Lily Collins (Emily In Paris) este noua imagine a colecției de bijuterii Cartier – Clash [Un]limited

Lily Collins (32 de ani) nu este numai o fashionistă înrăită în serialul care a consacrat-o, Emily In Paris, ci și în viața reală. Actrița a devenit recent imaginea colecției de bijuterii Cartier – Clash [Un]limited, dar și a genții Double C de Cartier.
Lily Collins a fost dintotdeauna o prezență preocupată de modă și de stil, cu care a avut contact încă de timpuriu – Lily a fost desemnată International Model of the Year de ediția spaniolă a publicației Glamour, după ce a fost remarcată într-o prezentare Chanel din 2007. Acum, actrița a devenit imaginea unui brand care întruchipează luxul și eleganța.
”Pentru mine, a fi parte din familia Cartier înseamnă să mă alătur unei comunități de oameni unici și nonconformiști, cu tărie de caracter. Cartier înseamnă Paris, este ideea de eleganță și de rafinament franțuzesc, pe care le redau cu o extravaganță clasică atât colecția de bijuterii Clash [Un]limited cât și geanta Double C”, a declarat Lily Collins.
”Emily ar adora ceasul-mănușă, este incredibil! I-ar fi teama să poarte, să nu-l piardă, dar cred că ar adora să-l poarte. Emily ar fi pasionată, de asemenea, și de inelele care se poartă între degete”, a mai menționat Lily într-un interviu pentru V Magazine.
Colaborarea dintre Collins și Cartier are o abordare punk – fiecare piesă este realizată din diamante și onyx, într-o maniera singulară, element definitoriu pentru brandul Cartier. Pietrele prețioase sunt asamblate într-o estetică rock-n-roll, cu un touch clasic.
”Cand a venit vorba despre persoana care să exprime cel mai bine dualitatea colecției de bijuterii Clash [Un]limited, Lily Collins a fost alegerea evidentă. Lily este întruchiparea unei noi generații de artiști care au îndrăzneala de a-și arăta fațetele diferite – câteodată clasice, elegante, creative, câteodată extravagante. Pe scurt, oamenii nu vor să se limiteze”, a spus Arnaud Carrez, director de marketing și comunicare al casei de bijuterii.
Foto: Cartier

Lily Collins (32 de ani) nu este numai o fashionistă înrăită în serialul care a consacrat-o, Emily In Paris, ci și în viața reală. Actrița a devenit recent imaginea colecției de bijuterii Cartier – Clash [Un]limited, dar și a genții Double C de Cartier.
Lily Collins a fost dintotdeauna o prezență preocupată de modă și de stil, cu care a avut contact încă de timpuriu – Lily a fost desemnată International Model of the Year de ediția spaniolă a publicației Glamour, după ce a fost remarcată într-o prezentare Chanel din 2007. Acum, actrița a devenit imaginea unui brand care întruchipează luxul și eleganța.
”Pentru mine, a fi parte din familia Cartier înseamnă să mă alătur unei comunități de oameni unici și nonconformiști, cu tărie de caracter. Cartier înseamnă Paris, este ideea de eleganță și de rafinament franțuzesc, pe care le redau cu o extravaganță clasică atât colecția de bijuterii Clash [Un]limited cât și geanta Double C”, a declarat Lily Collins.
”Emily ar adora ceasul-mănușă, este incredibil! I-ar fi teama să poarte, să nu-l piardă, dar cred că ar adora să-l poarte. Emily ar fi pasionată, de asemenea, și de inelele care se poartă între degete”, a mai menționat Lily într-un interviu pentru V Magazine.
Colaborarea dintre Collins și Cartier are o abordare punk – fiecare piesă este realizată din diamante și onyx, într-o maniera singulară, element definitoriu pentru brandul Cartier. Pietrele prețioase sunt asamblate într-o estetică rock-n-roll, cu un touch clasic.
”Cand a venit vorba despre persoana care să exprime cel mai bine dualitatea colecției de bijuterii Clash [Un]limited, Lily Collins a fost alegerea evidentă. Lily este întruchiparea unei noi generații de artiști care au îndrăzneala de a-și arăta fațetele diferite – câteodată clasice, elegante, creative, câteodată extravagante. Pe scurt, oamenii nu vor să se limiteze”, a spus Arnaud Carrez, director de marketing și comunicare al casei de bijuterii.
Foto: Cartier