În ciuda pandemiei, toamna aceasta abundă în lansări de tot felul. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!
Wella Professionals lansează colecția de măști colorante Color Fresh.
Este vorba despre 11 măști profesionale destinate împrospătării culorii părului, după vopsirea la salon. De la blond, la roșcat, de acum poți avea un look natural și strălucitor. Noile măști Wella Professionals sunt un răsfăț parfumat pentru păr și au la bază de ulei de avocado sau ulei de argan. Rezultatele sunt îndrăznețe și vibrante. Culoarea părului tău este cea care vorbește de acum în locul tău.
Măștile Color Fresh se aplică extrem de ușor pe păr, rezultatele sunt vizibile de la prima aplicare, în doar 10 minute. Estomparea pigmentului se face într-un mod plăcut și delicat, în timp. Cu o formulă specială de îngrijire, acestea fac părul fin și mătăsos, perfect hidratat. Niciuna dintre cele 11 măști nu conțin ingrediente testate pe animale și sunt fară silicon. Au fost create pentru utilizarea săptămânală și nu deteriorează părul.
Andreea Raicu lansează o noua colecție dedicată celor mici.
Din bumbac organic, confortabile și plăcute la atingere, hanoracele au un design minimalist și vin atât în culori clasice, cât și în nuanțe tonice, preferate de cei mici.
Cele trei mesaje – I am enough (and my mom knows it), I am happy și All I need is love – create de Andreea cu sprijinul psihologului Sorana Kapusta și complementare mesajelor din colecția pentru adulți, sunt menite să inspire părinții să comunice mai mult cu copiii lor, să-i ajute să-și accepte emoțiile și să le transmită mesaje constructive, care să-i ajute să se transforme în adulți echilibrați.
Fotografiile de campanie ce insotesc colectia au în centru familii frumoase și unite, pe care Andreea personal le consideră repere de urmat: Nicolai și Monica Tand cu cei doi copii ai lor, Ilona și Iancu, Laura Cosoi și fetița ei, Rita, dar și Aylin Cadîr și cei doi băieți ai săi, Pavel și Amza.
Pandora își propune să răspândească iubirea și spiritul sărbătorilor cu primul său scurtmetraj animat: „One Lovely Day”
În colaborare cu renumitul studio de animații Andy Baker Studios, Pandora lansează un scurtmetraj mixt numit „One Lovely Day” pentru a răspândi dragostea și spiritul sărbătorilor. Într-o perioadă în care comuniunea este necesară mai mult ca oricând, Pandora le-a reunit pe Millie Bobby Brown, Coco & Breezy și Pandora Muses – Nathalie Emmanuel, Halima Aden, Georgia May Jagger, Larsen Thompson, Tasya Van Ree și Margaret Zhang – într-o nouă lume virtuală și colorată.
Aduse împreună de misiunea lor de a împărtăși spiritul sărbătorilor, dragostea și bucuria de a dărui, ambasadoarele Pandora celebre s-au transformat în sinele lor animat pentru prima dată – sărbătorind personalitățile și stilul lor unic. Trecând prin Los Angeles, New York, Londra, Australia și Shanghai în sania lor sub formă de cadou, ele se vor conecta cu fanii Pandora din întreaga lume. Scurtmetrajul îmbină filmări din viața reală cu elemente animate pentru a reuni ambasadoarele Pandora pentru prima dată, în ciuda faptului că nu s-au putut vedea fizic. „One Lovely Day” ne amintește de importanța reuniunii în timpul sezonului de sărbători: fie fizic, virtual sau chiar sub formă animată.
„Pandora este despre prețuirea amintirilor, iar faptul că m-am văzut sub forma unui desen animat pentru prima dată este cu siguranță o amintire pe care o voi păstra cu mine. Este atât de distractiv!”, spune Georgia May Jagger.
Pandora a colaborat cu Andy Baker pentru a crea o portretizare animată bogată a unui univers fericit de sărbători, prezentând în mod viu personajele și scopul lor. Andy Baker spune: „În timpul creării animației „One Lovely Day ”, a fost incredibil de important să ne asigurăm că am captat personalitatea unică a fiecărui personaj, evidențiind diferențele și personalitatea care îi fac atât de iconici, transmițând totodată mesajul unității, foarte necesar în această perioadă”.
De asemenea, în cadrul filmului este animată și colecția recent lansată Pandora Timeless. Fiecare celebritate poartă piese din noua colecție de bijuterii strălucitoare, care întruchipează eleganța fără efort, oferind interpretări moderne ale modelelor clasice atemporale.
Pandora vă invită să vă alăturați celebrităților în călătoria lor din „One Lovely day” și să sărbătoriți această perioadă specială a anului, indiferent unde vă aflați. Descoperă animația aici.
Toamna aceasta, mâncarea coboară parcă din nori, odată cu noul model de restaurant lansat recent în România – The Cloud Kitchen.
Noul proiect inedit este disponibil doar pentru comenzi online și se adresează publicului familiarizat cu zona de food delivery, public care are un stil de viață ce se desfășoară într-un ritm alert, dar care își dorește servicii calitative, rapide și o gamă variată de preparate culinare proaspete pe care le poate comanda din același loc de încredere. Un restaurant de tip cloud kitchen, cunoscut și sub numele de dark kitchen sau ghost kitchen, deja un model de business de succes în alte țări, se bazează strict pe comenzile online și existența uneia sau mai multor bucătării satelit. În România, se estimează că piața de food delivery va ajunge la 600 de milioane de euro în următorii doi ani; doar în perioada pandemiei comenzile online au crescut de la 3% la 15%, contextul actual îndemnând consumatorii să apeleze tot mai mult la acest tip de serviciu.
Conceptul de food delivery nu este unul nou, însă cel de cloud kitchen este un upgrade benefic în această perioadă marcată de distanțare socială, ce presupune doar interacțiunea online între consumator și restaurant.
Din grijă pentru oameni, Băneasa Shopping City s-a adaptat nevoilor clienților săi și lansează în premieră, serviciul Xmas Xpress în parteneriat cu Fan Courier, prin care livrează gratuit cadourile, direct din incinta mall-ului.
În felul acesta, clienții au posibilitatea de a trimite cadourile cumpărate direct către cei dragi, limitând în acest fel apropierea fizică de persoanele vulnerabile și păstrând distanțarea socială, atât de necesară în această perioadă.
Chiar dacă nu ne vom vedea cu toți cei dragi, le putem arăta că ne gândim la ei trimițându-le un cadou pe care știm că si l-ar dori. Iar acum acest lucru este mai simplu ca oricând: după ce ai ales cadoul potrivit din Băneasa Shopping City, îl poți trimite direct către destinatar prin serviciul XMAS XPRESS oriunde în țară. Pe lângă serviciul special de livrare, clienții beneficiază și de serviciul gratuit de împachetare.
Surprizele nu se opresc aici: cei care vor face cumpărături până pe 20 decembrie au șansa să câștige zilnic, prin tragere la sorți, unul dintre sutele de vouchere în valoare de 500 de lei oferite de branduri internaționale de renume.
Coca-Cola si Katy Perry au anuntat colaborarea pentru nou proiect muzical
Coca-Cola și celebra artistă au anunțat zilele acestea lansarea unei noi versiuni a piesei „Resilient” – melodie de pe cel mai recent album al artistei, intitulat Smile. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent. Piesa a fost lansata vineri, 13 noiembrie, iar clipul Open To Better, care insoteste remixul, a fost lansat in premiera pe 17 noiembrie. Clipul face parte din platforma „Mai deschisi ca niciodată”, lansata de Coca-Cola in vara acestui an.
