După ce soțul ei, David Beckham, a dat lovitura pe Netflix cu documentarul său, intitulat simplu ”Beckham”, Victoria (50 de ani) se va bucura de același privilegiu și va fi în centrul unei noi producții, al cărui titlu n-a fost anunțat încă.
Astfel, serialul-documentar despre viața Victoriei Beckham va cuprinde parcursul vedetei de la era Spice Girls până la statutul de antreprenor în domeniul modei și al frumuseții, în care și-a clădit un adevărat imperiu. ”Zilele ei Posh poate că au apus de mult, dar azi, Victoria Beckham își clădește propriul ei imperiu de modă- iar acum, fanii ei vor putea urmări întreaga poveste din spatele acestui traseu”, sună prezentarea producției.
Serialul este descris ca fiind un documentar observațional asupra parcursului Victoriei Beckham, fostă Addams, și o putem urmări alături de întreaga ei familie la Paris. Telespectatorii vor avea acces la viața personală și profesională a vedetei și se vor bucura de cadrele realizate într-o estetică aparte de la show-urile de modă. Serialul va fi produs de compania lui David Beckham, Studio 99 (cel care a produs și serialul-documentar ”Beckham”, dar și pe cel intitulat Coleen Rooney: The Real Wagatha Story, despre o ceartă dintre neveste de fotbaliști).
Trupa Spice Girls s-a destrămat în 2001, iar apoi Victoria și-a lansat propriul ei album solo, iar două single-uri de pe acesta au ajuns în UK Top 10. Victoria a lăsat-o mai moale cu muzica și a început să se concentreze pe modă și să devină un adevărat style icon, totul culminând cu lansarea proriului ei brand în 2008. Creațiile Victoriei Beckham au ajuns să fie purtate de vedete de primă mână, de la Gwyneth Paltrow la Lady Gaga, Jennifer Lopez, Meghan Markle, Rosie Huntington-Whiteley sau Kim Kardashian, iar revistele de modă i-au adorat ținutele, prezentate pe larg în paginile lor.
În 2016, Victoria si-a lansat o colecție-capsulă de make-up alături de Estée Lauder, iar în septembrie 2016, soția lui David Beckham își lansa propriul ei brand de cosmetice – Victoria Beckham Beauty, o ediție de lux care conținea makeup, skincare și parfumuri- cu care a avut un mare succes.
Victoria Beckham declara la acel moment: ”Daca îți setezi așteptări mari, le poți obține”, ceea ce va atesta și documentarul în centrul căruia se va afla.
Foto: Hepta
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…