Ca in fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările importante. Iată ce ne-a atras atenția!
Trăiți-vă viața în cel mai autentic mod – luați-vă o vacanță de la smartphone exact ca în Malibu cu telefonul HMD Barbie™ de la Human Mobile Devices
Opriți-vă din orice faceți și pregătiți-vă pentru un flip… un flip phone: telefonul HMD Barbie™ este aici. Caracteristici: apeluri, SMS-uri și și întoarcerea la lumea reală, fără să fiți distrași de mediul digital. Human Mobile Devices s-a asociat cu Mattel pentru a crea noul HMD Barbie™ Phone, care aduce o explozie de nostalgie și un strop de farmec în viața de zi cu zi sub forma unui telefon retro cu clapetă. Este roz, șic și elegant. Are o oglindă pe partea din față (astfel încât să vă puteți retușa machiajul pe drum) și este instrumentul perfect pentru a vă trăi viața în cel mai autentic mod și pentru a lua o vacanță de la smartphone.
HMD aduce înapoi capacele detașabile, telefonul fiind prevăzut cu două capace alternative: unul cu liniile spiralate viu colorate ale păpușii emblematice Totally Hair Barbie™ din 1992 și unul cu un design vintage de tip „shooting heart”. Există, de asemenea, o curea de telefon din mărgele care poate fi împodobită cu ștrasuri iconice pentru telefonul Barbie, inclusiv o patină cu rotile mică și o înghețată de mărimea unei păpuși Barbie. În plus, puteți alege dintr-o selecție de mini cristale și autocolante retro vintage Barbie pentru a-l decora.
Referitor la lansarea Barbie Flip Phone, Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Officer la Human Mobile Devices, a declarat: „În lumea noastră digitală, care curge mereu într-un ritm alert, de multe ori putem avea impresia că agitația din online nu se oprește niciodată. Acest telefon vă încurajează să renunțați la smartphone în momentele în care doriți mai puțină navigare și mai multă distracție, totul datorită unui adevărat simbol cultural, Barbie. Păpușile Barbie sunt mai populare ca niciodară, iar telefoanele cu taste continuă să capete din ce în ce mai mulți fani – noi aducem împreună două lucruri minunate. Abia așteptăm ca oamenii să pună mâna pe dispozitiv și să ia o vacanță de la smartphone-ul lor”.
„La Mattel avem un angajament de neclintit față de design și inovație, iar acest nou telefon este un exemplu excelent în acest sens. Ne-am folosit de informații importante despre modul în care oamenii doresc să își limiteze timpul petrecut în fața ecranului. HMD a creat o surpriză neașteptată care va face experiența de utilizare mai specială și jucăușă. Și acest lucru cu siguranță va încânta fanii Barbie din întreaga lume”, a adăugatRuth Henriquez, Head of Licensing la Mattel EMEA.
În ultimii ani, din ce în ce mai mulți tineri și membri ai generației GenZ din întreaga lume au adoptat mișcarea de detoxifiere digitală (digital detox) și aleg în mod activ să își limiteze timpul petrecut pe ecran și să se deconecteze din când în când. Începând cu 2021, discuțiile online cu prietenii au scăzut cu 13%, în timp ce întâlnirile față-în-față cu prietenii au crescut cu 28%.1
FOREO lansează KIWI™ Oil Control Mattifying Moisturizer
– baza perfectă de machiaj pentru un ten gras
FOREO, liderul mondial în domeniul beauty – tech, îmbogățește colecția KIWI™ cu un produs de bază: KIWI™ Oil Control Mattifying Moisturizer. Folosită împreună cu dispozitivul KIWI™ derma și masca KIWI™ Active Pore & Black Head Mask, noua cremă completează revoluționarul tratament de redefinire a pielii KIWI™, oferind o îngrijire completă de purificare și minimizare a porilor, pentru un ten proaspăt și fin.
