A List Magazine ∙ January 4, 2023 ∙ 2 min read

Cel mai nou proiect ANEW FILM este „LOVE” by Giorgio Armani, o campanie dezvoltată alături de Freeda Media Milano, pentru care casa românească de producție a creat o aplicație AR care îmbină arta, moda și tehnologia într-un mod imersiv, multi-dimensional reflectând conceptul de „iubire”.

Dezvoltarea proiectului a inclus atât partea de programare, software development cât și dezvoltarea tuturor modelelor și a mediilor 3D, conform viziunii artistice a celei mai recente colecții Armani. Toate acestea au adus la viață doua tipuri de experiențe unice, sub forma unor aplicații.

Casa de producție ANEW FILM și-a diversificat activitățile de producție și în afara mediului cinematografic, servisând și proiecte care implică programare și dezvoltare de aplicații, brand activations și implementarea tehnologiilor de tip Realitate Augumentată (AR) și Realitate Virtuală (VR).

„LOVE” by Giorgio Armani și călătoria imersivă către pop-up store-ul din Miami

În cadrul evenimentului ART BASEL, care a avut loc în Miami Design District, au fost amplasate patru sculpturi de animale albastre, de mari dimensiuni, create de artistul italian Marcantonio. Sculpturile prezintă perechi neașteptate de animale care se îmbrățișează, acest gest ilustrând afecțiunea și iubirea. Ele sunt, de asemenea, personajele principale ale unei aventuri de realitate augmentată. După deblocarea experienței prin intermediul unui cod QR, animalele prind viață și conduc privitorul de-a lungul unui traseu neașteptat, care are ca destinație magazinul Giorgio Armani, situat în Design District Miami.

Aventura AR/VR, creată și dezvoltată de ANEW FILM, are ca personaje principale sculpurile

În aplicații, prin intermediul unor coduri QR, sculpturile se activează și conduc utilizatorul către pop-up store-ul Giorgio Armani. Utilizatorul poate experimenta un traseu pedestrian inedit, fiind ghidat de una dintre perechile de animale 3D: Rinocer și Panda, Elefant și Koala, Gorilă și Gâscă, Cerb și Papagal. De asemenea, în baza unui alt cod QR, aplicațiile oferă posibilitatea de a realiza fotografii în timpul experienței, care pot fi ulterior salvate în galeria telefonul sau încărcate în Social Media.

Toate vizualurile au fost dezvoltate ținând cont de elemente cât mai realiste, de la forma și mișcarea animalelor, la stuctura lumii fantastice. Tonalitatea de albastru adăugată este în linie cu direcția vizuală a colecției „LOVE” by Giorgio Armani. Aceasta cuprinde o selecție de articole de îmbrăcăminte și accesorii fără gen, cu o abordare sportivă a formelor și a țesăturilor, disponibilă în boutique-ul din Design District, precum și pe Armani.com. Articolele de îmbrăcăminte includ tricotaje de lux, hanorace, bermude din bumbac și o cămașă supradimensionată.

Related Posts

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…

Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”

Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…

Charlene de Monaco, frumoasa Balului de Crăciun de la Monte Carlo

Prințesa Charlene de Monaco s-a aflat din nou în centrul atenției la Balul de Crăciun de la Hôtel…

Martin Garrix despre magia și energia UNTOLD: ‘Un festival care mă face să mă simt acasă”

De nouă ani UNTOLD, devenit fenomen global a reușit să redefinească experiența muzicală. Fiecare ediție de festival aduce…