A List Magazine ∙ July 20, 2022 ∙ 12 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și noutățile din toate domeniile.

Aspect de vară – cu noua ediție limitată Tropic Exotic

Culorile vibrante și tonurile aurii elegante ale ediției limitate CATRICE Tropic Exotic amintesc de flori exotice, animale rare și plaje cu nisip tropical. Noua colecție include o paletă de farduri de pleoape și obraz, un bronzer pentru față și corp și o pensulă de evidențiere asortată. În plus, există de asemenea două lacuri de unghii în nuanțe intense de vară.

K18 a lansat primele șampoane care detoxifiază și echilibrează ph-ul părului și al scalpului

Brandul american de haircare K18 a lansat în România primele șampoane care curăță și echilibrează ph-ul părului și al scalpului, contribuind la repararea acestuia cu ajutorul formulei unice, patentate, K18Peptide.

Noile produse din gama PEPTIDE PREP™ au fost descoperite în premieră de peste 100 de hairstyliști și specialiști din industria de frumusețe profesională, celebrități, influenceri și reprezentanți Mass Media. Zeci de hairstyliști apreciați, de la cele mai în vogă saloane, partenere Top Line, au aflat informații despre eficiența noilor produse K18, ce vin acum în completarea celor pe care deja le folosesc, în ultimul an, în procesele de tratare și stilizare a părului clienților lor: Leave-in Repair Mask și Professional Repair Mist.

Vedete precum: Dani Oțil, Răzvan Simion, Alexia Eram, Alexandra Ungureanu, Nicoleta Nucă, Gabriela Prisăcariu, Daliana Răducan, Oana Roman, Octavia Geamănu, influenceri cunoscuți, bloggeri și reprezentanți Mass Media, au salutat lansarea noii game K18 PEPTIDE PREP™ în România. 

Vara aceasta, oferă pielii un răsfăț IDEAL de la Doctor Fiterman

Doctor Fiterman creează produse dezvoltate sub rigori farmaceutice, în concordanță cu cele mai înalte standarde internaționale de calitate, iar gama IDEAL este perfectă de pus în bagajul de vacanță.

Șervețelele demachiante sunt un produs cosmetic cu o formulă specială, fără alcool, care ajută la îndepărtarea facilă a machiajului rezistent. De asemenea, calmează iritațiile, hidratează, restabilește pH-ul fiziologic al tenului.

Gelul purifiant de curățare Collagen&Elastina curăță delicat, fără a exfolia tenul, hidratează intens și calmează iritațiile. Conține agenți de curățare de origine naturală derivați din uleiul de cocos și are o textură non-grasă. Nu usucă pielea, nu perturbă echilibrul natural al tenului, ci îi reface elasticitatea și netezimea.

Ideal Collagen+ Eye, cremă pentru conturul ochilor are o textură lejeră și nutritivă, penetrează rapid pielea, umple ridurile fine și diminuează cearcănele și pungile de sub ochi.

Mistul de corp Ideal Perfect Body are un pH apropiat de cel al pielii și ajută la revigorarea pielii. Catifelează și oferă o senzație plăcută de prospețime. Îmbogățit cu PREBIOTICE, ce stimulează apărarea naturală a pielii.

ZEALOTS of nature vine cu un șampon energizant

Cu ulei de măsline bio, mandarin și busuioc, șamponul restabilește elasticitatea și protejează părul. În plus, acesta conține zaharuri de hidratare și extracte de mușețel care au grijă de păr și îi dau strălucire.  Mandarinul și busuiocul oferă un sentiment de prospețime și regenerează părul. În completare, balsamul energizant de păr ZEALOTS of nature cu ulei de măsline organic, mandarin și extracte de busuioc, întărește și hrănește părul deteriorat, lăsându-l moale și ușor de periat.

KARL LAGERFELD și Rowenta lansează în România o linie în ediție limitată de produse pentru îngrijirea părului

Brandul Rowenta și designerul KARL LAGERFELD anunță lansarea în România a unei game în ediție limitată de produse premium de îngrijire și coafare a părului. Linia evidențiază 3 produse emblematice, primele dintr-o serie concepută și dezvoltată special pentru acest parteneriat exclusiv, care oferă performanțe de nivel profesional cu rezultate excepționale.