Mult temuții pori sunt, de fapt, niște orificii minuscule aflate la suprafața pielii, cu rolul important de a facilita eliberarea de sebum, transpirație și toxine. Problema este că se pot înfunda foarte ușor și pot duce la diverse probleme ale pielii, inclusiv puncte negre, acnee și acel aspect obosit al tenului. Motivele care duc la înfundarea porilor sunt foarte diferite – de la excesul de grăsime provocat de schimbările hormonale, pielea uscată pâna la acumularea de celule moarte sau murdăria și grăsimea blocate pe suprafața pielii. Studiile arată că o curățare regulată și îngrijirea cu produse special concepute pot reduce semnificativ aceste probleme. Rezultatul? Un ten cu aspect sănătos și proaspăt.
Lupta cu tenul gras și porii vizibili nu este doar o problemă întâlnită în adolescență. Se confruntă cu ea și mulți adulți. Noua cremă KIWI™ Oil Control Mattifying Moisturizer a fost creată special pentru a echilibra producția de grăsime pentru un aspect mat natural. Minimizează aspectul porilor, reduce petele și calmează iritația și asperitățile. Este primul pas de îngrijire după utilizarea dispozitivului de aspirare a porilor cu microdermoabraziune KIWI, deoarece calmează și hidratează profund pielea.
Sinergia dintre dispozitivele și produsele de îngrijire a pielii Foreo asigură rezultate spectaculoase și oferă o abordare holistică a tot ce înseamnă ritualuri de îngrijire a tenului.
Noul KIWI™ Oil Control Mattifying Moisturizer este baza perfectă de machiaj pentru pielea grasă, predispusă la erupții, pentru că purifică porii și tratează excesul de sebum cu o formulă ușoară și matifiantă, care lasă pielea hidratată.
Calvin Klein lansează o nouă campanie cu Jeremy Allen White
Actorul premiat revine pentru campania Toamna 2024, purtând denim și lenjerie intimă
Calvin Klein dezvăluie una din părțile campaniei sale Toamna 2024, avându-l ca protagonist pe apreciatul actor Jeremy Allen White.
Regizată și fotografiată de Mert Alas, campania îl prezintă pe Jeremy întruchipând stilul clasic american și o atitudine relaxată cool. Jeremy este surprins în momente de zi cu zi, în timp ce stă la soare, lângă piscină, punând într-o nouă perspectivă cea mai recentă colecție de lenjerie și denim. Videoclipul campaniei, având ca fundal melodia „Crimson and Clover” a trupei The Shacks, aduce în prim-plan stilul său fără efort, încrederea subtilă și energia rock.
„Estetica Calvin Klein a fost mereu atemporală, și a fost grozav să mă întorc alături de ei și de întreaga echipă creativă pentru această nouă campanie.” a spus Jeremy.
Pe parcursul campaniei, Jeremy poartă lenjerie intimă și stiluri de denim din colecția Calvin Klein Toamna 2024, având croieli moderne, concepute pentru un stil relaxat și cu impact. Siluetele blugilor 90s Straight, Slim Fit și Standard Straight oferă baza perfectă pentru un stil denim-pe-denim cu geaca 90s Trucker, sau un look casual de rockstar în pauză, cu tricoul Monogram Logo. Pe dedesubt, noile modele de lenjerie Modern Cotton Air și iconicul Cotton Classic asigură confort respirabil pe tot parcursul zilei, completate de noile perechi de ochelari de soare.
Campania Calvin Klein Toamna 2024 va continua să se desfășoare pe parcursul sezonului, urmărind talentele dinamice ale brandului în momente de la răsărit până la apus, aducând o nouă lumină asupra brandului și a atemporalelor produse de bază din garderobă. Rămâneți aproape pentru mai multe detalii.
Credit Editorial: Calvin Klein
OPI duce GelColor la nivelul următor cu noua tehnologie Intelli-GelTM care oferă extra pigment și strălucire
OPI anunță lansarea sistemului™ GelColor Intelli-Gel, un nou produs revoluționar din gel alimentat de tehnologia™ OPI Intelli-Gel. Noul GelColor Intelli-Gel oferă rezultate impecabile, grație formulei sale revoluționare cu autocorectare – care se autonivelează și se fixează – pentru o aplicare controlată și un finish impecabil. Nuanțele tale preferate OPi tocmai s-au îmbunătățit.
