de ani de activitate ca lider pe piata produselor naturale si bio din Romania, Life Care face un pas semnificativ catre viitorul retailului, lansand primul sau Life Care Experience Shop. Acest concept inovator, care combina tehnologia cu o experienta interactiva si personalizata pentru clienti, marcheaza inceputul unui nou capitol in istoria companiei.

Intr-o perioada in care sanatatea si bunastarea devin prioritati fundamentale, Life Care continua sa evolueze si sa inoveze, aducand pe piata nu doar produse de calitate, dar si o experienta de cumparare complet noua. Deschiderea primului “Life Care Experience Shop”, situat in Sun Plaza Bucuresti, este un moment de referinta pentru companie, reflectand angajamentul sau fata de inovatie si satisfactia clientului.

Acest nou inceput nu doar ca subliniaza traditia Life Care de a fi lider in domeniul sanatatii si bunastarii, dar deschide si usa catre o noua era a retailului, unde tehnologia si personalizarea se intalnesc pentru a crea o experienta unica de cumparare.

Cristian Onetiu si Pavel Bartos: un duo de exceptie la inaugurare

Printre cei care au dat startul acestui moment memorabil s-au numarat Cristian Onetiu, fondator Life Care, alaturi de moderatoarea Florentina Opris si de Florina Onetiu, pioniera in dezvoltarea de tehnologii de AI marketing, care a prezentat in premiera primul asistent AI Life Care. Carismaticul Pavel Bartos, invitat special, a adus energie si buna dispozitie, vorbind despre importanta partenerilor de incredere si despre implicarea Life Care in noul film „Ramon”, ce va fi lansat de Craciun.

De asemenea, evenimentul a fost onorat de prezenta ambasadorilor unui stil de viata sanatos, Ioana Vartosu si Cristian Geamanu, care au inspirat participantii cu povesti autentice despre echilibru si wellness.

Punctul culminant al evenimentului a fost lansarea primului asistent inteligent Life Care cu AI, o inovatie care schimba regulile jocului in retail. Acest asistent virtual ofera recomandari personalizate, raspunde la intrebarile clientilor si creeaza o experienta de cumparaturi complet digitalizata si interactiva.

Și la final un studiu interesant: Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research.

Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care impactează rezultatele obținute. Aceste transformări sunt influențate atât de tendința consumatorilor de a-și optimiza cheltuielile, cât și de modificarea profilului audienței, prin creșterea numărului de cumpărători din Generația Z și impactul pe care modul lor de relaționare cu brandurile și achizițiile îl generează.

Studiul derulat de Highlight Agency a analizat comportamentele de consum și preferințele românilor în materie de campanii promoționale instore și relevă felul în care brandurile pot atrage atenția fiecărei generații de consumatori astfel încât gradul de implicare al acestora să fie ridicat.

În 2025 promoția „bate” loialitatea față de brand, mai ales în cazul premiilor instant

Consumatorii români  – indiferent de generația căreia îi aparțin – sunt extrem de interesați de optimizarea costurilor, iar 72% dintre ei au indicat reducerile și promoțiile ca fiind principalul motiv pentru care apreciază cumpărăturile în magazine. Acest aspect este preferat în mod special de Baby Boomers (79%) și de Generația X (73%) dar este și principalul motiv pentru care și generațiile tinere aleg să vină în magazine: 70% pentru Generația Y respectiv 67% pentru Generația Z.

Promoțiile sunt căutate de toate categoriile de consumatori, în același timp impactul unei promoții bine comunicate și semnalizate, care răspunde nevoilor lor, este foarte ridicat și în ce privește loialitatea față de brand78% dintre ei afirmă că promoțiile sunt unul din factorii care influențează inclusiv decizia de a schimba marca pe care o achiziționează de obicei.

În același timp, campaniile promoționale pot determina schimbarea mărcii obișnuite pentru 55% dintre consumatori (peste 50% în cadrul tuturor categoriilor de vârstă: 57% Gen Y, 56% Gen X, 54% Baby Boomers și 50% Gen Z).

Dincolo de reducerile de preț, unul din patru români declară că premiile instant sunt tipologia dorită de recompensă în cadrul campaniilor promo, fiind preferate în cea mai mare măsură de către consumatorii reprezentativi pentru Generația Z (28%). Iar campaniile promo care utilizează astfel de premii au la rândul lor un impact ridicat asupra loialității față de brand, 69% dintre respondenți afirmând că premiile instant influențează pozitiv decizia lor de a schimba mărcile pe care le folosesc în mod obișnuit.

