În ultimele zile ale unui septembrie ce parcă a adus special toamna cu ale ei nuanțe senzuale de galben, oranj și roșu, a avut loc lansarea unui nou brand de modă pe piața din România – MLange.
Într-un spațiu de vis, Le Château, locul propice pentru a da viață noului brand, oaspeții au fost întâmpinați cu muzică live, Doina la saxofon și Florentina Runceanu la vioară.
Mariana Sebe, persoana din spatele agenției PR Avenue, a dezvăluit, pe 29 septembrie, cu ajutorul designerului Denis Predescu, proiectul de suflet la care a lucrat mai bine de un an.
MLange aspiră să devină expresia intimă a relației femeii cu sine însăși și o surprinde pe aceasta în devenirea ei, pe drumul către sine, către propria valorificare. ML caută femeia care are curajul de a se lăsa purtată de experiențe, de a evolua, de a nu-și permite a fi atrasă de trăiri care nu ar avea legatură cu vreo frântură din autenticitatea ei.
Brandul îmbracă o nouă dimensiune a feminității, dezvăluind toate fațetele interioare ale femeii, toate nuanțele grațiozității, ale eleganței, puterii și persuasiunii. Femeia care îndrăznește să se găsească și să se recreeze din nou și din nou, fără a ține cont de câte ori a făcut acest lucru și de câte ori este nevoie să o facă din nou. ML este despre Femeia Creatoare și exprimă însăși dependența de frumos a fondatoarei brandului: Mariana Sebe.
Corsetele sunt decorate cu dantele luxuriante, cu accente prețioase, întreaga procedură fiind realizată manual în România. Designerul Denis Predescu realizează un mixaj de texturi, suprafețele diferite sunt unite prin dantele, procedură care durează între 6 și 72 de ore pentru fiecare corset, în funcție de complexitatea designului. Fiecare piesă a fost gândită în așa fel încât să poată deveni un element vestimentar cameleonic, versatil, putând fi reinterpretată, în funcție de accesorii, în orice moment al zilei sau cu o ocazie specială.
Cu o experiență în comunicare de peste 13 ani în România, Italia, Elveția și Austria, Mariana Sebe a căutat mereu să prezinte, pe canvasul alb din fața audienței, frumosul în toate declinările sale, din vremuri trecute, istorice și până în prezent. Mereu și-a găsit curajul în inimă, determinarea în autenticitate, iar dragostea în poveste. Iar acum, prin intermediul ML, este încununat mai mult decât un brand de lenjerie, este prezentată nașterea unui concept nou, un melanj de trăiri și experiențe, bine pus la adăpost de tendința frugală spre frumos.
În același timp, ML a devenit și proiectul de suflet al designerului Denis Predescu, după cei 20 de ani petrecuți alături de mentorul său, Doina Levintza, acesta regăsind aici elementele care îi conturează întreaga filozofie creatoare – spectaculosul și teatralitatea care îl reprezintă, jocul de volume împrumutat din studiul arhitecturii, toate așezate pe piedestalul trăirilor.
Pentru a evidenția mai bine emoțiile care se doresc transmise, seara evenimentului a fost deschisă cu un moment de tango realizat de Alina și Eduard, campioni naționali, vicecampioni europeni, finaliști la Campionatul Mondial, secțiunea latino. Dansatorii au fost acompaniați de cvartetul Amadeus, care a încântat audiența pe tot parcursul serii.
Mulțumiri sponsorilor și partenerilor care au sprijinit acest eveniment: Miele, NDMedhealth prin brand-urile Uriage, Isdin, Eva Intima, FREYWILLE, Alexandrion Group prin Rhein Extra, Glenfiddich, Hyperion, SABER Elyzia, Armand Maison du Dessert, Sanaskin Couture Clinic, Joico, Topline, Laura Perian Make-up, Nespresso și Le Château.