Sistemul GelColor Intelli-Gel™ de la OPI este o inovație în lumea manichiurii cu gel și este arma secretă a oricărui profesionist în domeniu.
Această nouă generație de GelColor oferă un sortiment extins de culori de bază,introductive, incluzând și 100 de nuanțe OPI clasice, dintre cele mai bine vândute. Pigmentul ultrabogat al formulei și strălucirea sa uimitoare oferă o culoare mai intensă și mai bogată ca niciodată, pentru trei săptămâni de purtare/ ținută profesională. Totodată, GelColor Intelli-Gel are și o nouă formulă vegană (fără ingrediente sau subproduse derivate din animale) și fără HEMA (metacrilat de 2-hidroxietil) și alți acrilați care pot provoca reacții alergice.
Noutățile nu se opresc aici: GelColor Intelli-Gel are acum și o pensulă nouă, cu cu design revoluționar – Intelli-Brush™. Acesta are o tijă centrală brevetată, cu un canal central, care permite preluarea, controlul și curgerea fără efort a produsului, totul pentru a asigura acoperirea unghiei dintr-o singură mișcare.
Cu Diesel, totul este la vedere. Colecţia toamnă-iarnă 2024 este în magazine şi se dezvăluie cu piese îndrăzneţe şi inovatoare, cu impact vizual puternic.
O cămaşă din jerseu distrus este arsă sub mâneci şi până la piept. Acelaşi efect ca de transpiraţie apare pe maieuri şi rochiile mini cu carouri şi mânecă lungă, ca şi când căldura trupului ar fi pus stăpânire. Hainele din denim cu piept dublat au fost acoperite dar, când sunt descheiate, denimul original este dezvăluit. Muselina este legată de jerseu şi apoi arsă, expunând contrastul dintre stratul superior şi partea de dedesubt: o rochie florală, albastră, cu mâneci bufante, este arsă pentru a dezvălui un roşu aprins dedesubt, iar un top cu flori negre este ars pentru a dezvălui stratul ascuns de print leopard. Hainele din faux fur sunt de asemenea combinate şi apoi arse pentru a dezvălui florile de dedesubt.
Rochiile tricotate cu imprimeu leopard par a se transforma într-un denim trompe l’oeil. Blana artificială vopsită de două ori este acoperită cu un strat de plasă ce o face să arate aproape precum un grafic. Paltoanele căptuşite sunt străpunse cu bucăţi de faux fur, într-un logo DIESEL ce pare explodat. Acest tip de croială se repetă în colecţie, pe tivuri, cusături, peste umeri şi încadrând decolteul.
Fustele mini din jerseu prezintă mai multe straturi, ca şi când ar fi multe opţiuni pe care le porţi de-odată. Topurile din jerseu, fustele şi rochiile mini sunt imprimate cu o captură de ecran dintr-un livrestream Diesel. Paltoanele-monstru din faux fur sunt tunse, controlându-şi haosul.
Pentru că acesta este Diesel, bineînţeles că denimul îşi face apariţia în întreaga colecţie, precum hainele şi pantalonii negri, elemente care sunt complet ceruite (coated) şi apoi crăpate, sau o haină din denim care este ceruită pentru a arăta precum pielea. Jeansii sunt multi-layered, fie că vorbim despre ceruire, devoré sau jacquard: “Îmi place când nu înţelegi lucrurile de la început şi asta te face să te uiţi din nou,” spune Martens.
Promotica se extinde în România odată cu lansarea campaniei ”Frenemies” la Profi!
Oare este posibil ca cei mai buni prieteni să fie în același timp inamici? Da, este posibil atunci când pisicile și cățeii trăiesc împreună sub același acoperiș! Această rivalitate eternă între ei este tema principală a noii campanii promoționale de marketing din magazinele Profi. Campania intitulată “Pisici versus Căței. Frenemies” a fost lansată pe 21 august și se va desfășura până pe 30 octombrie.