Malvina Cservenschi, fondator Malvensky, deschide Casa de Bijuterii Malvensky
Malvina Cservenschi, fondator Malvensky, deschide Casa de Bijuterii Malvensky, intr-un spatiu cu rezonante istorice, in Bulevardul Lascar Catargiu 46. “Noua Casa Malvensky marcheaza urmatorul nivel in dezvoltarea brandului, in pozitionarea drept cel mai iubit brand de bijuterii romanesc. Ne dorim sa va oferim o experienta completa, la nivel de design, calitate, emotie, dar si spatiu, energie si atmosfera cu care va intampinam.Pe un teritoriu incert, care a fortat multi antreprenori sa puna pe pauza investitiile, Malvina Cservenschi, fondator al companiei romanesti de bijuterii Malvensky, indrazneste o mutare curajoasa – relocarea afacerii intr-o locatie premium – care deschide portile primei Case de Bijuterii de lux din tara.
Brandul de bijuterii urmeaza o viziune foarte clara, atent gandita de Malvina Cservenschi inca din 2012: o calatorie a traditiilor, simbolurilor si valorilor prin crearea de bijuterii unicat. Anul acesta, in conditiile actuale, a decis relocarea flagship store-ului Malvensky intr-o casa interbelica cu traditie istorica, marcand un capitol important in dezvoltarea brandului romanesc.
Explorează croieli lejere și culori pastelate, în ultima colecție de îmbrăcăminte pentru relaxare, marca Zaza Boutique.
Într-o perioadă de criză, atenția se întoarce către interior, către timpul cu tine, cu familia. Colecțiile speciale dedicate perioadei pe care o petrecem în casă sunt speciale prin însăși scopul lor: de a te face să te simți bine, să îți dea o stare mai bună, să te simți relaxată, dar și sexy pe tot parcurul zilei sau nopții. Pijamale satinate și colecția homewear Zaza Boutique îți garantează confort și flexibilitate, mai ales dacă jonglezi între treburile casnice și work from home, iar pijamalele satinate îți oferă relaxare și odihnă mai ușoară, fiind delicate și mătăsoase.
Zaza Boutique creează, de 12 ani, produse made-to-measure, pentru femeile care nu încetează să aibă grijă de ele, să își ofere un moment de răsfăț, care își conturează personalitatea și acordă atenția cuvenită garderobei lor.
Ca în fiecare an, de Black Friday, ai parte de reduceri de #bunsimț pe www.zazaboutique.ro. Primești în siguranță, frumos împachetat, cadoul tău de sărbători.
Beefeater London Gin rămâne cel mai premiat gin din lume și în 2020
Beefeater London Gin își menține poziția de cel mai premiat gin din lume și anul acesta. Toate sortimentele prezente pe piața din România – Beefeater London Dry, Beefeater 24, Beefeater Pink Strawberry și Beefeater Blood Orange au obținut premii și distincții speciale la competiții internaționale de top precum San Francisco World Spirit Competition (SFWSC) 2020 sau International Spirits Competition (ISC) 2020.
Încă din 2004, Beefeater London Dry s-a remarcat la nivel internațional, reprezentând cu mândrie categoria London Dry Gin alături de Beeafeater 24. Anul acesta, ambele sortimente s-au bucurat de o apreciere specială din partea juriului, obținând medalii de aur și argint atât la San Francisco World Spirit Competition (SFWSC), cât și la International Spirits Competition (ISC). O premieră în acest an este dată de medaliile de argint și bronz obținute de gama de arome din portofoliul Beefeater – Beefeater Pink Strawberry și Beefeater Blood Orange.
adidas anunță astăzi colaborarea cu Karlie Kloss, un partener de lungă durată al brandului, pentru o nouă colecție de îmbrăcăminte sport, disponibilă începând cu 1 decembrie.
În misiunea de a sprijini și inspira liderii viitorului, campania de primăvară / vară ‘21 prezintă două tinere inovatoare care provoacă la schimbare, Alexis Williams și Elysha Ang. Ambele sunt absolvente ale Kode With Klossy, o organizație nonprofit înființată de Karlie, care ajută tinerele să își dezvolte încrederea și să îmbrățișeze pasiunea pentru informatică prin tabere gratuite de codare, de câte două săptămâni. Imaginile campaniei au fost surprinse de artista, fotografa și comentatoarea socială, Shaniqwa Jarvis. Colecția și campania au fost create în întregime de o formidabilă echipă exclusiv feminină, pentru a onora femeile care aduc progrese în lumea zilelor noastre.
