Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă!
Chanel ne surprinde cu o nouă gamă de make-up
Dincolo de machiaj, Les Beiges de la Chanel este o stare de spirit. Lansată la început de vară, noua gamă de machiaj de la Chanel încurajează frumusețea naturală și simplitatea, subliniind strălucirea tenului și frumusețea trăsăturilor noastre cu noi look-uri de machiaj nud din colecția Les Beiges. Detalii pe www.chanel.com.
Farmec lansează primele sale măști hidrogel, bogate în ingrediente inovatoare de origine naturală
Farmec, una din cele mai mari companii românești, lansează o nouă gamă de produse de îngrijire a tenului, Gerovital Măști Hidrogel, și introduce primele măști de unică folosință din portofoliu, bogate în ingrediente naturale, cu beneficii cosmetice de hidratare intesivă, calmare și anti-îmbătrânire, disponibile în ambalaje cu un conținut redus de plastic.
Noile măști Gerovital sunt produse inovatoare, realizate cu tehnologia DermoScience Cryo Effect, un hidrogel special care, prin conținutul optim de ingrediente active de origine naturală, ajută la menținerea și îmbunătățirea aspectului pielii. Inspirate de experiența în produse anti-îmbătrânire a brandului Gerovital, cele trei produse dedicate tenului și ochilor sunt potrivite pentru orice vârstă, pentru un plus de hidratare și un moment de răsfăț.
Toate cele trei măști – Hidrogel Antiage, Hidrogel Intensiv Hidratantă și Hidrogel Contur Ochi Antiage – au o formă anatomică, putând fi astfel modelate oricărei fețe, iar suportul micro-perforat al măștii permite respirația și schimbul de temperatură a pielii.
TOMMY SI DEE HILFIGER AU PARTICIPAT LA GALA MET 2022
Tommy și Dee Hilfiger au participat la Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute Benefit – Gala MET – pe 2 mai 2022 în New York City, pentru a sărbători deschiderea expoziției In America: An Anthology of Fashion – a doua dintr-o prezentare în două părți. Expoziția explorează bazele modei americane printr-o serie de expuneri vestimentare ale unor designeri și croitori care au lucrat în Statele Unite de la mijlocul secolului al XIX-lea până la mijlocul secolului al XX-lea. Seara a fost co-prezidată de Ryan Reynolds, Blake Lively, Regina King și Lin Manuel Miranda, împreună cu Tom Ford, Adam Mosseri și Anna Wintour ca invitați onorifici.
Alături de Tommy Hilfiger au fost Dee Hilfiger, soția sa, care este designer de modă, Shawn Mendes, cântăreț și compozitor, nominalizat la Grammy, cu vânzări incredibil de bune, și interpretul Anthony Ramos, câștigător al unui Grammy, nominalizat la Globul de Aur și la Emmy.
Aducând un design mai sustenabil în prim-plan, look-urile purtate de Hilfiger și de invitații săi au fost realizate folosind materiale extrase din diverse surse de țesături – nefolosite sau surplus, reducând astfel la minimum impactul asupra mediului și risipă în comparație cu producția de textile și ornamente personalizate. Materialele au fost încorporate cu grijă în fiecare look, folosindu-se materiale rămase din sezoanele anterioare, precum și ceea ce se numește vintage deadstock, adică produse noi, nepurtate dar care nu au fost vândute, și materiale reutilizate. Acest aspect vine în continuarea viziunii lui TOMMY HILFIGER ca până în 2030 să devină un brand care nu irosește nimic.
Strălucire în Colecția Capsulă Soft Chains de la Jenny Fairy
Strălucirea bijuteriilor și soarele din California sunt în centrul atenției în cea mai recentă versiune a colecției Jenny Fairy. Pe pantofii și gențile din colecția capsulă Soft Chains au apărut lanțuri subtile, care se vor potrivi perfect cu tendințele din vara aceasta.
Jenny Fairy – brandul preferat al influențatorilor polonezi și străini – se concentrează pe lanțuri într-o versiune delicată, dar de efect. Cea mai recentă colecție capsulă Soft Chains este formată din trei modele de încălțăminte finisate cu accente de bijuterii împletite și o geantă de umăr cu lanț, care o completează perfect.