Cu peste 20 de ani de expertiză pe piața campaniilor de marketing de fidelizare a consumatorilor, grupul Promotica este unul dintre liderii industriei, operând în peste 10 țări, cu vânzări anuale de peste 80.000.000 € și deservind peste 120 clienți din sectorul alimentar și retail.
Canicula prelungită ne-a secat organismul de minerale. Cum îl reechilibrăm la începutul toamnei!
Canicula prelungită din timpul verii ne-a provocat nu doar un disconfort major, ci și un posibil dezechilibru de minerale, elemente esențiale pentru buna funcționare a organismului. La finalul sezonului estival este important să acordăm atenție reechilibrării acestor elemente pentru a evita consecințele neplăcute asupra stării generale de bine. Medicul Vasile Oșean, specialist în medicina de recuperare sportivă și membru al Comitetului Consultativ în Nutriţie al Herbalife, ne explică ce efecte negative pot avea deshidratarea și dezechilibrul de minerale din organism și ce putem face pentru a restabili nivelul optim de apă și electroliți.
”Am traversat o vară toridă, cu perioade lungi de caniculă, care și-au pus amprenta asupra stării noastre generale de bine. Nu doar că am simțit mult disconfort, dar ne-am confruntat, cel mai probabil, și cu deshidratare și pierderea de minerale esențiale, precum sodiu, potasiu, calciu și magneziu. Acestea joacă un rol vital în menținerea echilibrului hidric, funcționarea sistemului nervos și contracția musculară. Când avem un astfel de deficit, ne putem confrunta cu oboseală, slăbiciune musculară, amețeală, lipsă de concentrare, piele deshidratată, chiar și palpitații sau aritmii cardiace. De cele mai multe ori, acestea sunt semnul unui deficit de electroliți și deshidratare. Tocmai de aceea, este indicat, în special acum, la finalul verii, să apelăm la o cură intensivă de hidratare și reminalizare”, declară medicul Vasile Oșean.
Ce minerale pierdem prin deshidratare
Prin transpirație se pot pierde minerale esențiale care sunt vitale pentru funcționarea corespunzătoare a organismului.
Sodiul are rolul de a menține apa și pentru ca mușchii și nervii să funcționeze corect. Potasiul este esențial pentru celulele musculare și nervoase, iar o cantitate scăzută poate provoca slăbiciune și crampe musculare sau aritmii. Calciul, de asemenea, în cantitate scăzută, afectează contracția musculară și funcționarea corectă a inimii. Magneziul este responsabil pentru funcția neuromusculară și a sănătății organismului per ansamblu, iar clorul pentru formarea acidului clorhidric în stomac, necesar pentru digestie. Așadar, este esențial să păstrăm un echilibru al acestor minerale în organism. Ele pot fi pierdute cu ușurință prin transpirație, atât când facem sport, cât și când ne expunem la o temperatură ridicată, cum a fost cazul perioadelor caniculare din această vară”, spune medicul vasile Oșean.
De unde obținem electroliții pe care i-am pierdut prin transpirație?
Pentru a ne reechilibra nivelul de electroliți din organism, este necesar să consumăm fructe și legume bogate în aceste minerale, dar să și consumăm băuturi destinate sportivilor, care apelează la ele după fiecare antrenament intens. Aceste băuturi speciale au fost concepute pentru a reface rapid cantitatea optimă de minerale.
Ca și fructe și legume putem apela la castraveți, banane, portocale, pepene verde, roșii, apă de cocos, avocado, kale, spanac, cartofi dulci.
Pentru o rehidratare rapidă, putem lua în calcul Herbalife AloeMax, preparat din suc de aloe vera, extras prin presare la rece din frunze întregi. Este un un produs ce nu conține coloranți, îndulcitori sau arome, preferat de sportivi, care îndeplinește toate standardele de calitate și puritate din industrie, stabilite de IASC (International Aloe Science Council). Băutura concentrată cu suc de aloe este disponibilă și în varianta cu aromă de mango. Poate fi consumat atât dimineața, la micul dejun, cât și oricând pe parcursul zilei.