Colecția de primăvară / vară adidas x Karlie Kloss ‘21 prezintă o gamă de îmbrăcăminte sport versatilă, de la esențialele bustiere și colanți pentru antrenament, până la piese de îmbrăcăminte de stradă, concepute pentru a susține o gamă diversă de stiluri de viață active ale generației următoare. Karlie a lucrat îndeaproape cu vicepreședintele de design adidas, Jo Aberg, pentru a crea și selecta această gamă vibrantă de articole esențiale îmbunătățite.
„A rămâne activă este esențial pentru sănătatea mea fizică și mentală, iar de-a lungul vieții am învățat atât de multe despre comunitate și munca în echipă, prin intermediul sportului. A crea o colecție cu adidas este, într-adevăr, un vis devenit realitate. Sper că această colaborare să inspire următoarea generație de femei să se bucure de sport pentru a-și alimenta pasiunile și a-și atinge obiectivele. ”, declară Karlie Kloss.
Inspirându-se din experiența sportivă a lui Karlie și dragostea ei pentru alergare, colecția oferă piese de bază într-o paletă de culori cu accente portocalii jucăușe, ce prezintă o gamă de straturi de bază elegante, suprapuse de unele exterioare, care funcționează perfect împreună, dar și separat, oferind o versatilitate completă. Creată pentru performanță și confort optime, colecția prezintă tehnologia AEROREADY de la adidas, ce menține țesăturile uscate în timpul mișcării.
Vorbind despre acest parteneriat, Vicepreședintele de Design adidas, Josephine Aberg, a declarat „adidas este determinat să găsească parteneri care împărtășesc aceeași viziune – prin puterea sportului, putem schimba vieți. Datorită pasiunii pentru sport, modă, tehnologie, inovație și angajamentul său continuu de a crea oportunități pentru femeile tinere prin proiecte personale precum Kode With Klossy, Karlie este partenerul ideal din familia adidas, pentru crearea unei noi colecții ce inspiră femeile de pretutindeni să îmbrățișeze sportul pentru a avea un corp și o minte puternică. Având drept reper noua generație, colecția adidas x Karlie oferă cele mai bune articole de îmbrăcăminte sport prin perspectiva unică asupra modei a lui Karlie, folosind în același timp cea mai recentă inovație în materiale și metode mai sustenabile.
Colecția adidas x Karlie Kloss va fi disponibilă în magazine de la 1 decembrie 2020, cu lansări suplimentare de sezon în 2021.
Frumusețe cu gama Q4U NUTRITIS de la Laboratoarele TIS Farmaceutic
Nu poți opri timpul în loc, dar poți încetini procesul folosind produse adecvate vârstei. Gama Q4U NUTRITIS de la Laboratoarele TIS Farmaceutic conține ingrediente alese cu mare grijă din natură: uleiuri hrănitoare, extracte din plante și vitamine binefăcătoare, formulele gamei fiind dezvoltate pentru a preveni și încetini efectele înaintării în vârstă. Cu atingerea delicată a cremelor NUTRITIS, ridurile fine sau de expresie se netezesc, iar tenul este tonifiat și catifelat.
Cremele din gama NUTRITIS:
Cremă antirid cu ceramide și cătină (previne și atenuează ridurile, împiedică deshidratarea).
Ceramidele şi extractele vegetale (muşeţel, cătină, germeni de grâu, gălbenele, levănţică, echinacea, semințe de struguri, crăițe) conferă cremei calităţi deosebite pentru întreţinerea tenului, prevenind formarea ridurilor şi atenuându-le pe cele existente. Adaptată pentru ten normal, uscat și sensibil.