SABON lansează noua linie de îngrijire a buzelor
SABON aduce în atenția noastră o linie de îngrijire a buzelor, o colecție de trei produse vegane luxoase. Pielea buzelor este deosebit de delicată și sensibila la factorii duri de mediu, fiind predispusă la uscare, deshidratare și descuamare.
Acum poți oferi buzelor tale ingrijirea atenta pe care o merita, cu trei produse care combina proprietati de hidratare si hranire emblematice pentru SABON. Toate cele trei produse destinate ingrijirii buzelor contin extract natural de rodie bogata in vitamine, un fruct pretuit din cele mai vechi timpuri pentru proprietatile sale calmante, hidratante si de redare a luminozitatii pielii. Acum, acest simbol atemporal al tineretii si al abundentei va deveni piesa centrala a ritualului tau de ingrijire a buzelor.
Exfoliantul de buze îndepartează cu grijă pielea uscata si descuamata, avand un efect unic de netezire a buzelor bazat pe o formula vegana ce include extract de seminte de rodie si samburi de cirese zdrobiti, pentru a hidrata si calma buzele.
Balsamul de buze este un MUST. Infuzat cu unt de shea luxuriant si ulei de seminte de rodie, pentru hidratare pe tot parcursul zilei, acest balsam cremos este solutia ideala pentru a-ti repara buzele din mers. Formula sa vegana, bogata in acizi grasi esentiali si vitamine, ofera atat beneficii de hranire imediate, cat si pe termen lung, ajutand la conservarea hidratarii si la asigurarea unui aspect catifelat de durata. Scoate in evidenta frumusetea naturala a buzelor tale cu ajutorul celei mai recente inovatii in ingrijirea buzelor. Calmant si hidratant, fara o textura lucioasa si lipicioasa tipica, uleiul de frumusete de la SABON este un ser botanic vegan formulat exclusiv pentru buze, care combina proprietatile antioxidante hidratante ale uleiului de seminte de rodie cu o stralucire translucida superba.
Dupa 2 ani de cercetare, COSMETIC PLANT lansează gama OMEGA Plus, o nouă premieră pe piața de cosmetice din România
COSMETIC PLANT, unul dintre principalii producători români de cosmetice, lanseazăgama OMEGA Plus cu acizi grași esențiali Omega 3, 6, 7 și 9 și ulei de avocado, parte din familia de produse Essential Plus. Noua gamă reprezintă o premieră pe piața din România, având o formulă unică ce combină 5 uleiuri vegetale – ulei de floarea-soarelui, susan, porumb, macadamia și măsline, îmbogățite cu ulei de avocado. Formată din 5 articole, gama OMEGA Plus răspunde nevoilor de îngrijire din cap până în picioare, cuprinzând produse de face care (cremă hidratantă emolientă și catifelantă, cremă antirid hrănitoare și revitalizantă), body care (cremă de corp hrănitoare), precum și hair care (șampon reparator și protector și 2 în 1 balsam&mască reparator și protector).
Answear lansează un nou concurs internațional de fotografie, Art Food Inspirations, dedicat celor pasionați de artă culinară și cu spirit artistic, ce se va desfășura în perioada 29 aprilie – 30 iunie.
Postările înscrise în concurs vor fi evaluate și jurizate de Patrizia Paglieri, Ioana Puiu și Hayat Nabulsi, trei femei cunoscute publicului pentru pasiunea lor pentru tot ce înseamnă food și fotografie, ce văd frumusețea artei culinare din fiecare preparat.
Preparatele marca LifeBox, disponibile acum si pentru comenzi rapide prin Tazz
LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, lansează o nouă gamă de preparate sănătoase, disponibile exclusiv pentru livrare rapidă. În prima etapă a proiectului, livrările vor fi efectuate exclusiv în proximitatea unității de producție din București, comenzile putând fi plasate prin aplicația Tazz.
Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox, însă păstrează același concept de mâncare gustoasă și sănătoasă, conform promisiunii LifeBox. Prețurile preparatelor listate pornesc de la 19,99 lei pentru felurile principale, 15,99 lei pentru supe, 26,99 lei pentru boluri vegane cu opțiuni de extra-ingrediente sau 10,99 lei pentru deserturi, toate preparatele fiind gătite într-un mod sănătos: fără prăjeli, în stil sous-vide sau la abur.