Colecția a avut lansarea mondială în luna martie la Paris.

OPPO devine partener oficial al UEFA

OPPO a anunțat, recent, că a devenit partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane.

 „Suntem încântați să colaborăm cu UEFA și să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului în timpul competițiilor”, declară William Liu, Președinte Global Marketing, OPPO.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Poziționarea UEFA Champions League „Best of the Best” se aliniază cu poziționarea OPPO „Inspiration Ahead”, care întruchipează determinarea mărcii în lupta pentru evoluție.

„Suntem încântați să îi urăm bun venit lui OPPO în familia UEFA, alături de cea mai mare competiție de club din lume – UEFA Champions League. OPPO este un lider global în tehnologia mobilă și împreună așteptăm cu nerăbdare să avansăm eforturile noastre de a conecta și inspira fanii fotbalului din întreaga lume”, adaugă Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing, UEFA.

Unite sub campania “Inspiration Ahead” a OPPO, care se aliniază spiritului UEFA de a depăși provocările, ambele entități vor lucra împreună pentru a prezenta unghiurile nevăzute din spatele celor mai mari momente și pentru a inspira fanii fotbalului, într-o perioadă de incertitudine globală.

AFI Cotroceni anunță extinderea mixului de chiriași premium

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță deschiderea a două noi magazine noi –  JD Sports și Bath&Body Works.

Retailerul american Bath & Body Works, care comercializează în principal produse cosmetice și de îngrijire personala in peste 300 de magazine, a deschis la AFI Cotroceni un magazin modern, plin de culoare, unde clienții pot descoperi cele mai noi produse ale brandului.

Și JD Sports, compania britanică ce comercializează încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii din segmentele streetwear, outdoor și sport, în țări precum Italia, Suedia, Singapore, ajunge acum în AFI Cotroceni.

Undisputted King of Trainers… și nu numai. Marca JD Sports, cunoscută în întreaga lume, reprezintă regatul produselor de top aparținând brandurilor Nike, adidas, Vans, Timberland, The North Face și ale multor altora, care te ajută să obții look-ul definit simplu: „Oh yeah, it’s perfect”. Indiferent dacă te numeri printre fanii stilului sport, streetwear, outdoor, athleisure sau dacă preferi un mix între toate acestea, în gama JD vei găsi tot ceea ce ai nevoie pentru fiecare sezon. In premiera, JD oferă in Romania acces direct la branduri precum Pink Soda Sport sau Supply & Demand și la colecții limitate și lansări unice de produse.

„Am  continuat să inovăm an de an și am rămas permanent conectați la nevoile consumatorilor AFI Cotroceni.  Mixul nostru de chiriși este într-o continuă dinamică, iar retailerii aparținând segmentelor de beauty, fashion și sport  premium sunt așteptați și doriți de clienții noștri. În perioada următoare  ne vom continua planurile de extindere și vom susține viziunea noastră, adaugând în portofoliul nostru branduri internaționale și nu numai.” , a menționat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.

O experiență fresh de îngrijire a pielii pentru bărbați. Noua colecție Gentleman

Proaspătă, naturală, revigorantă… Colecția reînnoită Gentleman de la SABON oferă bărbaților propriul lor ritual de îngrijire a pielii cu ingrediente premium – pur și simplu o plăcere zi de zi!

Bărbații din ziua de azi așteaptă de la produsele de îngrijire mai mult decât un parfum generic „masculin”. Este timpul ca ei să descopere îngrijirea esențială a pielii cu formule mai curate, mai green, adaptate pielii bărbaților, care-i ajută pe să aibă grijă de tenul și corpul lor, în timp ce se simt fresh și încrezători pe tot parcursul zilei.

Inima fiecărui produs este, bineînțeles, legendarul parfum Gentleman. Notele de vârf vin cu un val olfactiv de citrice, bergamotă, coajă de portocală și frunze verzi. La miez, găsim un amestec de flori albe, sporit de puritatea lemnului de cedru alb. Traseul este completat cu un acord senzual de Chypre, notele de paciuli și lemn de santal adaugând un rafinament delicat acestei arome irezistibile. Inspirat de prospețimea naturală, acest parfum unisex se adresează atât bărbaților, cât și femeilor emblema sa fiind suprema eleganță.

Luxury Aesthetics are o clinică nouă

Clinica Luxury Aesthetics, una dintre cele mai cunoscute și apreciate clinici de chirurgie plastică din țara noastră, aniverseazaă 15 ani de activitate pe piața din România prin extindere și mutarea în casă nouă, într-o clădire de 5 etaje din zona Dorobanți-Floreasca (Intrarea Radu Ștefan nr. 58, București).

 “Noua clinică are un concept unic în România, de clinică estetică Premium Boutique și acoperă o gamă completă de intervenții chirurgicale, estetice minim-invazive sau complet neinvazive, beneficiind de aparatură și tehnologie de ultimă generație. În plus, gama de servicii a fost diversificată cu noi specializări precum: dermatologie, ginecologie, cosmetică personalizată, medicina regenerativă și terapii laser”, declară chirurgul estetician Iancu Morad. 

Noua clinica îmbină experiența unei echipe multidisciplinare cu tehnologia și serviciile de 5 stele oferite pacienților. Aceștia au parte de o experiență completă, la cele mai înalte standarde, din momentul în care fac programarea până la condițiile în care au loc intervențiile, sălile moderne de operație, condițiile din camerele de rezervă și suportul post-operator acordat de medici.

Clinica Luxury Aesthetics a fost înființată de medicul chirurg estetician Iancu Morad în 2007, la București, iar ulterior s-a extins la Constanța și Tel Aviv. Până acum peste 300.000 de clienți au trecut pragul clinicilor Luxury Aesthetics și s-au declarat încântați de serviciile de calitate oferite de medicul estetician Iancu Morad. 

Herbalife Nutrition România a anunțat cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de “Partener în Nutriție”. Astfel, specialiștii Herbalife Nutrition vor lucra îndeaproape cu echipa de experți medicali și antrenori ai COSR pentru a dezvolta programul de nutriție al Team Romania pe tot parcursul anului competițional. Sportivii vor beneficia de gama de produse de nutriție sportivă Herbalife 24, dezvoltată de echipele științifice ale companiei, folosind ingrediente de înaltă calitate și supuse unor verificări riguroase de asigurare a calității.

Au fost stabilite cele trei trasee L’Étape România by Tour de France

Celebra cursă de ciclism se va desfășura pe 28 august în Capitală, iar cele trei rute sunt create pentru toate categoriile de concurenți și au fost dezvoltate de specialiștii Tour de France: The Race – 85 km, The Ride – 42 km și City Adventure – 14 km. Acestea vor trece prin punctele emblematice ale Bucureștiului și vor aduce cicliștilor amatori, nu doar celor de performanță, o experiență legendară.

Traseele de care se vor bucura concurenții sunt:

  • Cursa CITY ADVENTURE are 14 km și este destinată tuturor amatorilor, dar și copiilor de peste 10 ani care aleg această provocare istorică. Participanții vor lua startul din fața Palatului Parlamentului și vor trece pe lângă repere ale orașului precum Muzeul Național de Istorie a României, Palatul CEC, Primăria Municipiului București, Palatul Regal.
  • Al doilea traseu ca și amploare este THE RIDE, are 42 de km și este alcătuit dintr-o singură buclă, cu startul din imediata vecinătate a Palatului Parlamentului.  Ruta trece prin puncte importante și locuri emblematice din capitală, precum Bd. Unirii, Arena Națională, Muzeul Național de Istorie a României, Palatul CEC, Primăria Municipiului București, Palatul Regal, Ateneul Român, Palatul Victoria, Arcul de Triumf, Muzeul Național de Istorie Naturală “Grigore Antipa”.
  • Cel mai lung traseu este THE RACE, care are 85 de km și este alcătuit din 2 bucle THE RIDE.

Related Posts

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…

Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”

Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…