Tiffany Masterson este fondatoarea brandului de skincare Drunk Elephant, care pătrunde și pe piața din România. Înainte de a înființa una dintre cele mai de succes companii de cosmetice din industria de beauty, Tiffany, născută în Houston, Texas, era casnică, mama a patru copii, cu experiență în produsele de beauty obținută în urma activității sale part-time la o firmă importatoare de cosmetice. Pasiunea pentru acest domeniu a determinat-o să-și fondeze propria ei companie cu un nume neobișnuit și hilar, care a avut imediat succes datorită eficienței produselor sale. Drunk Elephant este sinonim cu cele mai bune și eficiente ingrediente în îngrijirea pielii.
Ești fondatoarea uneia dintre companiile de skincare cu cea mai rapidă creștere din industria de beauty și, în ciuda acestui lucru, aflăm că nu ți-ai dorit niciodată să fii antreprenor. Cum ai abordat domeniul de skincare? Cum a început totul?
Înainte de a fonda Drunk Elephant, eram mamă casnică, am patru copii și lucram part-time pentru o mică companie importatoare de produse cosmetice de curățare. Cei câțiva ani petrecuți la această mică firmă mi-au trezit pasiunea pentru ceea ce înseamnă îngrijirea și sănătatea tenului, pentru ingrediente, ce funcționează și ce nu etc. Am petrecut mult timp vorbind cu clienții, cu dermatologii, cu beauty editorii și cu cei din industria frumuseții și am identificat o nevoie. Eu însămi m-am chinuit să găsesc un produs eficient din punct de vedere clinic și să fie și sigur, în același timp. De asemenea, pielea mea nu tolera parfumul sau uleiurile esențiale și nu reușeam să găsesc produse care să nu conțină astfel de ingrediente. După ani de zile în care am tot încercat produse cosmetice și naturiste fără niciun rezultat, mi-am dat seama că, pentru a obține ceea ce-mi doresc, trebuie să concep chiar eu un produs.
Cum ai ales numele Drunk Elephant?
Ei bine, a fost dragoste la prima vedere cu uleiul de Marula. Mi-am dat seama că e absorbit foarte de repede de piele și că o lasă foarte netedă. Vrând să aflu mai multe despre acest ulei, am căutat pe Google ”marula” și mi-a apărut un video cu câțiva elefanți ”amețiți” după ce mâncaseră fructele de marula căzute din copac. E un filmuleț adorabil care a picat numai bine după perioada intensă de dezvoltare a gamei de skincare. Nu sunt nici medic, nici franțuzoaică și nu sunt nici om de știință, așa că nu puteam să-mi denumesc brandul ”Tiffany Masterson” și, oricum, nici nu-mi doream asta. Când mi-a venit ideea cu Drunk Elephant, am început să întreb în stânga și-n dreapta ce părere au și ceilalți despre acest nume. Nu le-a plăcut tuturor, dar mie mi s-a părut potrivit și am rămas cu această opțiune, care îmi reprezintă personalitatea.
Drunk Elephant înseamnă produse ”curate”, care nu conțin anumite ingrediente. Ne poți da mai multe detalii?
Drunk Elephant va presupune întotdeauna folosirea unor ingrediente curate, dar acesta e doar începutul – sunt de părere că ideea de ”curat” nu e suficientă dacă îți dorești o piele frumoasă, fără probleme. În perioada în care concepeam formulele cosmetice, mă concentram în principal pe siguranță, pe niveluri ale pH-ului prietenoase cu tenul, pe niveluri eficiente ale activilor și pe biocompatibilitate (adică folosirea exclusivă a ingredientelor pe care pielea le poate recunoaște, absorbi, procesa și poate beneficia de pe urma lor). În plus, am omis intenționat anumite ingrediente, atât sintetice cât și naturale, printre care 6 elemente cauzatoare de probleme ale pielii, pe care eu le numesc generic ”Cei 6 Dubioși”: uleiurile esențiale, alcoolul cauzator de uscăciune, siliconul, peliculele chimice, parfumurile, coloranții și sulfații (lauril-sulfatul de sodiu).
Am ales doar ingredientele benefice – atât sintetice cât și naturale pentru a crea ceea ce consider eu a fi o gamă biocompatibilă, pe care o poate folosi oricine și care chiar dă rezultate – combinația câștigătoare. Mai întâi de toate, sunt consumator, deci aici mă concentrez cel mai mult… în a mă asigura că prioritatea mea principală e binele consumatorului. Asta mi-am dorit eu ca și consumator, deci asta vor primi și clienții mei. Toate ingredientele biocompatibile sunt curate, dar nu toate ingredientele curate sunt biocompatibile.
Ambalajele cosmeticelor tale sunt colorate și transmit o stare de bine. Sunt și prietenoase cu mediul?
Mulțumesc, mă bucur să aud asta! Majoritatea ambalajelor noastre sunt reciclabile, iar spre sfârșitul anului, vor fi reciclabile 100%. Facem tot posibilul să fim prietenoși cu mediul, de la dezvoltare la ambalare.
Enumeră cinci dintre ingredientele tale preferate, care compun formulele produselor de skincare.
Ei bine, uleiul de Marula e nelipsit din gamă, dar nu pot alege doar cinci ingrediente. Lista e nesfârșită! Ador să fac cercetare și sunt pasionată de traiul sănătos și de wellness, așa că mă inspir mult din domeniul nutriției. Întotdeauna compar ingredientele folosite pentru Drunk Elephant cu ceea ce mănânc. Mă inspir din culorile super-alimentelor, deoarece sunt bogate în anti-oxidanți. E o abordare diferită a conceptului de creare a gamei. Dacă e vorba de un ingredient activ, sunt foarte pretențioasă față de cantitatea care intră în dezvoltarea formulei, pentru ca oamenii să obțină un rezultat eficient. De asemenea, sunt foarte atentă și la nivelul de pH. Trebuie să fie în cantitatea potrivită pentru a funcționa și să nu fie nici iritant sau ineficient.
Care sunt ingredientele pe care nu le-ai folosi niciodată în îngrijirea pielii?
Sunt cei 6 dubioși! Uleiurile esențiale, alcoolul cauzator de uscăciune, siliconul, peliculele chimice, parfumurile, coloranții si sulfații (lauril-sulfatul de sodiu – SLS). Aceste șase ingrediente cauzează probleme tenului meu. Nu sunt chiar de speriat sau toxice, doar că, în opinia mea, pot afecta buna funcționare a pielii și pot duce la apariția unor probleme care pot fi evitate: favorizarea apariției acneei, sensibilitate, uscăciune excesivă sau exces de sebum etc.
În ce constă ritualul tău zilnic de beauty?
Dimineața, folosesc B-Hydra, C-Firma, A-Passioni, Lala și o picătură de D-Bronzi pentru a da un plus de căldură tenului. Mai folosesc vitamine… le amestec bine în palmă și le aplic, apoi adaug Umbra Sheer (cu SPF).
Seara, îmi curăț tenul cu Slaai sau cu Beste, apoi aplic un amestec de TLC Framboos, Protini, B-Hydra și ulei de Marula și gata!
Shaba sau C-Tango și Lippe pot fi aplicate la finalul oricărui ritual de îngrijire. Eu folosesc o mască Babyfacial o dată pe săptămână pentru o exfoliere mai profundă. O adaptez în funcție de cum se prezintă tenul meu… în unele zile e mai uscat decât în altele, așa că îmi ascult pielea și aplic crema de care am nevoie în acel moment.
Care sunt așteptările tale de la clienții din România?
Vreau să aplic filosofia mea și în România și sper ca oamenii să-și dea seama de diferența marcantă pe care o fac aceste produse în ingrijirea tenului lor. Sugestia mea e să folosească această gamă exclusiv pentru a beneficia pe deplin de filosofia mea unică. Suntem foarte încântați de lansarea Drunk Elephant în România și sperăm să fim bine primiți.
Cum a influențat colaborarea cu Sephora businessul tău?
Sephora este un partener extraordinar încă de la început și ne-a ajutat în fiecare aspect al afacerii, mai ales din punct de vedere al brand-awareness-ului. Eu, personal, îmi fac cumpărăturile de la Sephora și știam că brandului meu îi va fi bine aici.
Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”
Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…
„Trebuie să ai o mentalitate puternică” – Cristina Gutiérrez, pilot Dacia Sandriders pentru Dakar 2025
Un raliu cu o tradiție de 40 de ani. Peste 500 de concurenți din 60 de țări. Și…
Dana Rogoz și Marian Râlea, față în față
Magicianul și Abramburica. Mentorul și discipolul. ”Tatăl” și ”copilul”. Colegi-actori, pe aceeași scenă de teatru. Prietenia dintre Dana…
Ana Ularu: ”Încerc să mă păstrez mereu cât de puternică și de agilă pot”
Pe Ana Ularu urmează s-o vedem de astăzi într-un nou rol, Freja, în serialul “Cod roșu la Paris” (”Paris Has…
Interviu cu Mara Bugarin (Moromeții 3): „Pentru iubitorii primelor filme va fi palpitant să trăiască sensibilitatea, umorul și culoarea specifică lumii Moromeților‟
Ultima parte a trilogiei bazată pe romanele lui Marin Preda, Moromeții 3 urmărește destinul lui Niculae (Alex Călin),…
Interviu: Fotograful Omar Victor Diop, despre calendarul Lavazza 2025 și vizuniunea sa despre artă
L-am întâlnit pe Omar Victor Diop, fotograful senegalez care a realizat imaginile calendarului Lavazza 2025. Am stat de…
Lavazza a lansat calendarul pentru 2025. Francesca Lavazza ne spune povestea din spate și care sunt misiunile brandului
Când spui Lavazza, spui tradiție, gust, eleganță și, desigur, inovație. Am fost pentru a doua oară la evenimentul…
Vlad Drăgulin (”Căsătoria”): ”Întotdeauna am avut atracție față de personajele defavorizate”
Vlad Drăgulin este unul dintre protagoniștii primului film regizat de Mihai Bendeac, ”Căsătoria”, o producție inspirată din piesa…
Surorile Galeriu, despre cea mai frumoasă experiență a vieții lor: Trupa The Twins: “Noi am cunoscut adevăratul succes peste hotare, nu în România“
Cântă de când se știu și cum se aleagă un alt drum, când mama lor a fost artistă…
Mira: „Iubesc să dau multe sensuri muzicii pe care o fac”
Ne vorbește despre dragoste, despre cum nicăieri nu-i ca-n România, despre străzile din București: melodiile sale pline de…