Zilele Horticulturii Bucureștene. În perioada 5-8 mai 2022 bucureștenii sunt așteptați la cea de a XIX-a ediție a Zilelor Horticulturii Bucureștene, eveniment organizat anual de Facultatea de Horticultura, în campusul Agronomie-Herăstrău, al Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București. Vizitatorii vor putea achiziționa direct de la producători pomi și arbuști fructiferi, flori, plante ornamentale, semințe, unelte, utilaje, accesorii pentru horticultura si produse agricole traditionale.
Mai multe premii în luna mai de la MAM Bricolaj
După ce a aniversat magazinele din Ghencea și, respectiv, Morarilor cu activități speciale și premii pentru clienți, retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj continuă să răsplătească fidelitatea acestora printr-o nouă campanie cu surprize pe parcursul ultimei luni de primăvară.
Încălzirea vremii este sinonimă, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrărilor de amenajare în casele românilor, astfel încât retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice vine cu o inițiativă prin care să susțină aceste proiecte de suflet ale clienților săi. În perioada 1-29 mai, MAM Bricolaj desfășoară în magazinele fizice campania „Rade un premiu” care va răsplăti bonurile de cumpărături cu valoare de minim 300 de lei cu taloane răzuibile ce ascund premii.
Cele peste 5000 de premii din campanie sunt produse dintre cele mai diverse, dedicate atât domnilor, cât și doamnelor: tricouri, pixuri, șepci, salopete, jachete, rucsaci, umbrele, termosuri, spărgătoare de nuci, truse de manichiură, rulete, agende, șurubelnițe, centimetre, produse de curățenie Sano, odorizante pentru mașină, brelocuri, baterii externe, lanterne, brichete, desfăcătoare de sticle, creioane, borsete.
„Suntem foarte încântați că am reușit să încheiem multiple parteneriate cu agenți economici din diverse domenii conexe amenajării interioare pentru a putea asigura o gamă cât mai variată de premii. Astfel, continuăm să ne răsplătim clienții fideli pe tot parcursul lunii mai, susținându-le eforturile de înfrumusețare și îmbunătățire a funcționalității căminelor lor”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.
Campania se va desfășura în perioada 1-29 mai în cele trei magazine pe care retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj le deține în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Promovarea campaniei se desfășoară în presa scrisă, online și radio.
Timeless Trend: Crăciun cu nuanțe de roșu
Sezonul acesta de Crăciun, roșul revine în forță, dar nu așa cum te-ai aștepta! Dacă până acum era…
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Ștefan Olteanu, pompier
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Dragostea nu este doar pentru cei tineri
Trăim într-o societate care ne vinde creme, proceduri estetice și diete ca să ne menținem tineri, dar care…
Alist Designers boutique te așteaptă inclusiv azi pentru cadourile last minute. Grăbește-te, suntem aici până la ora 18!
După un an plin de provocări, mulți dintre noi am lăsat pe ultima sută de metri curățenia, cumpărăturile…
C de la … „Crăciun?” – Sărbătoarea între consumerism, tendințe și tradiție
Când mă gândesc la Crăciun, îmi vin în minte o grămadă de lucruri, mai ales dintre cele pe…
Home decor: Cei mai fancy brazi de Crăciun
Dacă încă nu ai apucat să decorezi bradul de Crăciun, cu siguranță ai observat deja că anul acesta…
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Simona Păun, pilot
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Bucurie de Crăciun: obiceiuri din țară
Patru femei care și-au petrecut copilăria în diverse regiuni românești povestesc despre tradiții și obiceiuri de iarnă, din…
Horoscopul săptămânii 23-29 decembrie 2024
Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre ce ne-au pregătit astrele în ultima săptămână a acestui an. Iată…
La ce să te aștepți de la al doilea sezon Squid Game (Netflix)?
Fenomenul coreean Squid Game a avut premiera în 2021 și s-a transformat rapid într-unul dintre cele mai populare…