Cremă antirid cu germeni de grâu (refece densitatea și fermitatea tenului; hidratare profundă).
Crema este recomandată pentru îngrijirea tenurilor uscate, supuse deshidratării avansate, ca urmare a îmbătrânirii, factorilor externi (frig, căldură, arsuri solare) sau a unor tratamente medicamentoase. Conținutul bogat în extracte (pătlagină, tătăneasă, echinacea) și uleiuri vegetale (germeni de grâu, avocado, mușețel, semințe de struguri, morcov), în asociere cu substanțe biologic active (vitamina E, colesterol, proteine) stimulează regenerarea celulară. Uleiurile de avocado și germeni de grâu conțin vitamine naturale și proteine, cu proprietăți de tonifiere asupra pielii, redându-i aspectul ferm și catifelat.
Cere-mi ce vrei sau lasă-mă-n pace! – Volumul al III-lea din îndrăgita serie de romane de dragoste scrise de Megan Maxwell – acum și în România, prin Editura Publisol
Cere-mi ce vrei! este, fără îndoială, un roman îndrăzneț, în care senzualitatea și frumusețea dragostei sunt teme recurente. Versus Entertainment și compania Warner, prin Picture Spain, au anunțat recent adaptarea cinematografică a poveștii de dragoste dintre tânăra secretară iberică pe nume Judith Flores și omul de afaceri Eric Zimmerman, milionar de origine germană.
Volumul al III-lea al seriei – Cere-mi ce vrei sau lasă-mă-n pace! – e o poveste de dragoste în care protagoniștii luptă pentru a-și păstra relația în ciuda faptului că prețul pe care ar trebui să-l plătească pentru asta ar putea fi prea mare. Povestea e plină de pasiune și încărcată de erotism, dar Maxwell sondează și celelalte aspecte ale vieților personajelor ei – legăturile cu prietenii, cu familia, altruismul și fidelitatea, dar și modul în care se întâlnesc (întruchipate în persoane concrete) două mari culturi ale lumii: cea spaniolă și cea germană.
Editura Publisol anunță și apariția celui de-al IV-lea volum din seria Cere-mi ce vrei!, în decembrie – luna cadourilor!
O femeie din 4 se simte complet neajutorată după pierderea unei sarcini
Pierderea unei sarcini afectează 10-20% dintre femeile care știu că sunt însărcinate, arată statisticile internaționale, iar procentul crește la 45% la femeile cu vârsta peste 40 de ani.* Potrivit unui sondaj efectuat recent de clinica Nativia, mai mult de jumătate dintre respondentele care au suferit un avort spontan spun că aveau o sarcină aparent fără probleme. Cele mai multe femei s-au simțit neajutorate, s-au refugiat în muncă și s-au simțit vinovate pentru pierderea suferită, mai arată datele citate.
Din femeile care au răspuns la sondajul clinicii Nativia că au pierdut o sarcină, 85% au pierdut-o în primul trimestru. Peste jumătate nu aveau cunoștință ca sarcina să fie una cu probleme, astfel încât pierderea a fost un șoc. Mai puțin de un sfert se aflau sub tratament, acasă sau în spital. 15% au suferit pierderea de sarcină în trimestrele II, respectiv III. Într-o treime din cazuri sarcina s-a eliminat natural, de la sine, însă în cele mai multe cazuri (35%) sarcina a fost eliminată prin avort chirurgical și avort medicamentos (32%). Potrivit datelor sondajului, aproape jumătate dintre femeile care au trecut prin această traumă au simțit că ar fi avut nevoie de mai multe informații și explicații din partea medicului curant.
Dezamăgire, neputință, frustrare, vină, frică, durere, urmate de perioade lungi de depresie – acestea sunt sentimentele pe care femeile care au pierdut o sarcină le-au simțit. Multe dintre ele nu reușesc să vorbească despre trauma pierderii unui copil nici după câteva luni bune. Este unul dintre motivele pentru care clinica Nativia derulează o campanie de susținere și totodată de conștientizare în lunile noiembrie și decembrie, dorindu-ne astfel să le arătăm tuturor celor care trec printr-o astfel de traumă că emoțiile lor sunt normale, că este important să fie adresată această pierdere (atât din punct de vedere medical, cât și psihologic), iar mama ajutată să gestioneze pierderea, a declarat George Peltecu, director general clinica Nativia.
