Scarlett Johansson lansează o linie de skincare din ingrediente ”curate”

scarlett johansson the outset

Scarlett Johansson intră pe piața produselor cosmetice si de îngrijire cu gama The Outset, care va fi lansată pe 1 martie.

Actrița își prezintă linia de skincare ca fiind una realizată din ingrediente ”curate” și spune că produsele sale sunt foarte eficiente. Scarlett Johansson a anunțat intrarea sa pe piața de skincare printr-o postare pe Instagram și pe pagina de web a brandului, iar campania sa conține fotografii alb-negru în care apare actrița alături de alte câteva modele.

Scarlett Johansson a fondat brandul de skincare The Outset alături de antreprenoarea Kate Foster. The Outset se alătură numeroaselor branduri de cosmetice și de skincare lansate în ultimii ani de celebrități, dintre care amintim Selena Gomez, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston sau Ariana Grande.

scarlett johansson the outset

Sloganul gamei The Outset este ”The Start of You – O linie curată și eficientă care să te ajute zi de zi”, iar campania pune accentul pe reîntoarcerea la lucrurile esențiale și redescoperirea libertății în lucrurile mai puțin complicate.

Kate Foster, asociata lui Scarlett Johansson spune că ideea realizării unei linii de skincare le-a venit în urmă cu doi ani, când s-au și cunoscut prin cunoștințe comune din industria de beauty.

”Când Scarlett mi-a împărtășit viziunea ei despre realizarea unei game de îngrijire care să funcționeze, destinată folosirii de zi cu zi, care să conțină ingrediente curate, de calitate, la fel de simplu de integrat precum un tricou alb într-o ținută, am fost imediat interesată”. Astfel, cele două mai spun că au conceput gama în timpul pandemiei, iar produsele se adresează tuturor, indiferent de vârstă sau de sex.

Foto: Hepta

scarlett johansson the outset

Scarlett Johansson intră pe piața produselor cosmetice si de îngrijire cu gama The Outset, care va fi lansată pe 1 martie.

Actrița își prezintă linia de skincare ca fiind una realizată din ingrediente ”curate” și spune că produsele sale sunt foarte eficiente. Scarlett Johansson a anunțat intrarea sa pe piața de skincare printr-o postare pe Instagram și pe pagina de web a brandului, iar campania sa conține fotografii alb-negru în care apare actrița alături de alte câteva modele.

Scarlett Johansson a fondat brandul de skincare The Outset alături de antreprenoarea Kate Foster. The Outset se alătură numeroaselor branduri de cosmetice și de skincare lansate în ultimii ani de celebrități, dintre care amintim Selena Gomez, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston sau Ariana Grande.

scarlett johansson the outset

Sloganul gamei The Outset este ”The Start of You – O linie curată și eficientă care să te ajute zi de zi”, iar campania pune accentul pe reîntoarcerea la lucrurile esențiale și redescoperirea libertății în lucrurile mai puțin complicate.

Kate Foster, asociata lui Scarlett Johansson spune că ideea realizării unei linii de skincare le-a venit în urmă cu doi ani, când s-au și cunoscut prin cunoștințe comune din industria de beauty.

”Când Scarlett mi-a împărtășit viziunea ei despre realizarea unei game de îngrijire care să funcționeze, destinată folosirii de zi cu zi, care să conțină ingrediente curate, de calitate, la fel de simplu de integrat precum un tricou alb într-o ținută, am fost imediat interesată”. Astfel, cele două mai spun că au conceput gama în timpul pandemiei, iar produsele se adresează tuturor, indiferent de vârstă sau de sex.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă