Kate Moss, colecție în ediție limitată cu Diet Coke

Untitled collage - 2022-08-02T144944.512

Supermodelul și antreprenorul Kate Moss ne-a dezvlăluit noul său proiect, în parteneriat cu brandul Coca Cola. Pentru a sărbători cea de-a 40-a aniversare a Diet Coke, marca a lansat campania „Love What You Love”, care include patru cutii în ediție limitată concepute chiar de Moss.

Inspirată de asocierea puternică a mărcii cu industria modei, Moss combină stilul ei inconfundabil cu estetica clasică a Diet Coke și se inspiră din propriile ei arhive. Pentru a-și crea modelele, Moss a reflectat asupra momentelor sale preferate de modă din ultimele patru decenii, de la ședințe foto iconice, la evenimente pe covorul roșu.

Disponibile în denim, leopard, dantelă și modele de camuflaj, cutiile Diet Coke sunt completate cu semnătura celebrului fotomodel.

Pentru acest proiect, Moss and Diet Coke au lucrat cu regizorul Quentin Jones. „Ne-am dorit cu adevărat să transmitem alăturarea celor două branduri puternice și să aducem un omagiu împlinirii a 40 de ani de Diet Coke”, a spus Jones. Noile cutii în ediție limitată sunt disponibile pentru cumpărare doar în anumite magazine.

Moss pregătește acum și un film biografic, Moss & Freud, care se va concentra pe o perioadă intensă a vieții sale- experiența cu pictorul Lucian Freud. Celebrul model britanic a acceptat să pozeze nud pentru Lucian Freud, în 2002, în timp ce era însărcinată cu fiica ei, Lila Grace, iar tabloul care o prezintă pe Kate Moss goală și însărcinată s-a vândut cu 6,2 milioane de dolari la o licitație organizată în anul 2005.

Untitled collage - 2022-08-02T144944.512

Supermodelul și antreprenorul Kate Moss ne-a dezvlăluit noul său proiect, în parteneriat cu brandul Coca Cola. Pentru a sărbători cea de-a 40-a aniversare a Diet Coke, marca a lansat campania „Love What You Love”, care include patru cutii în ediție limitată concepute chiar de Moss.

Inspirată de asocierea puternică a mărcii cu industria modei, Moss combină stilul ei inconfundabil cu estetica clasică a Diet Coke și se inspiră din propriile ei arhive. Pentru a-și crea modelele, Moss a reflectat asupra momentelor sale preferate de modă din ultimele patru decenii, de la ședințe foto iconice, la evenimente pe covorul roșu.

Disponibile în denim, leopard, dantelă și modele de camuflaj, cutiile Diet Coke sunt completate cu semnătura celebrului fotomodel.

Pentru acest proiect, Moss and Diet Coke au lucrat cu regizorul Quentin Jones. „Ne-am dorit cu adevărat să transmitem alăturarea celor două branduri puternice și să aducem un omagiu împlinirii a 40 de ani de Diet Coke”, a spus Jones. Noile cutii în ediție limitată sunt disponibile pentru cumpărare doar în anumite magazine.

Moss pregătește acum și un film biografic, Moss & Freud, care se va concentra pe o perioadă intensă a vieții sale- experiența cu pictorul Lucian Freud. Celebrul model britanic a acceptat să pozeze nud pentru Lucian Freud, în 2002, în timp ce era însărcinată cu fiica ei, Lila Grace, iar tabloul care o prezintă pe Kate Moss goală și însărcinată s-a vândut cu 6,2 milioane de dolari la o licitație organizată în anul 2005.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă