Kate Moss își lansează un brand de wellness intitulat Cosmoss

Kate Moss (48 de ani) își extinde aria de activitate și intră în domeniul wellness-ului prin lansarea propriului ei brand, Cosmoss. Conceptul este programat spre lansare pe 1 septembrie și cuprinde o gamă de produse naturiste, de la parfumuri la alte elemente ”realizate cu meticulozitate, din ingrediente puternice, naturale”, iar cel mai probabil gama va cuprinde și un ulei de canabidiol, scrie presa britanică.
Modelul în vârstă de 48 de ani deja a creat o pagină de Instagram dedicată brandului ei, Cosmoss, în care a publicat mai multe fotografii și filmulețe în care își descrie ”călătoria spre autoacceptare și către eliberarea propriului eu.”
De asemenea, Kate Moss mai spune despre Cosmoss că este poziționat ca un brand de autoîngrijire creat pentru parcursul vieții moderne. Cosmoss vine ca o extindere a celeilalte afaceri pe care o conduce modelul britanic, o agenție de talent-management din care face parte și fiica ei, Lila, dar și a activității de director de creație pentru Diet Coke, Kate fiind prima ocupantă a acestui job în Marea Britanie.
Chiar dacă pe mulți i-ar putea mira interesul lui Kate Moss pentru wellness și wellbeing, din cauza trecutului ei tumultos, presărat cu petreceri, substanțe interzise și alcool, Kate Moss a făcut în ultmii ani o schimbare la 180 de grade și a început să fie din ce în ce mai interesată de latura holistică a vieții. Modelul practică yoga zilnic alături de Nadia Narain, una dintre cele mai apreciate instructoare din Londra și autoarea mai multor volume de dezvoltare personală.
De asemenea, Kate Moss frecventează des și TheLifeCo Bodrum, un retreat de wellbeing și de detox din Turcia, iar acasă încearcă să ducă un stil de viață cât mai sănătos și este adepta juicingului.
Kate Moss își propune ca, prin Cosmoss, să ”celebreze fiecare zi exact așa cum este, cu toate imperfecțiunile, iar ritualurile de auto-îngrijire să deschidă ușa către echilibru, recuperare și dragoste”.
Foto: Hepta

Kate Moss (48 de ani) își extinde aria de activitate și intră în domeniul wellness-ului prin lansarea propriului ei brand, Cosmoss. Conceptul este programat spre lansare pe 1 septembrie și cuprinde o gamă de produse naturiste, de la parfumuri la alte elemente ”realizate cu meticulozitate, din ingrediente puternice, naturale”, iar cel mai probabil gama va cuprinde și un ulei de canabidiol, scrie presa britanică.
Modelul în vârstă de 48 de ani deja a creat o pagină de Instagram dedicată brandului ei, Cosmoss, în care a publicat mai multe fotografii și filmulețe în care își descrie ”călătoria spre autoacceptare și către eliberarea propriului eu.”
De asemenea, Kate Moss mai spune despre Cosmoss că este poziționat ca un brand de autoîngrijire creat pentru parcursul vieții moderne. Cosmoss vine ca o extindere a celeilalte afaceri pe care o conduce modelul britanic, o agenție de talent-management din care face parte și fiica ei, Lila, dar și a activității de director de creație pentru Diet Coke, Kate fiind prima ocupantă a acestui job în Marea Britanie.
Chiar dacă pe mulți i-ar putea mira interesul lui Kate Moss pentru wellness și wellbeing, din cauza trecutului ei tumultos, presărat cu petreceri, substanțe interzise și alcool, Kate Moss a făcut în ultmii ani o schimbare la 180 de grade și a început să fie din ce în ce mai interesată de latura holistică a vieții. Modelul practică yoga zilnic alături de Nadia Narain, una dintre cele mai apreciate instructoare din Londra și autoarea mai multor volume de dezvoltare personală.
De asemenea, Kate Moss frecventează des și TheLifeCo Bodrum, un retreat de wellbeing și de detox din Turcia, iar acasă încearcă să ducă un stil de viață cât mai sănătos și este adepta juicingului.
Kate Moss își propune ca, prin Cosmoss, să ”celebreze fiecare zi exact așa cum este, cu toate imperfecțiunile, iar ritualurile de auto-îngrijire să deschidă ușa către echilibru, recuperare și dragoste”.
Foto: Hepta