Un brand ucrainean de rochii de mireasă s-a reprofilat pe realizarea de uniforme pentru armată

milla nova
Brandul ucrainean Milla Nova, specializat în crearea de rochii de mireasă, s-a reprofilat de la începerea războiului pe realizarea de uniforme destinate luptătorilor ucraineni.

Ulyana Kyrychuk, CEO-ul brandului ucrainean Milla Nova, cunoscut până de curând datorită creațiilor sale spectaculoase în materie de rochii de mireasă, a luat decizia de a-și reprofila activitatea companiei și a trecut la realizarea de uniforme militare și la echipament medical, scrie Vogue.com.

Imediat ce Rusia a atacat Ucraina, pe 24 februarie, Ulyana Kyrychuk, CEO Milla Nova, a pus în aplicare planul de continuitate al businessului și a relocat 70 de membri din echipa sa, alături de familii și de copii, în Varșovia, Polonia, de unde să deruleze actvitatea companiei. Restul de 400 de angajați lucrează de zor în atelierele din orașul Liov, de la granița de vest a Ucrainei cu Polonia, sub amenințarea bombelor și sub zgomotul a patru-cinci raiduri antiaeriene zilnic. Angajații au trecut de la munca pe țesăturile delicate și accesoriile prețioase la materiale din fleece și stofe camuflaj, din care realizează echipament de armată și medical, destinat soldaților care luptă împotriva rușilor.

Până să înceapă războiul, brandul Milla Nova crea rochii de mireasă care se vindeau în întreaga lume – din Marea Britanie și până în SUA și din Franța până în Italia sau Australia.

milla nova

”Nu știu să folosesc o armă și nu pot oferi ajutor medical așa ca am continuat să fac haine”, spune Ulyana Kyrychuk.

Încă din prima zi de război, obiectivul CO-ului a fost să mute operațiunile afacerii cu rochii de mireasă în Polonia, iar restul să rămână în Liov și să producă echipament pentru soldați.

De asemenea, pe lângă rochiile de mireasă create în Polonia, croitoresele cos, de asemenea, și rochii în galben și albastru, culorile drapelului ucrainean, pentru a le trimite influencerilor, în vederea amplificării impactului pe social media al susținerii țării.

milla nova
Milla Nova

Angajaților care au ales să rămână în Liov, oraș al cărui aeroport, al doilea ca mărime din Ucraina, a fost distrus pe 18 martie – CEO-ul încearcă să le asigure pe cât posibil protecție și acces la infrastructură. ”Ne asigurăm că angajații noștri sunt pregătiți pentru orice, au instrucțiuni clare”, explică Ulyana Kyrychuk. ”Avem sisteme de alarmă, chat intern și zone de siguranță în fabrică”. Brandul își folosește propriile resurse financiare pentru a realiza echipamentul destinat armatei, dar și pentru a-și recupera angajații care locuiau în afara Liovului, relocându-i aici.

Brandul Milla Nova va continua să asigure echipament pentru trupele ucrainene cât timp va fi posibil, iar CEO-ul își păstrează seranța că va putea să creeze din nou rochii de mireasă. ”Sperăm ca donațiile noastre către armată să se transforme în curând în donații către reconstrucția țării”, spune Kyrychuk.

milla nova
Brandul ucrainean Milla Nova, specializat în crearea de rochii de mireasă, s-a reprofilat de la începerea războiului pe realizarea de uniforme destinate luptătorilor ucraineni.

Ulyana Kyrychuk, CEO-ul brandului ucrainean Milla Nova, cunoscut până de curând datorită creațiilor sale spectaculoase în materie de rochii de mireasă, a luat decizia de a-și reprofila activitatea companiei și a trecut la realizarea de uniforme militare și la echipament medical, scrie Vogue.com.

Imediat ce Rusia a atacat Ucraina, pe 24 februarie, Ulyana Kyrychuk, CEO Milla Nova, a pus în aplicare planul de continuitate al businessului și a relocat 70 de membri din echipa sa, alături de familii și de copii, în Varșovia, Polonia, de unde să deruleze actvitatea companiei. Restul de 400 de angajați lucrează de zor în atelierele din orașul Liov, de la granița de vest a Ucrainei cu Polonia, sub amenințarea bombelor și sub zgomotul a patru-cinci raiduri antiaeriene zilnic. Angajații au trecut de la munca pe țesăturile delicate și accesoriile prețioase la materiale din fleece și stofe camuflaj, din care realizează echipament de armată și medical, destinat soldaților care luptă împotriva rușilor.

Până să înceapă războiul, brandul Milla Nova crea rochii de mireasă care se vindeau în întreaga lume – din Marea Britanie și până în SUA și din Franța până în Italia sau Australia.

milla nova

”Nu știu să folosesc o armă și nu pot oferi ajutor medical așa ca am continuat să fac haine”, spune Ulyana Kyrychuk.

Încă din prima zi de război, obiectivul CO-ului a fost să mute operațiunile afacerii cu rochii de mireasă în Polonia, iar restul să rămână în Liov și să producă echipament pentru soldați.

De asemenea, pe lângă rochiile de mireasă create în Polonia, croitoresele cos, de asemenea, și rochii în galben și albastru, culorile drapelului ucrainean, pentru a le trimite influencerilor, în vederea amplificării impactului pe social media al susținerii țării.

milla nova
Milla Nova

Angajaților care au ales să rămână în Liov, oraș al cărui aeroport, al doilea ca mărime din Ucraina, a fost distrus pe 18 martie – CEO-ul încearcă să le asigure pe cât posibil protecție și acces la infrastructură. ”Ne asigurăm că angajații noștri sunt pregătiți pentru orice, au instrucțiuni clare”, explică Ulyana Kyrychuk. ”Avem sisteme de alarmă, chat intern și zone de siguranță în fabrică”. Brandul își folosește propriile resurse financiare pentru a realiza echipamentul destinat armatei, dar și pentru a-și recupera angajații care locuiau în afara Liovului, relocându-i aici.

Brandul Milla Nova va continua să asigure echipament pentru trupele ucrainene cât timp va fi posibil, iar CEO-ul își păstrează seranța că va putea să creeze din nou rochii de mireasă. ”Sperăm ca donațiile noastre către armată să se transforme în curând în donații către reconstrucția țării”, spune Kyrychuk.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă