Toamna se numără bobocii și lansările de tot felul. Iar noi vă ținem la curent cu toate noutățile și evenimentele sezonului.
CHANEL LE LIFT PRO CONCENTRÉ CONTOURS- cel mai nou ser pentru frumusețea tenului
Fără parfum, cel mai nou ser de la CHANEL este potrivit pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru cea sensibilă, iar rezultatul este vizibil: tenul va fi cu 65% mai ferm. Ingredientul de bază este o miere prețioasă provenită din Costa Rica, care ajută la estomparea semnelor avansate de îmbătrânire, redefinește aspectul pielii și reechilibrează pH-ul, în timp ce acidul hialuronic asigură o hidratare de lungă durată.
Soluția anti-aging, inovația anului 2022 de la Uriage: noua gamă Uriage Age Lift
Uriage lansează gama gamă Age Lift. O linie antiaging extrem de inovatoare care asigură netezimea pielii, fermitatea trăsăturilor, volum, reducerea petelor, și în plus, oferă protecție UV. Vedetele gamei sunt Fillerul, crema și serul.
Toate produsele conțin apă termală Uriage, o apă pură, cu efect calmant și ingrediente puternic active inspirate din medicina estetică, atent dozate pentru a maximiza eficiența fără a afecta pielea.
Filler-ul Uriage Age Lift Instant Multi-Correction luptă împotriva schimbărilor legate de vârstă. Acidul hialuronic hidratează intens pielea și netezește vizibil ridurile, liniile de expresie și conturul buzelor, untul de shea și vitamina E hrănesc țesutul și opresc deteriorarea colagenului. Produsul are efect de filler pentru riduri și efect de blur pentru pori dilatați. Se poate aplica doar pe zonele cu probleme sau pe toată fața în funcție de nevoi și se masează ușor până este absorbit.
Crema Uriage Antiaging Multi-action cu SPF 30 are o textură delicată, însă acționează puternic asupra semnelor îmbătrânirii și agresiunilor zilnice (lumină albastră, radiații UV, poluare, stres și oboseală). Formula ei este îmbogățită cu glicerină și apă termală Uriage, hidratând în profunzime și calmând-o. Utilizată zilnic această cremă reduce ridurile și liniile fine, petele pigmentare, menține fermitatea pielii, volumul și aduce luminozitate.
Serumul intensiv anti-aging Uriage Age Lift previne și corectează semnele îmbătrânirii, pierderea fermității și lipsa de volum, aducând pielii vitalitate și luminozitate. Conține ingrediente active concentrate anti-îmbătrânire ce acționează sinergic. Pielea este și protejată împotriva poluării și a efectelor luminii albastre. Se aplică dimineața și seara înaintea cremei pentru a potența eficacitatea cremei.
Crema pentru conturul ochilor Uriage Age Lift reduce apariția liniilor fine și a ridurilor, combate pierderea fermității, lipsa de volum din zona ochilor, edemul și cearcănele, datorită efectului decongestionant. Dar în același timp protejează împotriva agresiunii luminii albastre, a radiațiilor UV, a poluării, stresului și oboselii. Formula bogată în apă termală Uriage, complex relipidant de plante, acid hialuronic, unt de shea, extract de măsline și vitaminele C și E asigură hidratare, lifting și luminozitate.
Marks & Spencer prezintă noua colecție toamnă-iarnă
Colecția, destinată lenjeriei intime, este un amestec de eleganță, inovație și confort, care completează perfect orice garderobă. De la clasicele sutiene, acum îmbunătățite cu ajutorul inovațiilor inteligente și corsetele în culorii vii, până la lenjeria termică Heatgen™, toate acestea creează o colecție în care încrederea este cuvântul cheie. În această toamnă, Marks & Spencer introduce gama Body Soft™, lider în materie de confort, realizată din materiale extrem de fine, pe care, odată ce le-ai întâlnit, nu au cum să-ți mai lipsească din garderobă. O reinterpretare a gamei Sumptuously Soft™, noua colecție oferă o senzație și mai delicată la atingere, iar detaliile din dantelă și cupele moi asemenea unor bezele oferă momente unice de răsfăț. În plus, lipsa cusăturilor oferă un aspect discret, ca o a doua piele, fiind alegerea perfectă în orice moment al zilei.