„În contextul relevat, abordarea strategică și creativitatea unei campanii trebuie să se îmbine perfect cu o bună cunoaștere a tipologiilor de consum, pentru a se mula pe dorințele și nevoile fiecărei categorii de public și a obține, astfel, rezultatele dorite. De la alegerea mediul potrivit de comunicare până la definirea tipologiei de premii, alături de o execuție impecabilă care să atragă atenția și să răspundă exact nevoii consumatorului, totul se îmbină pentru a obține răspunsul dorit într-un mediu definit de presiuni economice intense și în care loialitatea pentru brand nu mai are o pondere atât de mare,” a declarat Alexandru Petrea, Chief Operating Officer al Highlight Agency.

Creativitatea și execuția plasărilor instore influențează achizițiile și loialitatea

Campaniile promoționale atrag atenția a aproape două treimi dintre consumatori (72%), în timp ce 64% dintre respondenți au declarat că acestea îi determină să facă achiziții impulsive, referindu-se atât la plasările speciale cât și la cele strategice.

Majoritatea respondenților (55%) percep plasările speciale din magazine (insule creative, teatralizări etc) ca fiind strategii pentru a promova produsele aflate în ofertă sau promoție, ceea ce subliniază eficacitatea acestor tactici în atragerea atenției consumatorilor. Iar mai departe, 40% dintre aceștia afirmă că plasările speciale le influențează decizia de cumpărare. Acestea au un impact profund asupra tendințelor spontane ale consumatorilor și influențează cel mai mult Generația Z (45%).

Elementele de plasare strategică, cum ar fi amplasarea la capetele de raft sau în zona caselor de marcat, nu numai că atrag atenția, dar și modelează loialitatea față de marcă, încurajând achizițiile impulsive, 67% dintre respondenți afirmând că achiziționeazăproduse din zona caselor de marcatAcest comportament este mai accentuatîn rândul cumpărătorilor mai tineri, din Generațiile Z și Y.

„Plasările speciale în magazine și factorii care determină schimbarea mărcilor de produse subliniază o legătură profundă între strategiile de marketing vizual și comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Promovarea eficientă prin plasări speciale și accentul pus pe calitate și preț ca factori principali de decizie arată că oamenii sunt extrem de receptivi la stimuli vizuali și oferte valoroase. Mai mult de atât, promoțiile și ofertele speciale sunt factori cheie în achizițiile de la casele de marcat, echilibrând tendința de a evita cumpărăturile impulsive. Astfel, plasarea strategică a produselor la casele de marcat rămâne o tactică de marketing eficientă pentru stimularea vânzărilor și influențarea deciziilor de cumpărare la punctul de vânzare,” a spus Florin Bădescu, Account Director Highlight Agency.

Related Posts

Amal Clooney, soția lui George Clooney, va preda la Universitatea Oxford

Amal Clooney, avocatul pentru drepturile omului și soția celebrului actor George Clooney, va prelua postul de profesor invitat…

Bella Hadid își lansează o colecție de costume de baie

Bella Hadid (28 de ani) își lansează prima ei colecție de costume de baie, iar pentru a celebra…

Maroc, dragoste la prima vedere    

A fost o dată o fată care avea un vis: să ajungă în Maroc… Și iată că, mai…

Robert De Niro, imagini cu fiica lui cea mică, Gia

Robert De Niro (81 de ani) a devenit tată pentru a șaptea oară în urmă cu aproape doi…

Prinții de Wales- Kate și William, vacanță în Caraibe alături de cei trei copii

Cuplul regal format din Kate Middleton și William, Prinții de Wales, au lipsit anul acesta de la Gala…

Selena Gomez și Benny Blanco, logodnă, casă nouă și încă o surpriză pentru fani

Selena Gomez și Benny Blanco au făcut următorul pas în relația lor: și-au cumpărat o proprietate în valoare…

Trupa de K-Pop BLACKPINK revine cu un turneu mondial anul acesta

Celebra trupă de fete K-Pop BLACKPINK revine anul acesta cu un turneu mondial, după ce componentele luaseră o…

Cele mai bune thrillere psihologice din ultimii 10 ani

Thrillerele psihologice sunt foarte apreciate de cinefili, dar un rezultat reușit este foarte greu de înfăptuit, pentru că…

Madonna își relansează un album vechi de 30 de ani

Madonna se lasă cuprinsă de nostalgie și își relansează un album vechi de peste 30 de ani, Bedtime…

10 destinații ”apetisante” pentru iubitorii de mâncare în 2025

Ghidul Michelin a publicat un clasament al celor mai atractive destinații pentru iubitorii de mâncare bună, în 2025….