Potrivit experților, în cazul pierderii unei sarcini sunt necesari parcurgerea unor pași, atât din punct de vedere medical, cât și psihologic. 39% dintre respondentele sondajului făcut online de clinica Nativia au declarat că au făcut un consult hematologic, 26% unul genetic, însă un procent mare (32%) a precizat că nu au făcut nicio investigație medicală și nici nu a urmat vreun tratament medicamentos (20%).
Orice femeie care trece printr-o pierdere de sarcină trebuie să conștientizeze că probabil este vorba despre un accident și că are toate șansele ca în viitor să obțină o sarcină pe care să o ducă la termen. Este important sprijinul medical, dar în aceeași măsură și suportul emoțional al celor din jur său, în unele cazuri ajutor specializat pentru a depăși momentul și, de asemenea este important ca oricine să beneficieze de consiliere medicală preconcepțională, a precizat Dr Radu Botezatu, medic specialist obstetrică-ginecologie clinica Nativia.
În acest context, în perioada noiembrie-decembrie 2020, clinica Nativia demarează o campanie de conștientizare și suport pentru femeile care au pierdut o sarcină. Sub sloganul #AlăturiDeFiecareFemeie medicii și reprezentanții clinicii doresc să transmită un mesaj de susținere, de suport și de recunoaștere pentru cele care nu au putut duce o sarcină la termen, în ciuda eforturilor.
Pierderea unei sarcini este un subiect tabu pentru majoritatea femeilor și nu ar trebui să fie așa. Din contră. Este momentul care impactează cel mai mult psihicul femeii cu implicații profunde asupra întregii familii. Vedem multe femei care trec prin această experiență traumatică și vrem să le transmitem că nu sunt singure, nu trebuie să se simtă singure. Suntem #AlăturiDeFiecareFemeie fie că aceasta a reușit să ducă o sarcină la termen sau nu, a declarat George Peltecu, director general clinica Nativia.
În cadrul campaniei, pe pagina de Facebook a clinicii Nativia vor fi publicate materiale informative și de suport pentru femeile care au pierdut una sau mai multe sarcini, alături de poveștile unor astfel de mame, care împărtășesc dacă și cum au reușit să treacă prin această traumă.
În plus, în perioada 20 noiembrie- 20 decembrie, clinica Nativia oferă 30 de consultații gratuite pentru 30 de femei care au pierdut recent (în ultimele 3 luni) o sarcină și au nevoie de specialiști care să le îndrume și să le ajute. Consultațiile se adresează exclusiv beneficiarilor femei, care nu sunt deja paciente ale clinicii Nativia. Mai multe detalii găsiți aici https://www.nativia.ro/articole-medicale/o-sarcina-pierduta-este-o-poveste/ !
Azi, cafeaua se bea în stil retro
Brandul 100% românesc de cafea 5 to go intră pe piață de astăzi, 16 noiembrie, cu un nou pahar, de 650 ml, cel mai mare pahar din portofoliu. Campania de lansare poartă denumirea RETROGRAND, pentru a sublinia caracteristicile importante ale acestei colecții: stilul retro, regăsit în detaliile grafice, asocierea cu horoscopul, fiecare zodie fiind reprezentată pe pahare prin design și mesaje personalizate, precum și sublinierea faptului că este paharul cu cel mai mare gramaj din portofoliu.
Noul pahar poate fi regăsit în meniu sub denumireaRetroși ia forma unei colecții speciale de 12 pahare, reprezentând cele 12 semne zodiacale. Fiind o ediție concept dedicată zodiilor, Neti Sandu este imaginea acestei campanii.