Ceaiurile pe bază de plante de la Herbalife sunt, de asemenea, o opțiune eficientă și delicioasă. Au un conținut scăzut de calorii, iar fiecare porție conține 87,5 mg de cafeină, oferindu-ne în același timp și energie. Ceaiurile pe bază de plante de la Herbalife sunt disponibile în mai multe variante, de la cele cu aromă de piersică, de lămâie, sau în aroma originală. Conținun amestec unic de ceai negru tradițional Orange Pekoe, extract de ceai verde, pulbere de flori de Hibiscus și extract de semințe de cardamom. Ceaiul instant poate fi folosit în loc de cafea și se poate prepara și rece, fiind inclus în programul de mic dejun Herbalife.
Herbalife24® CR7 Drive este o băutură pentru sportivi, cu o aromă de fructe de Acai, bogată în vitamine cheie B1 și B12, care ne ajută să avem hidratare optimă și rezistență în timpul activității fizice. Este formulată cu electroliți cheie și furnizează 249 mg de sodiu și 142 mg de magneziu per porție.
Herbalife24® Hydrate este formulată de experți în nutriție sportivă, având vitamine și minerale cheie, inclusiv vitaminele B (B1, B2, acid pantotenic și B12), vitamina C, precum și calciu și magneziu care contribuie la metabolismul energetic normal. Hydrate este certificat Informed Sport și nu conține coloranți sau arome artificiale.
Dacă avem nevoie de reenergizare, putem opta pentru Herbalife High Protein Iced Coffee, ce conține 15 grame de proteine de calitate din zer, nu are zahăr adăugat și are 80 de miligrame de cofeină pe porție, sau LiftOff, un supliment energizant efervescent cu un conținut scăzut de calorii, un amestec de vitamine cheie, inclusiv vitamina C și vitaminele B1, B2, B3, B6 și B12. În plus, fiecare comprimat furnizează 75 miligrame de cofeină, inclusiv cofeină naturală derivată din guarana.
George Soare a lansat acul de păr Tribute, un accesoriu realizat alături de Malvina Cservenschi, designerul casei de bijuterii Malvensky!
George Soare, un nume de referință în industria frumuseții și hairstyling-ului din România, creatorul brandului Tribute Salon, a…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Cum a fost la Crazy Christmas, ediția 2024
Crazy Christmas, unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului, a avut loc pe 7 decembrie, la Unirea…
Târguri magice de Crăciun și arta SĂRBĂTORILOR la JW MARRIOTT BUCHAREST GRAND HOTEL
În această perioadă a sărbătorilor, JW Marriott Bucharest Grand Hotel oferă o experiență de neuitat ce îmbină luxul,…
Interviu cu Mara Bugarin (Moromeții 3): „Pentru iubitorii primelor filme va fi palpitant să trăiască sensibilitatea, umorul și culoarea specifică lumii Moromeților‟
Ultima parte a trilogiei bazată pe romanele lui Marin Preda, Moromeții 3 urmărește destinul lui Niculae (Alex Călin),…
Antoniu Tămaș revine cu un nou single – „Din vina ta”
Antoniu Tămaș revine cu un nou single – „Din vina ta”. Piesa vorbește despre iubire, alegeri și emoțiile…
NOSTALGIA Imaginarium s-a încheiat cu peste 30.000 de mii de participanți în cele două zile de festival și cu tot atâtea prietenii pe viață
NOSTALGIA Imaginarium, festivalul care celebrează viața și distracția pentru toate generațiile, și-a încheiat ediția de toamnă desfășurată la…
Anne Hathaway va juca în adaptarea cinematografică a uneia dintre cele mai citite cărți
Anne Hathaway (42 de ani) a mai câștigat un rol important de adăugat în portofoliul ei actoricesc, deja…
Cultural Ties la Stockholm, explorând stilul streetwear alături de Zalando
Am descoperit un oraș vibrant, cu multe evenimente artistice și locuri underground, adevărate hotspots care te imersează în…
Half Is Free Pink Edition te așteaptă la Cluj!
Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!…