Concepută în colaborare cu Rosie Huntington-Whiteley, colecția Rosie Exclusively sărbătorește 10 ani în această toamnă, iar pentru a marca această ocazie, colecția introduce elemente precum pliuri, dantelă franceză rafinată și mătase, dar și o selecție a celor mai populare modele din ultimul deceniu. Pentru o notă de eleganță și lux, selecția de piese Blossom Embroidery este prezentă într-o nuanță metalică de rose gold care inspiră și transformă orice moment în ocazia perfectă de a avea încredere în tine.
Meet the new essence trend editon “MAKE BEAUTY FUN”
Make beauty fun… așa cum facem de 20 de ani! Colecția Trend Edition “make beauty fun” sărbătorește o ocazie cu totul specială: essence provoacă de două decenii agitație pe piețele de frumusețe germane și internaționale. Pe lângă produsele inovatoare și de înaltă calitate, essence a reprezentat întotdeauna valori precum respectul, toleranța și iubirea de sine: fiecare ar trebui să fie mândru de cine este și de modul în care își exprimă individualitatea.
Așadar, cu ocazia împlinirii a 20 de ani, essence vrea sa încurajeze fanii să uite de stresul vieții lor de zi cu zi, să își lase creativitatea să se dezlănțuiască și să experimenteze stiluri intense și look-uri individuale. Culorile, design-urile și efectele unice se întâlnesc cu elementele esențiale ale machiajului, cum ar fi mascara, luciul de buze, lacurile de unghii și iluminatoarele precum și accesoriile cool.
Moroccanoil a fost partenerul de styling al casei Stella McCartney la Paris Fashion Week. Cum au fost realizate look-urile.
Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire cu infuzie de ulei de argan, a fost partenerul de styling al casei de modă Stella McCartney pentru show-ul pus în scenă la Paris Fashion Week.
Eugene Souleiman, Lead Stylist Moroccanoil, a realizat look-urile modelelor ce au defilat pe podiumul săptămânii modei. Completând mesajul colecției, Eugene Souleiman și echipa de stiliști Moroccanoil au realizat coafurile modelelor folosind produsele de styling Moroccanoil pe bază de ulei de argan.
Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta România
Andi Moisescu devine noua imagine a brandului Rowenta România în categoria Home Cleaning. Lansarea acestei colaborări are loc odată cu startul noii campanii naționale “Ia-ți weekendul înapoi instant cu Rowenta”. Astfel, Rowenta promite să ne redea timpul liber prin intermediul unei game de aspiratoare inovatoare, ușor de folosit și cu design funcțional.
Întâlnirea dintre Andi Moisescu și produsele Rowenta nu este întâmplătoare și este o campanie care inspiră. Andi Moisescu este reprezentativ pentru publicul tinta: un barbat activ, profesionist, familist implicat si un model pentru ceea ce inseamna barbatul modern in secolul vitezei.
Mereu in miscare, Andi mizeaza pe tehnologie si se bazeaza pe ajutorul aspiratoarelor robot Rowenta cu care poate controla de la distanta curatenia casei, in timp ce el se poate relaxa, poate petrece timp cu cei dragi sau se poate dedica pasiunilor sale.
Baracca din Cluj, desemnat cel mai bun restaurant al anului, în cadrul Galei Romanian Hospitality Awards
Miercuri, 5 octombrie, la Ateneul Român, peste 190 de antreprenori și profesioniști de top din HoReCa au celebrat performerii anului în cadrul Romanian Hospitality Awards, eveniment aflat sub Înalt Patronajul Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române.
În urma votului a peste 130 de membri ai juriului, cele mai premiate branduri din industrie au fost Fratelli Group, Casa Timiș, The Marmorosch Bucharest și City Grill Group.
Astfel, Fratelli a obținut locul I la categoria Cel mai bun club, Biutiful a câștigat marele premiu la categoria Cel mai bun bar/pub, iar întregul grup Fratelli a obținut locul al II-a la categoria Crisis Management.
The Marmorosch Bucharest, deschis în luna august a anului trecut, s-a clasat pe cea mai înaltă treaptă a podiumului la categoriile Cel mai bun hotel și Cea mai bună deschidere a anului.
Grupul City Grill, cel mai mare grup de restaurante cu acționariat românesc, a obținut locul I la categoriile Crisis management și Delivery Brand.
Un alt moment extrem de așteptat în cadrul galei a fost reprezentat de rezultatele categoriei Cel mai bun antreprenor, marele premiu fiind câștigat de Radu Savopol, cofondator 5 to go, brand care a obținut locul al II-lea la categoria Cel mai inovator brand.
„Proiectul Romanian Hospitality Awards a fost demarat în anul 2018 și a crescut de la o ediție la alta. Pentru că știm cum se fac de obicei clasamentele și ce controverse apar de cele mai multe ori după o gală de premiere, ne-am dorit un proces de jurizare transparent și obiectiv. Tocmai de aceea, am adus alături de noi un juriu format din 130 de profesioniști din industria HoReCa, iar întregul proces de jurizare este auditat de cea mai mare casă de avocatură din Sud-Estul Europei, Țuca Zbârcea&Asociații.
Ca o recunoaștere a eforturilor noastre, în anul 2020, evenimentul a intrat sub Înalt Patronajul Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române, ceea ce ne-a responsabilizat și mai mult și ne-a motivat să menținem cele mai înalte standarde de organizare și votare,” afirmă Florin Maxim, fondator Hospitality Culture Insitute, organizația care implementează proiectul Romanian Hospitality Awards.
Odată Soocit(zi), soocit rămâi: o campanie răsucită de Sonica Works pentru Alka
Lansați la final de 2020, Soocitzii, frați buni cu Meteoritzi și Toortitzi, snackurile create de Alka nu au beneficiat în acești doi ani de campanii de comunicare. Timpul a trecut, au făcut față testului suprem: consumatorii i-au adoptat și apreciat. După 2 ani, iată că le-a venit vremea să-și spună povestea. O campanie de promovare smart și cu curaj este răspunsul pentru ca brandul Soocitzi să se sedimenteze ca preferință în inimile consumatorilor.
“Soocitizi sunt un brand curajos lansat în plină pandemie, când consumatorii erau relativ reticenți la a încerca lucruri noi, și care a reușit să cucerească inimile românilor fără susținere ATL. Succesul lor s-a bazat pe un mix corect definit: un brand distinctiv, amuzant și prietenos, un ambalaj atrăgător, o prezență puternică la raft, un preț corect și bineînțeles un produs foarte bun, care surprinde prin crocănțeala și combinația “sucită” de gusturi. Bineînțeles, faptul că sunt frați cu Toortitzii – binecunoscuți și iubiți de către români – a fost un motiv în plus pentru consumatori să îi încerce și să se lase cuceriți.
Dacă până acum românii au descoperit Soocitzii la raft sau prin intermendiul prietenilor, a venit timpul să fie puși în lumina reflectoarelor și să-i cunoască cât mai multă lume.
Am găsit în Sonica un partener strategic și creativ, cu care să putem pune pe scena comunicării Soocitzii, făcând lucrurile într-un mod temeinic: am plecat de la consumatori și am definit împreună poziționarea brandului și strategia de comunicare”, spune Raluca Bies-Haffner, Marketing Director al Alka Group RO
Primul pas pentru Sonica: un research calitativ pe baza căruia a fost definită poziționarea brandului. S-a dorit prioritar identificarea statusului actual al pieței de snack-uri sărate și găsirea principalelor motivații de consum.
“Avem un obicei sănătos la noi în agenție, să ne înțelegem consumatorii prin research valoros, nu prin presupuneri și experiențe personale care poate nu sunt relevante întotdeauna. Ce-am aflat e că snackurile produc acel good mood așa, subtil, la care nu trebuie să te gândești prea mult. Adică după ce începi să-i ronțăi, aia e, ești atent la meci, mail, serial, game sau discuție cu prietenii – iar snackul rămâne să aibă grijă de good mood,” spune Alexandra Mihuș, co-fondator si Client Service Partner al Sonica Works.
Cea mai rapidă, eficientă și sigură soluție de Epilare Laser este acum la El Studio
La El Studio îți oferim o soluție rapidă, eficientă și sigură pentru îndepărtarea părului inestetic. Și când vine vorba de tehnologie, folosim întotdeauna cele mai bune dispozitive. Din această toamnă îți aducem cea mai performantă și prietenoasă tehnologie pentru epilarea cu laser, tehnologie de ultimă generație, 2022.
Începând cu luna Septembrie, la El Studio poti beneficia de un nou serviciu în saloanele din Bucuresti: epilarea cu laser. O metodă de epilare progresiv definitivă – laser tip diodă cu 3 lungimi de unda, o solutie din ce în ce mai folosită de milioane de femei din întreaga lume. Noul sistem laser cu diodă este destinat îndepărtării pe termen lung a părului de pe față sau corp: brațe, picioare, spate sau zonele intime. Echipamentul este dotat cu o tehnologie specială de răcire ce acționează la suprafaţa pielii pentru a o proteja de lumina laser, asigurând astfel un tratament foarte sigur și confortabil.
Comparativ cu alte aparate care au o putere de 1200W și merg pe o singură frecvență, tehnologia utilizata la El Studio este mai puternică (2000W), ceea ce face ca ședințele să fie mai rapide și mai eficiente. Noul sistem utilizează ultima tehnologie din domeniul epilării, folosind puterea laserului diodă ce funcționează pe principiul fototermolizei selective. Tehnologia de mare putere și precizie folosește temperatura înaltă pentru a distruge radacina firelor de păr, fără a afecta pielea sau alte țesuturi.
illy Art Collection Biennale a ajuns în România
Noua colecție de cești în ediție limitată illy Art Collection Biennale, “The Milk of Dreams”, lansată cu ocazia Bienalei de Artă Contemporană 2022 de la Veneția poate fi achiziționată acum de pe site-ul www.coffeeandme.ro, distribuitorul oficial illycaffè în România și văzută în premieră într-un showcase în cadrul festivalului DIPLOMA Show 2022, în perioada 7-16 octombrie, la Combinatul Fondului Plastic.
“The Milk of Dreams” este selecția curatorului Ceciliei Alemani pentru illy Art Collection și descrie o lume magică în care viața este reinventată constant prin prisma imaginației, o lume în care este posibil să te schimbi, să te transformi și să devii altceva decât tine însuți.
Artiștii invitați să creeze illy Art Collection sunt Felipe Baeza (n.1987, în Guanajuato, Mexic. Trăiește în New York), Giulia Cenci (n.1988, în Cortona. Trăiește între Cortona, Italia și Amsterdam), Precious Okoyomon, (n. 1993, la Londra, Marea Britanie. Trăiește în New York City), Alexandra Pirici (n. 1982, la Bucureşti și trăiește în București, România), Aki Sasamoto (n. 1980, în Kanagawa, Japonia. Trăiește în New York City) și Cecilia Vicuña (n. 1948, la Santiago, Chile. Trăiește în New York City).
“Deși este legat de o formă atât de emblematică precum cea a ceștii illy, fiecare dintre ei a reușit să transforme acest mic obiect de zi cu zi într-o fereastră în propriile imagini. Pirici, în concordanță cu pregătirea ei de dansatoare și coregrafă, și-a folosit amprentele digitale pentru a crea un motiv vegetal care unește ființele umane și natura; Sasamoto a desenat o trambulină pe farfurie, imaginându-și ceașca sărind spre buzele persoanei care își soarbe cafeaua; Baeza și Vicuña au desenat / selectat direct din munca lor. Baeza a creat imagini cu corpuri hibride și migrante, în timp ce Vicuña se înfățișează zburând goală, ridicată de energia propriei poezii. Okoyomon a dedicat o poezie-invocație scrisă de mână persoanei care bea din ceașcă; în timp ce Cenci, sculptor, s-a uitat la transformarea materialului, creând un joc de reflexii între suprafața oglindită a ceștii și o fotografie a câmpurilor cultivate, făcută în apropierea atelierului ei.
Îmi place să-mi imaginez că, în timp ce țin aceste cești în mâini, oamenii se vor gândi la artiști ca la niște însoțitori într-o călătorie imaginară, dezvoltând o relație intimă și foarte personală cu fiecare dintre aceste minți vizionare.” – a povestit Cecilia Alemani.
“Suntem onorați că printre artiștii care au creat ceștile în ediție limitată illy Art Collection Biennale 2022 se află românca Alexandra Pirici. The Milk of Dreams este deja una dintre colecțiile memorabile”, a declarat Mirela Ionescu, Marketing Manager Pro Brands România.
Colecția illycaffè Biennale de cești în ediție limitată poate fi achiziționată în variantele de 2 cești și 2 farfuri de espresso, respectiv cappuccino, precum și într-un set complet de 6 cești și 6 farfurii de espresso, respectiv cappuccino.
illy Art Collection a fost creată în anul 1992, din pasiune pentru cafea și din dragoste pentru artă. 30 de ani mai târziu, galeria de cești illycaffè în ediție limitată se mândrește cu nume notorii din lumea artelor, precum Yoko Ono, Marina Abramovic, Olimpia Zagnoli, Robert Rauschenberg, Ai Weiwei, Jeff Koons, Anish Kapoor, Francis Ford Coppola, David Byrne, Maurizio Galimberti, Marc Quinn.
Din 2006, illycaffè a extins proiectul Art Collection și pentru cutiile de cafea.
Peste o tonă de haine și peste 400 de ghiozdane complet echipate cu rechizite, în prima etapă a campaniei ,,Școala fără pauză” derulată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine
Prima etapă a campaniei „Școala fără pauză”, desfășurată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine s-a încheiat cu peste o tonă de haine si rechizite colectate în prima lună de donații.
În “Back to School”, prima etapă a campaniei „Școala fără pauză”, peste 400 de ghiozdane complet echipate cu rechizite au plecat către copiii din mediile defavorizate. Astfel, pe parcursul primei luni a campaniei, pentru toți consumatorii care au făcut cumpărături în cadrul Băneasa Shopping City și au înscris bonul de cumpărături pe site-ul www.baneasa.ro, centrul comercial a donat câte un ghiozdan complet echipat copiilor din comunitățile nevoiașe.
Totodată, la punctul de colectare s-au strâns în aceeași perioadă aproximativ o tonă de articole de îmbrăcăminte potrivite copiilor cu vârste între 5 – 18 ani. Donațiile vor trece prin procesul de igienizare în cadrul curățătoriei ecologice Ecoclean, partener și în această ediție „Școala fără pauză”.
În plus, la punctul de colectare donațiile au însumat și jucării și rechizite școlare pentru aproximativ peste 100 de copii, iar acestea vor fi transportate de către Asociația Banca de Bine în comunitățile incluse în campanie.
Campania „Școala fără pauză” continuă până pe 24 decembrie, când vizitatorii centrului comercial pot aduce la punctul de colectare din parcarea exterioară a Băneasa Shopping City lucrurile necesare pentru ca elevii din județele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomița, Suceava și Maramureș să poată continua să meargă la școala și în acest an.
„Școala fără pauză” este o inițiativă care contribuie la prevenirea abandonului școlar prin donații de haine, încălțăminte, rechizite și echipamente IT&C destinate copiilor din medii defavorizate.
Centrul de colectare amplasat în parcarea exterioară a centrului comercial este deschis până pe 24 decembrie, de joi până duminică, în intervalul 12:00 – 20:00.
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…