Romanian Game Developers Association lansează platforma DESPRE JOCURI VIDEO, dedicată părinților
Potrivit studiului european Gametrack din 2019, trei sferturi dintre copiii cu vârste între 6 și 15 ani utilizează jocuri video, în vreme ce doar 1 din 5 părinți folosesc opțiunile de control parental și numai 2 treimi dintre aceștia au auzit de sistemul de rating de vârstă PEGI. În contextul pandemiei, perioadă în care timpul alocat jocurilor video a crescut, RGDA vine în întâmpinarea nevoii părinților de a relaționa cu copiii lor în ceea ce privește jocurile video și de a-i ghida pe aceștia către jocuri potrivite vârstei.
Conform unui studiu Ipsos Mori despre jocurile video în timpul pandemiei COVID19, realizat în Europa în prima jumătate a anului 2020, doar 1 din 5 părinți se joacă mai multe jocuri video cu copiii în această perioadă. Cu toate acestea, peste 35% dintre părinți consideră că jocurile video au avut un impact pozitiv asupra sănătății mintale a copiilor lor. Nevoiți să stea mai mult în casă, copiii au găsit în jocurile video o modalitate prin care își pot petrece timpul liber în mod plăcut. Mai mult decât atât, acestea s-au dovedit a fi și un mod prin care cei mici au păstrat relațiile cu prietenii și colegii, prin intermediul jocurilor multiplayer online. În acest context, RGDA, cu sprijinul Amber, Electronic Arts România, Ubisoft România, Gameloft Romania și AMC Romania, lansează DESPRE JOCURI VIDEO, o campanie de informare dedicată părinților ce doresc să comunice mai bine cu copiii lor despre jocurile video și să le formeze acestora deprinderi sănătoase și distractive.
În centrul acestei inițiative se află noul site lansat de RGDA, desprejocurivideo.ro. Această platformă își propune să devină sursa principală de informare a părinților despre jocurile pe calculator și alte platforme, despre existența instrumentelor de control parental la jocurile video și despre modalitățile prin care părinții se pot implica activ în gestionarea timpului pe care copiii îl petrec în fața ecranului. Site-ul va fi actualizat constant cu cele mai noi informații din industrie; acestea vor fi comunicate și pe pagina de Facebook a inițiativei, unde vor fi organizate și sesiuni de Q&A cu Yolanda Crețescu, psiholog clinician și psihoterapeut adlerian, dar și tombole cu premii și provocări distractive pentru întreaga familie.
Încep reducerile de Black Friday și la Ensana Health Spa Hotels!
Ensana Health Spa Hotels din Sovata dă startul reducerilor de Black Friday! Campania se va desfășura în perioada 20-30 noiembrie 2020 și constă în discounturi de 40% la rezervările online pe www.ensanahotels.com/ro.
Brădet, Sovata și Ursina Health Spa Hotels sunt cele 3 locații din lanțul Ensana Hotels care oferă reduceri substanțiale la pachetele de cazare și terapii. Astfel, dacă te afli în căutare de sănătate pentru corp, suflet și minte într-un spațiu exclusivist, aici poți petrece un sejur de neuitat de până la 14 zile.
Considerate unele dintre cele mai bune destinații balneare din România, locațiile Ensana Hotels din Sovata oferă un centru balnear spațios, cu tratamente cu apă sărată și nămol binefăcător, bazin wellness, bazine Kneipp și o zonă generoasă cu saune și terapii individuale pentru tratamente medicale și de întreținere. Toate acestea se vor desfășura în deplină siguranță, deoarece accesul în bază de tratament se face exclusiv cu programare, iar pentru asigurarea distanțării sociale, toate cele trei locații asigură doar 50% din capacitatea de cazare.
Reducerile sunt valabile pentru rezervări cu perioada de ședere între 1 Decembrie 2020 și 25 Noiembrie 2021, reducerea aplicându-se doar în cazul achitării integrale a valorii rezervării, cu posibilitatea de a anula gratuit cu cel puțin 7 zile înainte de data sosirii.
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…